XBW Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door homeboy_nl, 12 mrt 2003.

1. homeboy_nl

homeboy_nl XBX Live, here I am!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk alleen maar even mijn mening kwijt over het forum en een groot aantal gebruikers van dit forum.

Ik lees elke dag berichten, maar reageer zeer zelden, omdat ik mij ontzettend erger aan de gebruikers en hun manieren.

Ten eerste is het voor velen zeer ingewikkeld om een normaal Nederlands berichtje op te stellen. Is er een berichtje, dan staat dit in 50% van de gevallen in het verkeerde forum, of is totaal off-topic. Op vragen of mensen bepaalde onzin niet willen posten, komt of een zeik reactie of men negeert dit volkomen en er staat weer een onzinnig bericht.

Op deze manier wordt dit forum op XBW totaal verneukt. Zonde. Waarom kan het forum op Tweakers, waar natuurlijk ook het één en ander af en toe fout gaat wel goed lopen?! Volgens mij zijn er op dit moment veel gebruikers die zich ergeren aan het gedrag van gebruikers van dit forum. Ik ben benieuwd naar (zinnige) reacties of mensen het met mij eens zijn of niet.

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    ben het wel met je eens, er word ook stevig aan gewerkt. Zo zijn er nieuwe mods aangenomen om de boel nog beter in de gaten te houden, en hebben members ook nu een doel gekregen om nuttig & serieus te posten: The Green Mile, het nieuwe soort van off-topic chat waar je alleen in mag als je 250 goede posts hebt EN langer als 3 maanden gerigistreerd bent..

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Jij bent echt net nieuw hier en niet alles word zoals jouw hartje het begeert.

Trouwens ik vind tweakers maar irri die de HELE tijd laten zoeken of naar een topic sturen met 767 pagina´s waar je totaal niet uitkomt.

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    1. Wordt, derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd ...
    2. langer dan

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tweakers is niet voor een heel erg algemeen publiek maar meer voor de die-hards. Dat is het probleem van een forum over xbox. Als wij gaan lopen ziften op taalgebruik (wat we al doen) krijgen we gewoon boze emailtjes terug!

Niet dat dat ons er van weerhoud het beleid na te leven uiteraard..

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is een probleem dat onderkend wordt, en er wordt hard aan gewerkt om dit probleem te verhelpen.

Allereerst is er natuurlijk de FAQ, maar jammer genoeg nemen veel members niet de moeite om die te lezen.

Het heeft natuurlijk ook met de leeftijdsgroep te maken: een groot gedeelte van de community is jong (lees: tussen de 14 en 18 jaar), terwijl Tweakers over het algemeen een wat oudere doelgroep trekt.

We doen ons best om dit forum plezierig, overzichtelijk en nuttig te maken en te houden, maar daar hebben we natuurlijk de hulp van de members ook bij nodig.

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    weerhoudt :p

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ga jij nou maar iets leuks scripten ipv ons te vervelen :cool:

9. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stoor me niet echt aan, het af en toe, slechte taalgebruik. Ik weet toch wat ze bedoelen als ze hun punt duidelijk proberen te maken, daar gaat het om (naar mijn mening). Tuurlijk sein sinnen met enormme spelfoutenn niett vijnn om te lesen, maar daar mag dan wel iets van gezegd worden.
    En qua off topic reacties of gewoon threads starten op verkeerde plaatsen, dat ligt gewoon aan de jongere doelgroep (wat al eerder werd gezegd).

*zo en nu de serieuze spelfouten eruit halen, kom maar!!*

10. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk trouwens dat je vraagt om loze posts als je een minimum van 250 posts instelt voor dat elite forum ding. Want voorheen las ik bijna alleen, en nu ga ik veel vaker dingen posten om maar posts te maken. Anders kom ik nooit op de electrische stoel, en het lijkt mij ook welles een aparte ervaring.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het zijn juist de domme mensen die extra gaan posten om in dat forum te komen. WAAROM WIL JE IN DAT FORUM KOMEN? WAAROM? Je bent hier voor xbox, niet voor breezah chicks, daar is fokforum.nl voor.

12. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja als we nou eens met zijn alle wouter gaan amuseren...

hehe.. @wouter was btw wel het idee erachter.

13. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    hij is hier niet nieuw hoor
    Date Registered: 22-04-2002
    en hij heeft gelijk. Maar dit forum hijft ook een lagere doelgroep (al wil men het nu verhogen/verbeteren) dan tweakers

14. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is er nu toch ook het Green Mile forum, als dat forum wel netjes verloopt kan je dus zien dat het aan newbies ligt, dus strenger optreden.

Maar zowiezo, ik erger me er niet zo aan.

(offtopic, wouter, heb jij hem nog ontvangen?)

15. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt! Doordat er een "jonge" leefdtijdsgroep is heb je het gedrag/probleem van "puberale" pubers. En die denken dat ze de regels kunnen bepalen op een forum. En natuurlijk moeten de members helpen niet alleen voor hunzelf maar voor het gehele forumpubliek!

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  16. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft nietzo gefokt te doen... kheb niet met je geknikkerd vroeger :confused:

Maar wat ik dus zeg is dat als je loze posts tegen wil gaan... zo'n elite forum met een minimum postcount niet zo'n handige zet is... lijkt mij, want als je ergens een minimale postcount voor instelt dan is het algemene id achter het forum gebruik dat het toch wel maximaal leed master e.d. is om veel posts te hebben. Dus dat zal de post drempel verlagen...ofzooow

Als je het alleen voor jullie supermasters wil houden, kun je toch ook wel zelf selecteren?

En dan ff over mijn posts, ik geloof niet dat ik zinloze dingen post, check et na zouk zeggen... Dus ik voel me niet aangesproken bij domme mensen die extra gaan posten.

En waarom ik op dat forum wil kome?
    Volgens mij schreef ik dat al... die electrische stoel leek me een aparte ervaring.

mzzls

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  17. homeboy_nl

homeboy_nl XBX Live, here I am!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met jullie eens dat het voornamelijk het jongere 'publiek' is. Natuurlijk moeten members elkaar aanspreken op elkaars gedrag, maar er ontstaat dan toch altijd een discussie over en weer dat men niet moet zeiken etc. etc. En uiteindelijk schiet je dan dus niks op.

18. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb jij dan de regels van dat nieuwe forum niet goed gelezen:
    Zodra de Mods merken dat je te vaak loze berichten post, worden je berichten weer terug naar 0 gebracht

19. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Khebbet niet eens over alleen loze posts...
    lees me berichtje hierbove maar... khaddet net nog ff geëdit.

Ik wil hiero niemand tegen de schenen schoppen ofzo... maarja dis gewoon mijn id erover...

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zit je fout. Nutteloze posts worden meestal gedelete en WouteR meldde zelf al dat je postcount naar 0 gezet wordt als je veel spammed.. En er is de wel bekende 'ban' nog. Dus als je toch in dat forum wilt zal je nuttig moeten posten. Dan heb je jezelf wel bewezen als elite he :)

Deel Deze Pagina