XBW: crew niet op één lijn, eigenwijs en tegenstrijdige besluiten!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bill Gates 1986, 25 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier is het bewijs dat XBW niet op één lijn zit en de beste ideeën in de prullenbak gooit.

Al een hele tijd geleden heeft mijn broer ooit een THREAD gemaakt om DVD's toe te staan op X-Bazar. Hij werd volkomen belachelijk gemaakt door de crew van XBW en de thread is zelfs op slot gegooid.
    Op 1 mei jl. is het toegestaan om DVD's te verkopen op X-Bazar :confused:

Is dit de reden dat Graveheard is vertokken?

Lees de thread eens door.

Hier een aantal quotes:

Quote: Graveheard
    Uhm, nee hoor.
    Het blijft lekker zoals het is.

Quote: Graveheard
    Wat bazel jij nou?
    Het beleid blijft lekker zo, want er is niets mis mee.
    Er worden spellen en gerelateerde dingen verkocht, verder niets.

Een DVD is geen spel.

Quote: [2K]
    DVD-kit mag wel, want dat is Xbox Hardware, faq lezen!
    Je moet ergens je grens trekken, en op xbazar is dat bij (xbox) games en xbox hardware. Als we dvd's zouden toestaan komen binnen de korste keren vragen of we ook cd's toe staan en zo blijt de kettingreactie doorgaan. Tevens is het al druk genoeg met (xbox) games en xbox hardware en zijn we ten slotte op een xbox site, vandaar.

Quote: [2K2]
    Waarom zou een dvd xbox-related zijn? Omdat je hem met je Xbox kan afspelen? Dan is een meubel ook related omdat je xbox er op staat. Nee, xbox games en xbox hardware is voldoende hier. Als je iets anders zoekt ga je naar een dvd of ps2 forum of iets dergelijks of marktplaats.

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2005
  2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van mening dat dit specifieke voorbeeld mierenneuken is...

echter ik ben het wel met je eens dat de crew soms tegenstrijdige besluiten neemt en soms rare dingen doet, maar dit is niet bijzonder vervelend ofzo.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het vertrek van Graveheart heeft niks met dvd's te maken.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De reden dat Darkwing en Graveheart weg zijn gegaan heeft daar niks mee te maken. Tevens is het ook niet de bedoeling dat er nu paniek threads worden geopent aangezien er niks aan de hand is..

- Closed

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er is na overleg tussen crew, mods en admins besloten om DVD's toe te staan, thats it!

Voor de rest vind ik deze draad van een twijfelachtig "evert santegoeds" niveau, zal de naam wel zijn!

Dit is meer onrust stoken als wat anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina