XBW kenne jullie deze site ???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door doOpY, 24 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik weet niet of dat deze site bij jullie hoort ofzo maaruh anders is het behoorlijk zielig overgenomen (vind ik dan ) is een cheat site voor xbox ik zocht wat maar alle plaatjes zijn van xbw over genomen of vinden jullie dit niet erg (of hebben ze het gevraagd) ik vraag dit allen maar misschien dat jullie dit allang weten of iets in die richting

http://www.geocities.com/xboxcodes2002/

2. xforz

xforz Guest

triest...|:-

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    whaha, best wel zielig als ze dit geript hebben... zou wel heel dom zijn, want "xboxworld" staat gewoon nog op het geripte plaatje|:- doe het dan goed en fotosoep!

4. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vies gedaan he maar nu nog effe antwoord van een mod plzz
    ik neem aan dat deze site niet bij XBW hoort (anders mag hij wel een wat verbetrd worden ;) )

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zal het kwaad wederom bestrijd worden door Crazy An? Je ziet het in de volgende aflevering! :+

Maar wel bedankt voor de tip... :cool:

Closed

6. xforz

xforz Guest

moet je links oner klikken en dan naar fotoboek....:D

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard hoort deze site niet bij XBW, waarom zouden we een dochterpagina met dezelfde info willen? :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Grappige shit :D

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    whahaha zal es effe mailen

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hoi Tim en Sander,

Ik ben Mirik Smit, baas van Xboxworld.nl. Je ziet de bui natuurlijk al hangen! :)

Ik vind jullie site erg cool, alleen zijn alle plaatjes van onze site gehaald. Dit is geen echte ramp, maar ik heb liever dat jullie zelf originele plaatjes maken voor jullie site en onze plaatjes alleen gebruiken wanneer het daadwerkelijk over Xboxworld gaat.

Vind je dit een probleem, of heb je een andere oplossing, laat het me even horen. Ik heb namelijk hard gewerkt aan die plaatjes, en die zijn natuurlijk niet bedoeld om door iedereen gebruikt te worden. Het zou een beejte gek worden, al die sites die er hetzelfde uitzien! :)

Iederegeval groetjes van Mirik en de Xboxworld.nl crew, en succes met jullie site!

Mirik Smit

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Je meent het... :cool:

Maar, wel netjes opgelost. ;)

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja wat moet ik dan zeggen?

"Als je nou niet snel met je lelijke schurftige rotkop die lelijke poepsite offline haalt vreet ik jullie kleine stinkende ingewanden op, nadat ik je anus met een hete pook dichtschroei en je ogen lekprik met een besmette injectienaald!"

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah zo deed ik het altijd :+

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    mothafok!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.