Ey, Ik ben dus bezig met een Clan forum van XBW (zie deze link). Nu was mijn vraag aan jullie (crew van XBW): Zou ik de buttons en logo van dit forum mogen gebruiken voor het XBW Clan Forum? BVD. DUDE_DUDE
Lol Helemaal niet aan gedacht :{ Sorry voor deze thread, ik vraag het wel via PM. /Edit: Wie kan ik het beste PM'en? Admin denk ik zo...
Mja dat snap ik.. Maar je kunt ze ook bijv in een andere kleur maken ofzo.. Snapje? Een beetje eigen inbreng mag wel vind ik.
Welke buttons bedoel je precies? Ik neem aan de reply, edit, quote buttons en dergelijke... ik zou het eerlijk gezegd liever hebben dat je gewoon je eigen buttons ontwerpt... met een beetje kennis van photoshop is dat niet zo moeilijk. Dit omdat dan niet de schijn wordt gewekt dat xbw onderdeel is van of support biedt aan jouw forum. Dat is namelijk niet zo. Daarnaast omdat deze buttons speciaal voor xbw ontworpen zijn en ik het een beetje jammer zal vinden als deze simpelweg 'gejat' worden. Dus wees creatief en ontwerp je eigen buttons! Is én leuker en nog origineler ook!
Mja, inderdaad. Ik weet niet welke forumsoftware je gaat gebruiken, maar desnoods kan ik de buttons van vBulletin 2 in het groen wel sturen, dat is niet zo'n probleem.
Invisionfree gebruik ik Maare, het maakt mij niks uit, ik weet niet eens meer hoe de vBulletin 2 buttons in het groen eruit zien Maar ik denk dat ik eerst kijk of ik zelf wat in elkaar kan gooien, en zo niet, dan hoor je het wel.