xbw forum en xbox forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Rovak, 15 jul 2004.

1. Rovak

Rovak Guest

Vinden jullie xbwers nie dat di een bietje een raar forum is, neem het xbox forum bijvoorbeeld, alles netjes gesorteerd en veel moderators, hier werke ze met THREADS in plaats van categories, dit is heel irritant want zo raak je het overzicht kwijt van alle nieuwe updates en je mag nog eens nie ff een thread starten om erges over te lulle, maak op zen minst een category voor alle bekende games, zoals halo 2, halo, fable en ninja gaiden in plaats van die irritante centraal threads, ik weet da deze thread geclosed word of verwijderd, en ik denk toch da de mods nie luisteren en da die klote centraal threads toch blijven. maak dan op zen minst een centraal thread met alleen mar nieuws, screens en videos en nie al da gezever er tussendoor van ow wa een vette game en ow die en ow da, gewoon alle info erin gooie zoda er niks te vraguh valt en alleen maar nuttige dingen erin komen.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    -> Verplaatst naar suggesties, problemen, opmerkingen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb nog nooit het overzicht kunnen vinden in het xbox forum ... ik vind het forum echt heel erg slecht .... elke dag weer dezelfde vragen of gezeik op de mods .... Het zijn ook geen goede mods hoor dus ik geef ze groot gelijk :+

(Just kidding mods van het xbox forum)

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Door 23 threads te starten van dezelfde game behoud je volgens jou wel het overzicht? Als het groot nieuws was dan was je Halo 2 topic waarschijnlijk open gebleven, maar omdat dit oud nieuws was en niet het openen van een nieuw topic waard was ging hij dicht.

Verder heb ik nog nooit of nauwelijks problemen gehad met het overzicht in het Xbox forum.

5. Rovak

Rovak Guest

als je 23 threads start met elk ander nieuws dan houd je wel overzicht ja, want als er een nieuwe thread is dan is dat weer iets nieuws (hoeft niet altijd natuurlijk) in die centraal threads wordt meer gelult dan nieuws gegeve, dus je moet door 25 paginas gaan zoeke om te kijke of er wat nieuws is, met threads kijk je gewoon naar de topic en als dat interresant is dan klik je en anders niet. Jij als mod daarintegen heeft daar geen probleme mee, jij hoeft alleen maar de laatste posts steeds te bekijke omdat jij toch bijna altijd op dit forum zit, maar ik als een member kan nie alle centraal threads bijhouden omda ik nie de hele dag online ben dus als ik trg kom op di forum dan zijn er meestal weer een tig reacties bijgekomen, dus ik moet steeds door al die centraal threads spitte om te kijke of er nog wat nieuws is. kvin het wel mooi da je de threads alleen maar closed en nie weg gooit da is wel een plus punt

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2004
  6. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef RovaK meer dan gelijk het is en blijft een onoverzichtelijk forum

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je het allemaal zo duidelijk uitlegt.... En ik vind het juist irritant als ik zoveel subfora's heb. Zo vind ik juist dat je geen overzicht bewaard.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah dan heb je nooit rond gekeken in het xbox forum ... tevens zullen sommige mensen minder geneigd zijn om in andere threads te kijken ... in een gamer forum zullen er mensen ook nieuwschierig zijn in een RPG als ze eigenlijk een FPS'er zijn

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom hier een aparte thread voor gaan lopen aanmaken als je dit alles gewoon op de frontpage kunt terugvinden? Even de zoekfunctie daar gebruiken en je vindt alle info/screens/video's van de game die je zoekt.

btw: zou je voortaan wel wat op je spelling willen letten aub.

10. Rovak

Rovak Guest

da is brabants

11. Rovak

Rovak Guest

omdat nie alle nieuwe screenshots en videos op de frontpage wordt gezet, neem mijn thread bv. met die halo 2 screens, staat ook nie op de frontpage. DAARvoor heb je het forum

12. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    boeie dat dat brabants is, ik kan ook wel zeeuws gaan lopen praten,

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dat is waar, maar in dit geval werd hij gesloten omdat het al oud nieuws was en al eens ter sprake was op het forum.

Heb je nou echt een probleem met het overzicht of ben je gewoon kwaad dat je thread gesloten is?

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik denk het laatste, rovak als je iets wilt weten gebruik je de zoekfunctie klaar
    ik vind het wel goed zo ik snap niet dat mensen zeuren, waarom? het is een goed forum en zoals elk ding heeft het wat minpunten, maar daar is dit subforum voor :)

15. Rovak

Rovak Guest

admin, maak gewoon es een paar subcatergories voor de populairste games en kijken hoe het uitpakt, als het slecht gaat dan is het met een druk op de knop verwijdert, zoniet dan laat je de categorie staan

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ja, moar da gij Brabants proat wil nie zegge dat iedereen oe ken verstoan. En 't is zelfs fout Brabants, ik noem het eerder chattaal. Dis geen Brabants forum maar een Nederlands. _0/

17. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het xbox forum is helemaal klote. Dit is tenminste nog uitgebreid enzo. Hier zijn veel meer mods dan daar. Dit is dus gewoon veel uitgebreider. Daar wordt altijd van het onderwerp af gepost al zijn er niet veel. bagger is xboxforum.

Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  18. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    probeer eerst je eigen post overzichtelijk te krijgen :)

Maar ik vindt het forum overzichtelijk zat. Want anders moet je 100 keer klikken voordat je bij de thread zit die je wil

Website > Forum > Games > Ninja Gaiden > Hulp voor ninja Gaiden > Chapter 3 > Hoofdbaas > Ik kan de hoofdbaas niet verslaan thread(beetje overdreven)

Dat is lastig , toch ?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

tja met 10 posts kan je toch niet echt zeggen dat je hier actief bent... No offence ... het xbox forum is naar mening bagger eerste klas ... en een verzadiging van vele lege fora is ook geen goede reclame

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dus je komt uit Limbabwe? Hebben ze daar al xboxen dan?

Deel Deze Pagina