1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW downtime

Discussie in 'Xboxworld.nl : Aankondigingen' gestart door Marinus, 29 mei 2003.

  1. Marinus

    Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen gemerkt heeft was Xboxworld gedurende langere tijd niet te bereiken. De reden hiervoor was dat er een ernstige server crash is geweest waardoor de server opnieuw geinstalleerd moest worden. Door stom toeval waren er net backups gemaakt dus is er geen informatie verloren gegaan. De tijd dat het geduurd heeft om de server weer normaal te krijgen is helaas wat langer uitgevallen dan verwacht door een aantal onverwachte tegenslagen. Daarom is de webserver expres langere tijd offline gehouden. Inmiddels draait de server weer op volle toeren zonder problemen en is er weer volop te genieten van Xboxworld. Ik wil hierbij mijn excuses namens Cillix aanbieden voor het ongemak.
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwah, ben benieuwd hoeveel members van de brug zijn gesprongen:p
    Naja, kan gebeuren en gelukkig doet alles het nu weer:cool: .
     
  3. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan hebben we een probleem, een website zonder aanhang... dat werkt niet. ;)

    Ik begon het leven steeds triester in te zien. Ik was levenloos, ik surfte doelloos rond op internet. Uniek, dat doe ik nooit. XBW is mijn thuisbasis. Het waren twee spannende dagen en ik kreeg wel degelijk afkickverschijnselen... :eek:
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    inderdaad ik wist niet meer wat ik moest doen... ik ben nog veel te emotioneel om erover te praten :'-(!!!!!
     
  5. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    hebben jullie gelijk een nieuwe server?

    het serven op xbw gaat opeens veel vlotter:)
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    *knuffelt XBW.nl

    Kheb je gemist!! Nu maar hopen dat er nooit meer zo iets engs gebeurt.
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Missed You XBW !!

    haha 2 dagen lang zat ik Apatisch en Gefrustreerd steeds XBW.nl in te typen en te enteren .... om erop uit te komen dat ie het nog steeds niet deed :'-( ..

    maar ineens vanochtend ... thnx to the Lord _O_ ...

    oh jah , en thnx to the server die weer Up is :cool:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    :cool: Yeah!
     

Deel Deze Pagina