XBW 360 preorder shop: Saints Row, Splinter Cell: DA, Prey, Test Drive

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze maand hebben we in de XBW Preorder shop in samenwerking met gcshop.nl een viertal hele stoere titels:

Prey - €52.50 (loopt snel af, bestel nu!)

Splinter Cell: Double Agent - €51.50 (tot 14 juli)

Test Drive Unlimited - €54.50

Saints Row - €52.50

http://preorder.xboxworld.nl/

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  2. basovich

basovich Guest

denk dat ik SC: DA maar eens ga preorderen:)..alleen ben ik tot 15 juLi op vakantie

valt dit niet onder SPAM 8)??

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2006
  3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Doen natuurlijk! Komy pas eind september uit, zoals je kunt zien. Spam van jezelf op je eigen website. hihi, grapjas!! En ga je 11 maanden op vakantie? :+

4. basovich

basovich Guest

nee, ik ben nu op vakantie;)..maar ik zal het morgen wel ffkuhs doen, ik heb alleen mijn pinpas bij maar weet dus niet meer wat ik allemaal nodig heb;). maar ik hoop dus niet weer dat ik hetzelfde had als bij GRAW want die had ik gepreordert en een paar dagen ervoor lag hij al in de winkel..

EDIT:

oh nu zie ik het: schreef juni en moet natuurlijk juli zijn ;)

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, dat zal altijd gebeuren. Dat mag niet, winkels mogen hem niet verkopen op die datum, maar doen het toch. Maar bij onze shop ben je gewoon 20 euro goedkoper uit.

Dat is toch al snel 4 uur werken bij een bijbaantje als je op school zit die je bespaart. Bijna de helft van een nieuwe game in onze preorder shop. Als je daar geen een of twee dagen wachten voor over hebt in vergelijking met 20 euro bijlappen in de winkel.........tja! :)

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    waarom begint XBW niet gewoon hun eigen volwaardige shop? :9
    dus niet alleen pre-orders

dan is er tenminste een goedkope winkel die ik volledig vertrouw ;)

7. basovich

basovich Guest

20??
    volgens mij is hij toch gewoon 60 euro in de winkels??

maar als ik nu dus wil bestellen hoef ik alleen mijn naam en adres etc. in te vullen maar niet mijn bankrekening?? komt die pas als ik op bevestigen druk??

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    We gaan dat niet zelf doen, maar zoiets zal, mits zoiets gebeurd, altijd in samenwerking met GCshop gaan! Ik ga ten slotte niet alle bestelde games op de bus doen, ben gek, moet al nieuws posten en reviews maken. :+

Wie weet gebeurd het nog dat je gewoon alle Xbox en Xbox 360 games kunt bestellen via ons bij GCshop!

Adviesprijs van 360 games is 64 of 69 euro hoor! Het is inderdaad meer richting de 10/15 euro, zo zie je maar hoe enthousiast ik ben haha. :)

Je vult je naam en adres en email in, dan krijg je een instructiemail en maak je je geld over van je bankrekening naar gcshop. Als GCshop het ontvangen heeft dan sturen ze je game op!

Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  9. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb splinter cell al ge-preordered en betaald :) moet alleen nog ff bevestiging krijgen.

kan niet wachten iig :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij of gcshop weten van tevoren zeker niet of een game wel of niet 60-Hz only wordt? Ik durf niet meer te pre-orderen daardoor. Ik heb toch al een aantal topgames hierdoor moeten missen.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    tijd voor nieuwe tv? :9

(die van mij is al meer dan 10 jaar oud, en kan 60 Hz aan, dan moet jij dus een echt bagger apparaat hebben :eek:)

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Als je lang moet wachten is je confirmatie misschien in je 'Junk' folder gekomen of misschien je email verkeerd opgegeven, zorg dan dat je even met gcshop.nl mailt

Nee, ik heb geen idee hoe wij dat moeten weten. Maar als je televisie in nederland is gekocht is dat toch niet zo'n probleem lijkt mij? Waarom kun je die niet afspelen?

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    kan je dan niet gewoon een link op de site naar gcshop zetten?
    als jullie het toch laten versturen etc. door gcshop.

14. basovich

basovich Guest

volgens mij krijgen ze er geld voor als ze het door hun link laten verkopen.. touch?

