XboxWorld op zoek naar jou!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 10 aug 2001.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals je misschien al weet zijn wij (xboxworld.nl) op zoek naar nieuwe mensen.. we hebben dan ook op onze site een artikel gezet zodat je kan solliciteren als het ware :D maar dit loop niet echt storm, dus ik denk ik pleur het ook ff op het forum, hier onderstaat het artikeltje :

XboxWorld is op zoek naar nieuwe mensen om XboxWorld nog groter te maken. Wat wordt dan je taak als nieuwe XboxWorld-crew-member? Elke dag wat nieuws toevoegen op de mainpage, developers interviewen, artikeltjes schrijven over games en consoles etc. Denk jij dat je dat aan kan? Kijk dan snel verder!

Er zijn een paar eisen:
    -Minimaal 15 jaar of ouder.
    -Woonachtig in Nederland of Belgie.
    -Beschikken over ICQ of MSN.
    -Elke dag de gelegenheid hebben om wat nieuws toe te voegen (duurt zon 5 a 10 minuten).
    -En je moet vanzelfsprekend de Nederlandse taal goed beheersen.
    -Verstand hebben van Xbox en (Xbox)Games, dus gewoon al al het nieuws gevolgd de laatste paar maanden.
    -HTML kennis is niet nodig.

Denk jij dat je dat aankan? klik dan hier om je aan te melden

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 8)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    jij zit er al bij :9

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    nee echt?? whahahahahahahah !!!! :D 8)

5. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hmm ik wil wel meehelpen, ben toch al vreselijk veel bezig met xbox. echter ik heb geen ICQ hier op het werk dus het moet anders maar per email.

Ik zie meer in nieuwsposter dan lange previews/reviews etc die heb ik vroeger al genoeg gedaan (niet voor games maar toch).

groeten,
    Tamerius.

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Maak dan een aantal nieuwsberichten en mail die.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je bent altijd welkom :) nu de site down is kan je niet ff gemakkelijk dat formulietje invoeren wat eerst wel kon.. dus stuur ff wat informatie overjezelf naar martijn toe en dan komt alles goed!

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    of naar mij en dan check ik het even bij de CIA/FBI

Deel Deze Pagina