Hey luitjes, Ik ben laatst, in een bui van verveling, begonnen aan een redesign voor deze koele XDoos toko. Het resultaat kan je hieronder bekijken. Wouter Flemming (XBW) reageerde vrij snel en vond het een mooi voorstel, maar zag toch liever wit en andere lichte kleuren (naar mijn mening niet helemaal de XBox uitstraling). Maar ik ben erg benieuwd wat jullie van m'n ontwerp vinden... want daar draait het immers om. De lezers Klik hier maar es (255kb) Post je opmerking, suggesties etc. hieronder effe w00rd.
Ik vindt het idd een erg mooi design alleen jammer dat deze thread dan weer in het verkeerde forum staat.
Ik vind hem iig wel enorm mooi alleeeeeeen zoals hierboven al staat willen wij iets met wit/groen/zwart (witte achtergrond). Mijn mening is dat lezen op een zwarte achtergrond verrot is. Wit geeft duidelijkheid en een goed overzicht
Fuk 5 replies in 2 minuten, haha. Niks beters te doen ofzo? Bedankt voor de positieve feedback luitjes! Stuur maar door naar Dhr. Flemming.
Persoonlijk kan ik de tekst heel goed lezen hoor maar ja ik weet niet of iedereen van zulke goede ogen heeft
Ben ik het niet mee eens dit ziet er echt veel vetter uit maarja ik heb het hier niet voor het zeggen.
De welgedelde heer Flemming leest altijd alles op dit forum dus dit ziet die ook wel en ik denk dat als er nog een hoop (stuk of 30) goede reacties komen dat ook Dhr. Flemming zijn beslissing nog eens zal overwegen.
Nou als je zwart (of donkergrijs) achtergrond neemt met witte letters dan vind ik het ook goed te lezen. Ennuh, keb hier zat te doen op het werk, maar een beetje ontspanning kan geen kwaad
Eigenlijk is ooit es getest dat zwarte achtergrond met gele tekst de meest leesbare combinatie was ofzo... i could be wrong 8P
Ben het wel met Wouter eens hoor! Kijk bijvoorbeeld naar Tweakers.net, enorm strakke, duidelijke site... Maar stoer issie niet, en de XBox is dat wel Wouter stemt vast Pim
Zwarte achtergrond met zwarte letters is ook heel moeilijk te lezen (als je de boel niet selecteerd dan, dat doe ik iig altijd bij geel op zwart..) Alex, heb je MSN of ICQ? Mijn ICQ / MSN staat in de mail die ik je had verstuurd.. neem aub ff contact op dan valt er wat te praten
Can't... (extern) MSN/ICQ zijn geblocked hier op m'n werk. Heel slim van ze, hehe Mail maar wat je te zeggen hebt
Juist goed zo Wouter (zie je hij staat altijd open voor nieuwe ideeen als je maar lang genoeg blijft zeuren )