Het lijkt er wel heel erg veel op dat de dames en heren van xboxworld erg goede connecties hebben met MicroSoft..... Alle discussies over gekraakte xboxen, gekopieerde games etc worden direct afgebroken en verwijderd. Tevens worden alle links naar sites waar goedkoop spellen kunnen worden gekocht vanwege niet nader toegelichte redenen verwijderd. Ook worden gamers bang gemaakt met verhalen over illegale spellen die de xbox kapot zouden maken (beetje hoog broodje aap gehalte, over die zelf ontbrandende games) . Tevens lijkt het me onwaarschijnlijk dat iemand deze site voor zijn plezier onderhoud, iets te veel werk misschien.....de schoorsteen moet toch roken. Mischien dat iemand hier zijn mening over kan geven.
Bedankt voor deze nuttige, doordachte en onderbouwde reactie. Ik ben gewoon een aandachtig volger van dit forum die zich over een aantal zaken verbaast en daarom een topic opstart om meningen van anderen te peilen.
Ik werk niet bij MS, en onderhou deze site voor mijn plezier. Links naar goedkopere games worden hier niet verwijderd Links naar site met mod's en het ombouwen van de xbox wel. goedkopere games roelen gecrackte xboxen niet ]:-
er werden op deze site ook links naar bepaalde sites afgebroken die goedkoop spellen aanboden om duistere redenen. Tevens leveren gekraakte xboxen goedkopere spellen op....
Jaloers omdat je eigen site niet zo aanslaat Wim? Ik probeer even uit te vinden wat er achter deze achterdocht van jou zit. Je klinkt nogal verbitterd! XBW heeft gewoon een enthousiaste en actieve crew. Allemaal Xbox liefhebbers die met plezier hun vrije tijd steken in deze site. En dat lukt ze toevallig verdomd goed! En juist het feit dat ze alle shit over cracks, mods en weet ik veel wat voor illegale zooi van deze site weghouden, zorgt voor het hogere niveau van discussie op dit forum ten opzichte van andere games forums. Waarom zoeken mensen toch altijd overal iets achter? Get a life!
Koop toch gewoon de officiële spellen !! Hoe meer officiële spellen er verkocht worden, hoe beter voor de Gamers en voor de developpers van Xbox. Je kan toch niet willen dat Microsoft blijft investeren als 50% van hun spellen gekopiëerd wordt ??
gekopieerde games zijn illegaal dus komen niet op de site, goedkopere games mogen wel, winkels mogen goedkoper verkopen en dat mag wel op de site komen. vette bullshit Wim
Dat is een persoonlijk conflict tussen XBW en die betreffende website. Wij hebben geen officiele banden met MS, natuurlijk staan wij wel in contact met ze, en onze liefde voor de Xbox, en de toekomst van de Xbox, is zo groot dat we die niet geschaad willen zien door kopieren etc. Dat willen wij niet aanmoedigen