1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Challenge Dec'12

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 27 nov 2012.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Het gaat er echt om hoeveel (g) je in die 30 dagen scoort.
    Er is echter geen minimum van te behalen score, in het verleden zijn er genoeg mensen geweest die 0 achievements hebben gehaald in zn challenge.
    Ik ga even een oud topic van mr challenge opduiken voor de lay-out.
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Denk om je bloeddruk Dulle. Ieder heeft zo zijn eigen manier van spelen, de 1 vind het tof om alle games op 1000 (G) te krijgen. De ander speelt de story mode uit en verkoopt daarna de game in de bazar.
     
  3. dm76

    dm76 Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook weer mee. Dat is inderdaad al weer een hele tijd geleden.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dulle doelt op het gezeur rond het halen van achievements, niet om hoe je de game wil spelen.

    Ingeschreven trouwens :)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Startpost geupdate
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    >>> Zie hier:
    Het gaat me er juist om dat iedereen mag spelen hoe ie dat wilt. Dat gezeur iedere keer als iemand het lef heeft om het halen van achievements leuk te vinden en niet gewoon, zoals het in hun ogen hoort, de game uitspeelt en er klaar mee is.

    Je ziet mensen die achievos leuk vinden nooit klagen over mensen die een lage gamerscore hebben, maar waarom dan wel andersom?
    [​IMG]
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik niet vanwege een challenge ga spelen. Als ik drie dagen geen zin heb om te spelen, dan doe ik dat ook niet. Ook niet omdat er dan een challenge is.
    Iedereen hecht zijn eigen waarde aan achievements en ik heb er zelf best aardig wat, tis voor mij alleen niet zo belangrijk. En ik heb zeker niks tegen mensen met veel achievements en/of completion. En ik bedoelde ook niet te zeggen dat anderen niet voor de fun spelen :): Sorry I stepped on your toes! :eek:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Net of ik alle dagen ga spelen 8)

    Ik weet nu al dat ik niet ga winnen :+
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer dat je Gold nodig hebt voor deze challenge. Snap niet helemaal waarom je dat nodig zou hebben, maar goed. Momenteel geen behoefte om van Gold gebruik te maken, aangezien ik nauwelijks online speel. Jammer, leek me wel leuk om hier aan mee te doen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, als ik van de 30 dagen 20 geen zin heb om te spelen doe ik dat ook niet. :+ Het is gewoon voor de fun, het is toch niet alsof we hier met zijn allen super competitief bezig zijn. :p

    Misschien lijkt het dat ik overdreven reageer op jou post van 2 zinnetjes, maar ik irriteer me gewoon al lang aan mensen die wel iets tegen mensen hebben die graag achievements halen. Of tegen achievements in het algemeen. Dan is jou post gewoon de trigger om even een mening over die mensen te posten. :9

    Volgens dat plaatje in een van mijn vorige posts heb ik 1 keer gewonnen. Klik er op lijkt het nou net een buggy challenge te zijn geweest? :'-(
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hij duurde ook maar een week :+
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha, maar vind iedereen de datum van 5 december goed, of zeggen jullie doe maar later?
    En alle mensen die het gamen voor achievements maar stom vinden, kijk hier dan niet, want jullie bijdrage is vere van nuttig.
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zo vroeg mogelijk :+

    Maar 5 december lijkt me voor de aanmeldingen goed ;)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar dan is het Sinterklaas! :mad:

    :+, grapje, is prima hoor :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    EERDER! :+

    Nah, vooruit dan. Heb ik nog 5 dagen om met mijn Wii U te spelen. :p
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    5 december is prima.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ook mijn gedachte, en vandaar dat ik ook liever een duration van 30 dagen zie in plaats van 7 dagen. Dan is diegene die toevallig 3 dagen vrij is eigenlijk bij voorbaat al de winnaar. Op deze manier is het gewoon leuk om in een maand tijd 2-3 oudere games uit te spelen en dan maak je nog steeds kans op de overwinning! Hier op het Xbox forum zijn we inderdaad niet super competitief, wat het juist weer leuk maakt :+.

    Ik vind achievements in het algemeen gewoon een heel leuke toevoeging van de Xbox, omdat het je laat zien welke games je echt uitgespeeld hebt en het motiveert mij ook om oudere/iets mindere games toch uit te spelen. Vaak zijn dit hele leuke spellen, maar mijn Fifa/Halo verslaving zorgt er weer vaak voor dat ik deze games blijf spelen.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben zeker niet tegen achievements en/of mensen die ervoor gaan. Achievements kunnen zeker bijdragen tot de spelbeleving en welke achievements dat zijn is subjectief. Ik vind het bijvoorbeeld leuk dat het een beeld geeft welke games ik allemaal heb gespeeld... :)
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Datum vast gezet op 5 December, hopenlijk doen er zo veel mogelijk mensen mee.
    Ben ook van plan om met ingang van het nieuwe jaar weer maandelijks een challenge te organiseren.
     
  20. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Volgens mij heb ik bijna alles wel meegedaan.
    De helft op een ouder account en toen 1x gewonnen. Al die scores zijn wel verwijderd zoals je kan zien in XboxWorld.nl Challenge #07 waar ik nipt van Sjacco won maar dat is dus niet meer zichtbaar.
    Volgens mij was het toen een gedoe om je account te wijzigen en had ik een nieuwe aangemaakt.

    Dus ik doe weer mee voor de fun. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012

Deel Deze Pagina