Xbw in een dipje?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 5 mrt 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kom/post hier nu al ruim een jaar lang dagelijks, en het valt me de laatste tijd op dat voornamelijk het forum stukken minder is als vorig jaar. Er wordt naar mijn gevoel veel minder gepost, crew verdwijnt bij bosjes etc...

Ook merk ik dat het eigenlijk maar een beperkt groepje leden is, dat nog met enige regelmaat post. Deze bestaat amper nog uit "old-skool" leden, die er veel rondliepen vorig jaar, toen ik mij aanmelde en zelf nog nieuw hier op het forum was... En ik heb een vermoeden dat de sfeer daardoor een beetje weg is..

Zijn er mensen met hetzelfde gevoel? Of heb ik het bij het verkeerde eind..? Weten crewmembers het te verklaren, of is het echt een dipje?

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt door de winter he ;)
    Zal in de lente vast wel weer beter worden als er een nieuwe lading topspellen voor de Xbox uitkomt
    Je hebt voor een deel wel gelijk, volgens mij is het forum waar het meest wordt gepost en waar de meeste posts in staan X-Bazar, eerst was dat nog het Xbox Games Forum en daarvoor was het hele Offtopic forum het grootste(goh, weet nog dat daar opeens een slot opzat, ik helemaal in paniek)

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dit forum te hyprocriet geworden, begint te lijken op het tweakers.net forum en als je dat kent weet je genoeg denk ik.

4. KingBen

KingBen DA X-BOXER

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het allemaal wel meevalt

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben hier niet zo lang.. nog maar iets meer als een half jaar, maar de kwaliteit van posts etc. gaat heel erg omlaag vergeleken met toen ik hier net was. De moderators etc. vind ik veelste serieus worden, hoewel dat soms wel nodig is doordat zoals eerder gezegd, de kwaliteit van het forum omlaag gaat. Ik vind het hierdoor minder boeiend om even naar XBW te gaan om even te kijken of er nog boeiend nieuws is, wel is de kwaliteit van de (p)reviews omhoog gegaan (dit door meer ervaring XBW-Crew lijkt me).

@KingBen: het lijkt me niet dat jij mee kan praten over hoe het ging "vroeger" (ik kijk ook alleen maar naar de datum dat je aangemeld bent, misschien dat je wel eerder naar XBW kwam, maarja)

Ik wil niet zeggen dat ik een echte XBW-diehard ben, want ik ben duidelijk minder lang aangemeld als bijv. Orcrist, Gogeta en WiXX.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  6. KingBen

KingBen DA X-BOXER

Leuk Bevonden:
    0
    tog?

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben hier ook al sinds januari ;)

8. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat er teveel groentjes komen die elke regel aan hun laars lappen en de meest onzinnige topics aanmaken. op de frontpage staat bijna nooit meer iets interessants. altijd is het wel een nieuw iemand die snel moet weten hoe ie z'n tv aan moet zetten.

maar ik zie ook weinig nieuwe threads verschijnen. misschien komt dat wel omdat er van elk bedenkbaar onderwerp al een thread is waar de hele tijd naartoe word verwezen. ik weet t niet maar ik vind t allemaal nog best meevallen hoor..

9. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik erger me er aan dat ze altijd weer van die opsomtopics maken of dat ze nooit de zoekfunctie gebruiken!

10. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    dit bedoel ik nou:9
    niet dat deze reactie de meets boeiende is maar toch... het is weer een typisch voorbeeld

@xboxgangsta. ja vooral die opsomtopics. even snel interessant doen door te vragen welke game iedereen graag wil hebben. zo standaard. ik snap wel dat menig mod hier een beetje frustie van raakt

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ie dat als voorbeeld bedoelde van een onnuttige post, anders... tja, je snapt het wel

btw, is dat niet de avatar van Badkiller bij KingBen?

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zal hij blij mee zijn :9

Be afraid.. Be very afraid.. :+

14. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    idd dat viel me ook al op. die groentjes zijn nog brutaal ook om iemands avatar te stelen :p.

dat wordt nog een probleem als badkiller hier achter komt:D

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    slaap zacht KingBen..

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Idd, :'-(

Het is ook niet origineel ofsow, ik kan m (jammer genoeg) niet toeeigenen :mad:
    Maar goed, ik loop er wel vanaf het begin mee rond hier :'-( (zie aanmeldingsdatum) en ik kon toen nog niet soepen ofso, en nu wil ik m niet veranderen aangezien ik hiermee word herkend :'-(

En ik ben in de maand juli (van 2003 ) aangemeld, en zelfs ik vind het al wat minder geworden!;)

'/edit: doeds, _O_, wat een lol vorige pagina, dat is dus wel het fijne eraan, je raakt aan elkaar gewend, dolt soms, en soms word je serieus..... en iedereen kent elkaar een beetje!
    Geen wonder dus dat ik hier elke dag kom ;)

17. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, I agree with xboxgangsta....

Ik erger me ook wel aan sommige threads waarin de threadstarter iets vraagt over hoe hij verder moet komen in een game maar waar je met een beetje nadenken zelf uit kan komen. (denk dat het luiheid is :+ )

Ik post ook een heel stuk minder in vergelijking met 'vroeger'.

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    hehe ik ben 1 weekje eerder aangemeld als Badkiller en 1 dagje eerder als Dodgie:p

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben hier al sinds de launch van de Xbox (14 maart 2002) en ben nog steeds trots op het forum en kom er altijd no met veel plezier. Natuurlijk zijn er enkele indivdue'n die zich niet aan het beleid houden en doomme topic's openen. Maar ja, dat heb je in elke club mensen, en gezien de grootte van XBW (10.000 + leden)
    vind ik dat het aantal incidenten erg meevalt. Het modereer beleid vind ik helder en duidelijk en prima te volgen als je het beleid gelezen hebt. De meeste topics hebben een vrij hoog niveau en hier is gelukkig geen gescheld en geflame.....

Al met al IMO het leukste en gezelligste forum van het Internet, en als je het nog beter denk dan aan dit spreekwoord: 'Een betere wereld begint bij jezelf!'
    Oftwel, stop met klagen en doe gewoon je best om het forum nog leefbaarder en leuker te maken....

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Eheheh.. Formeel gesproken :) ..Dat is ook 1 van de primaire.. ik bedoel grootste minpunten aan Xbw, soms gaat het er te formeel aan toe.
    Liever een iets gezelliger forum :) (maar dat is ook best lastig gezien de omvang van Xbw, strenge regels zijn helaas wel nodig bij zo'n enorme community om het in toom te houden.)

Deel Deze Pagina