Ik vind Cyber Punk's idee toch beter... Zo'n user review schrijven is namelijk nogal tijd/moeite-rovend, en daardoor erg ontoegankelijk. TeamXbox heeft de mogelijkheid van user reviews schrijven al. Voor een titel als Halo komen er dan wel veel reacties, maar voor bijvoorbeeld Munch's Oddysee (om er maar 1 te noemen) zijn er maar 5 van die dingen geschreven. Dit geeft niet echt een algemeen beeld van wat 'de speler' er van vindt. Het resultaat is dus dat het rating-systeem voor hele populaire games (Halo) goed werkt, maar daarvan weet je als gamer toch meestal wel dat er positief over gedacht wordt. Voor games van een minder toegankelijk genre, of de niet-toppers heb je als lezer echt nóg nix aan deze reviews, omdat ze niet gemaakt worden.
Daarom denk ik dat zo'n poll veel beter zou werken. Zo kan iedereen zonder veel moeite zijn mening geven. Het registreren van de namen zou dan echter inderdaad wel noodzakelijk zijn.
PS: Ik probeer niet te zeggen dat er geen user reviews op de site moeten ofzo, als het allebij kan is het deste mooier, maar ik denk dat alléén reviews niet het gewenste resultaat (alemene mening van de gebruiker registreren) oplevert.
Laatst bewerkt: 2 jun 2002