LOL Net maar ff de nieuwe PU lezen, stukje over die PU Awards waar de halve crew aanwezig was staat : "De creatieve breinen achter Xboxworld.nl maakten het helemaal bont. Ze hebben bijna de hele avond zitten gamen zodat de uitreiking van de Awards totaal aan hen vorobij ging. Nouja, hebben ze zich iig niet verveeld zullen we maar zeggen..."
Hahahaha, ja maar dat gaat er zo moeilijk af ik was iig wel de enige die iets van de uitreiking heeft meegekregen van xbw.
Ja maar ik sta nu wel duidelijk op de foto, stonden die ook in de pu want dan mag ik wel incognito gaan lopen anders krijg ik allemaal gillende meiden achter me aan die een handtekening willen.
Hahaha Nou is Noeska beledigd! Met m`n uniform trek ik best veel gleufdieren aan! Veel vrouwen kicken daarop Op m`n werk noemen ze me "player" ....en daar wordt niet alleen het spelen met games mee bedoelt!
Ik kan me wel herrineren dat ik halverwege in een game sprong met een mannetje dat onderaan stond en dat ik toen na 2 minuten bovenaan pronkte! Dat was tegen jullie denk ik.
Maaruh in dat extra boekie dat er bij zit --> daar missen toch echt 2 Xbox games. Namelijk Blinx the Timesweeper en Deathrow (kweet niet zeker of die wel op de E3 was ). Dus , ze moeten eens beter oplletten daaro
wacht nog op PU ..... (Media Xpresse SUCKS AGAIN! :-[) Btw me heeft Pu awards ook grotendeels gevolgd, was wel lache samen met MasterJ Skate een beetje belachelijk maken ..... "Onze" Skate verdiende dat ook wel, zijn 'grappen' waren echt van 'Hans v/d Tocht-niveau' (en dat is laaaaaaaaaaag!) mzzl Munch and Abe