Xboxworld V3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 23 jun 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Prototype XBW v3:

Comments Sil vous plait!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *vind hem nog steeds onpraktisch maar niemand luistert naar mij, ik ben kennelijk niet belangrijk...

Het is tegenwoordige tijd jongens en meisjes, en dan moet je een t gebruiken. Hopelijk doet WouteR het voortaan wél goed...

3. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geef je gelijk.............niet overzichtelijk

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Jij bent zelf onpraktisch! }:]

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    iets opouwender...

6. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm... grafisch heel anders. Vanuit designers oogpunt vind ik hem errug cool en had ik wel gewild dat ik er zelf op gekomen was. D'r mist naar mijn mening alleen iets aan op maar ik kan niet goed omschrijven wat het is. Neemt niet weg dat diegene die hem gemaakt heeft een pluim verdient!

Maar je hebt me wel aan nieuwe id-en geholpen, ik ga morgen avond ook weer eens flink aan het fotosoepen

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    is mijn design...

weh nieman dvind hem cool, hijook niet 100% af

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er mooi uit, maar lijkt me nogal onpraktisch en sloom in laden. Verder vind ik dat XBW Features venster een beetje onpracktisch en onoverzichtelijk uitkomen. Verder staat er bovenaan XboxWorld.nl v3.. Haal dat v3 weg, want zo lijkt het meer op programma. Websites behoren geen versie te hebben vind ik.

Geen waardig V3 design vind ik.

9. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er super uit, ook wel overzichtelijk denk ik als je er eenmaal aan gewend bent..

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    maar het is juist de bedoeling dat je er niet eens aan HOEFT te wennen, gewoon boem tsjak dit is Xboxworld.nl en mensen moeten meteen terug willen komen :D

11. Flood

Flood Guest

hijs mooi, ik design zelf ook website maar het is erg onprac(of k)tisch en niet echt dat je zegt: Oohhh dit is xboxworld of gewoon een xboxsite...ik weet dat iedereen wit wil...maar een xbox site moet eigenlijk toch een beetje de kleuren van de xbox zelf hebben

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    -Xboxnews moet gewoon mooi in het midden staan.
    -De features enzo moeten wat kleiner in het rechterkantje, eventueel wat meer onder elkaar
    -De kopjes (admins, cheats etc) moet je gewoon in de hele breedte van de pagina doen
    -De reveiws en previews screeniedingetjes zijn wel mooi maar beetje aan de grote kant waardoor het niet mee rzo mooi stat eingelijk...

Voor de rest ziet het er wel mooi uit, maar zo als eerder gezegd onpraktisch voor het gebruik

Trouwens, Mirik heeft wel goede humor als je alles ff leest (poll etc)

13. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    deze zou ik ECHT niet nemen.
    heel onpraktisch. hou diy oude design dan maar deze is echt goed overzichtelijk en zo.
    mischien kan men dit design gewoon een beetje opknappen.
    dat het wat mooier wordt.
    maar het moet niet zo worden als al die engelse sites, die zijn zo druk.
    daar zijn ongelofelijk veel reclame dingen op foute plaatsen,
    maar ja ik zou wel eerder dit design wat opknappen, of zo laten.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heel onduidelijkl. pak die zwarte die iemand voor de lol had gemaakt

15. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuws moet volgens mij primeren, dus die "xbox features"moet wat kleiner. De release list bijvoorbeeld vind ik een optie, niet iets dat zoveel plaats moet innemen. Zet dat achter een link.
    Dat "oud nieuws is een goed idee, maar er mag wat meer. Ik veronderstel dat de echte pagina langer is?
    zet de poll en dat forum onder elkaar en dat oud nieuws onder het nieuwe nieuws, dan kan die rechterbalk gehalveerd worden, zodat er meer plaats is voor het nieuws.

Ik zou proberen die games, hardware, developers... die nu in kolommetjes van 3 staan op één rij te krijgen, zal volgens mij véél overzichtelijker worden.

Tzijn maar enkele ideetjes hoor, het is zo ook al erg goed!

Het is natuurlijk heel goed om eens met wat nieuwe page-indelingen te experimenteren maar daar mag de functionaliteit niet onder lijden.

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    naja dan geef ik het op, dan maar geen v3!

17. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    hé jong de moed niet opgeven! :)

we zijn gewoon zo gewend aan het oude design dat we het nieuwe nogal raar vinden.

Zet je nieuwe gewoon eens een week erop als test.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Probleem is dat eerst de features moeten worde gecodeert woorden naar hoe de pagina ze uitpoept.

Dus ik kan hem niet "EFFIES" online zetten is process

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap niet wat die mensen er onduidelijk aan vinden, het is PRECIES de site die we nu hebben alleen in plaats van aan twee kanten een rand aan een kant een extra soort kolom met de polls etc.

Dit is toch een grafische veel polezieriger design om naar te kijken en IK vind het veel overzichtelijker ook vooral bij features en previews waar dan de screensshots en info in dat windows rechts zitten....

Dus ik wil argumenten waarom het onoverzichtelijk is, dit is een prototype, geen KLAAR design, het hoort nog getweaked te worden en verandert, maar als niemand zegt hoe en het toch niet goed vind....

20. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik zie de thread net pas, en ik vind het een mooie site :)

ook handig met die release dates erbij

en mja sommige mensen hebben moeite met wennen aan nieuwe dingen

hij is gewoon goed, alleen niet zo heeeel erg overzichtelijk, maar heeft goeie info op zich :)

ik zou alleen het nieuws er wel wat meer uit laten springen

Laatst bewerkt: 23 jun 2002

Deel Deze Pagina