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, want onze gezamelijke acties gelden niet voor ALLES wat er op gcshop.nl te vinden is, alleen voor de dingen in de preorder shop. Dan maken we gewoon reclame voor gcshop, nu maken we reclame voor de XBW acties met gcshop. :)

Nee het maakt niet uit of je onze acties op gcshop besteld of op de XBW preorder shop, maar het gaat er om dat het alleen geld voor onze gezamelijk acties, wij hebben natuurlijk niets te maken met de andere verkopen op die site voor PS2 of whatever. En wederom, er wordt geen geld mee 'verdiend', er wordt logiscerwijs (denk dan aan enkele euro's 1/2) omzet gemaakt om GCshop draaiende te houden en het werk dat wij hebben aan de shop te bekostigen. Er wordt absoluut geen winst gemaakt van deze shop en als GCshop alleen deze acties had, zouden ze niet meer bestaan. Voor ons is het puur en alleen een service en de vergelijking van de tijd die wij er insteken met de schamele euro of 50 cent die verdient wordt met een verkocht spel, is zoals je al raad, te verwaarlozen. :)

Als we meer verkopen kan de prijs omlaag en de marges eveneens. Puur een service voor XBW gamers en wij (GCshop en XBW) vinden het leuk om te doen!

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je toch gamed op 60Hz terwijl je tv-beeldbuis maar 50 aankan, dan brandt je naar verloop van tijd je scherm toch in? Het kan wel, maar het is niet gezond voor je tv heb ik begrepen.

Wij hebben er 3, stuk voor stuk 4:3 waarvan de nieuwste 6/7 jaar oud is. 100Hz was standaard bij breedbeeld tv's, maar die hebben wij geen, alle 3 50Hz. Ok, nu gaan we binnenkort wel een 100cm lcd tv kopen, maar je weet hoe dat gaat met vrouwen. ;) No offense, het is alleen dat mijn moeder het aankoopproces aanzienlijk vertraagd.
    Maarja, dit is hier in deze thread niet echt aan de orde. Ik overweeg dus Saints Row te pre-orderen.

17. basovich

basovich Guest

ik heb hem net besteld, staat er dat ik €105,- moet betalen :confused:??

EDIT:

had 2x aangeklikt :D

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Check je bestelling.
    Het spel 2x besteld ofso :cool:...

Ik koop hem dan wel weer van jou over. Haal hem tegen die tijd wel bij je op...

Edit:/
    Jah dus...

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je er logischerwijs twee besteld slimpie :+

Eentje er af halen...

Nee hoor, als je een normale TV hebt, dan hoef je je nooit zorgen te maken over het inbranden. Inbranden is van toepassingen op Plasma TV's en projectie TV's en heeft nog eens niets te maken met 50 of 60 herz maar met het inbranden van bijvoorbeeld menu's als je tig uren achter elkaar speelt. :)

50 of 60 herz is de frequentie van de beeldverversing. Amerika wordt 60 herz gebruikt in lagere resolutie, in europa 50 herz in hogere resolutie. Mar in europe kun je ook de hogere resolutie met 60 herz afspelen op 'normale' televisies van de laatste 10 jaar of meer. Als je TV dat niet kan, dan wordt het beeld zwart/wit geloof ik, verder gebeurt er dan niets. :)

(het voordeel is overigens dat het mogelijk wordt voor spellen om op 60 (30) frames per seconde te draaien in plaats van 50 (25). Het nadeel is dat als je europese spellen gemaakt op 50 afspeelt je een framedrop krijg om de zo veel seconden. Maar alle spellen van tegenwoordig is dit niet het geval.

Als je halo hebt op je oude Xbox kun je dit zien. Speel het spel op 50 herz en het is perfect, speel het op 60 herz en je merkt dat het stabiel af en toe een schokje geeft, dat is omdat de beeldverversing twee keer het zelfde beeld ververst. :) Maar goed dat is nu niet belangrijk meer, aangezien spellen nu standaard 60 herz zijn en alle TV's dat makkelijk aankunnen. :)

Met een LCD wordt dat weer irrelevant aangezien die weinig tot niets met herzen en verversingen te maken heeft en gelimiteerd wordt door de verversing van zijn lcd korrels en niet de beeldverversing in de console. Het zou eventueel uit kunnen maken bij een plasma of projectietv, waarbij als je 60 herz hebt er meer ingebrand wordt dan bij 50 herz, maar wederom, die nieuwe plasma\s en projectietv hebben daar minder last van en het is een nonissue als je daar bij nadenkt en niet 12 uur achter elkaar gamed op die specifieke tv's.

20. basovich

basovich Guest

ah nee hè!!!

net alles gedaan ingevoerd druk ik op verzenden, moet ik m'n tan code invoeren..en die neem ik natuurlijk niet mee op vakantie :mad:!! GVD..nja dan maar na de 15e preorderen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina