1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld's cheats en help - jouw mening

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cole Trickle, 6 mrt 2004.

?

HELP! Cheats?

  1. Ja, ik gebruik de cheats die ik op xboxworld vind

    5 stem(men)
    4,8%
  2. Ja, ik zoek/vraag hulp in de threads van xboxworld

    22 stem(men)
    21,2%
  3. Ja, ik zoek de cheats op xboxworld en zoek/vraag hulp in de threads van xboxworld

    2 stem(men)
    1,9%
  4. Nee, wel help ik bij problemen van andere leden in de threads op xboxworld

    42 stem(men)
    40,4%
  5. Nee, cheats en cheaten vind ik moreel verwerpelijk

    19 stem(men)
    18,3%
  6. Anders, ik mis wat op xboxworld waardoor ik de site niet gebruik voor help/cheats. Ik mis namelijk .

    14 stem(men)
    13,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Omdat wij graag willen weten hoe jullie help/cheats zoeken en gebruiken van xboxworld, hebben wij van de week een poll gestart op de frontpage. Ook willen wij jullie mening weten over hoe xboxworld zijn threads zou moeten inrichten om de help zo makkelijk en duidelijk mogelijk aan te bieden.

    Graag zien wij dan ook jullie stem tegemoet en heb je een leuk idee/goede suggestie, dan zien wij deze graag gepost.

    Let wel. Deze poll gaat niet over cheaten/helpen in het algemeen, maar specifiek over cheaten/helpen en xboxworld. Probeer je posts dan ook met deze gedachte te plaatsen.

    Bij voorbaat dank voor jullie bijdrage.
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zelf zoek ik hier nooit om cheats/hints maar ik wil mensen idd best helpen als ze problemen hebben.
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik cheat niet, laat staan dat ik cheats op xboxworld zoek.
     
  4. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik cheat niet, alleen voord e gein als ik het spel heb uitgespeeld, wle help ik andere mensen bij problemen die ze hebben.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik cheat ook weinig. Als ik niet weet wat ik moet doen ga ik naar het help-forum. Zo kan je er ook anderen helpen als ze ergens vast zitten.
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik idd ook weinig cheats. Het is wel makkelijk om hulp te vragen als je ergens vast zit. Je wordt meestal duidelijk geholpen zodat je weer verder kunt. Dat is wel mooi. Ook probeer ik mensen af en toe te helpen.
     
  7. edding3000

    edding3000 Guest

    Walktroughs mis ik.
    En dat is voor jullie gewoon niet haalbaar. Dat snap ik heel goed.
    Als ik iets in een spel niet snap pak ik een walktrough van GameFaqs en kijk ik ff at ik moet doen. daarna speel ik weer zonder te cheaten door. Cheats boeien me niet.
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik cheat ook bijna nooit. en ik wist trouwens niet eens dat je op deze site cheats had. toen ben ik maar eens gaan kijken, maar het waren er niet erg veel. is geen probleem hoor. dit is gewoon een nieuwssite, geen cheatsite. dus je kan ze net zo goed weghalen, gezien dat toch bijna niemand hier cheats gebruikt
     
  9. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel alleen op live, dan is er geen cheaten bij....
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zoek/vraag soms hulp in de threads van xboxworld en ik help soms bij problemen van andere leden in de threads op xboxworld.
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zoek sowieso nooit cheats op xbw, en ik vraag ook vrijwel nooit om hulp bij een spel...

    voor de mensen die het wel willen, vind ik dat de huidige voorzieningen goed genoeg zijn...
     
  12. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik XBW nodig hebben als GameFaqs er is. Mensen moeten echt leren GameFaqs te gebruiken :).
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik cheats/walktrough's nodig hebt ga ik altijd naar cheatcc. Ik weet niet echt waarom ik niet naar xbw ga, het is op 1 of andere manier onaantrekkelijk, ik heb eens de ervaring gehad dat ik voor een spel cheats zocht en bij xbw keek stond niks, en bij cc wel, daarom ga ik daar nu altijd heen, en kijk ik niet meer naar het cheat gedeelte op xbw, als ik weer een cheat zoek zal ik eerst ff kijken op xbw ;). Ik heb dus ook voor 4 gekozen.
     
  14. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    XBW heeft cheats en walktroughs? waar?

    :cool:

    Nederlandstalige walktroughs zijn zijn zelden te vinden op het internet en dat vind ik wel jammer. Het liefst gebruik ik walktroughs van Gamespot of Gamefaqs. Maar volgens mij is het al te laat om hier een (goed) cheat/walktrough gedeelte te beginnen. Als ik dat namelijk wil, typen me vingers automatisch www.gamefaqs.com 8)
     
  15. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor cheats ga ik naar Gamefaqs. Ik heb liever dat jullie je energie in andere dingen stoppen dan in cheats.
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik help andere leden.

    En dan vooral in de ubergrote morrowind helpthread.
     
  17. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben gegaan voor mogelijkheid 4, ik help mensen wel (als ik het kan), maar zelf hou ik er niet van om te cheaten, als ik een game zonder cheaten uitspeel, krijg ik een veel sterkere kick, en dat is precies wat ik o.a. verwacht van een game, daarvoor betaal je, dan moet je er wel 100% voor gaan!
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoals ik al eerder in een eigen thread aan heb gegeven (waar deze poll misschien wel uit voortgevloeid is), gebruik ik het help/cheats forum redelijk vaak. Maar vind ik het erg jammer dat er allemaal van die algemene threads zijn. Ik heb echt geen zin om die hele threads door te lezen. In plaats daarvan ga ik bijvoorbeeld naar gamefaqs.
    Het enige wat nog niet goed is aan het help/cheats forum is gewoon dat het beleid niet doorgevoerd wordt! Als iedereen zich daaraan houdt (of op gewezen wordt), zal het een stuk plezieriger zijn om in dat forum rond te neuzen. En dan heeft de zoekfunctie daar tenminste ook nog nut!

    Verder denk ik dat het cheatsgedeelte op de mainpage niet veel nut heeft, of misschien zelfs overbodig is. Ik denk dat velen de bekendere cheatsites opzoeken. Dan heb je ook meer kans dat je ook alles vindt.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    ^
    ^
    Ben ik het totaal mee eens.

    Ik cheat weinig maar gebruik wel is faqs op gamefaqs bijv. als ik er niet uit kom. Maar gebruik echt nooit cheats van xbw.
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik alleen de Ubergrote Morrowind thread. Voor de rest cheat of hint ik niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina