1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Meeting/Lan-party ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JFresH, 5 jan 2006.

  1. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Inschrijven kan hier op de nieuwe site:

    Ey jongens,

    Ik heb ff een opwelling gehad, misschien een domme maar dat laat ik aan jullie over.
    Ik dacht misschien kunnen we is een meeting doen, oftewel een Xbox360/Xbox lan party. Waarvoor dit nodig is vraag je je misschien af...achja..het is eigenlijk nergens voor nodig maar het leek mij wel lachen. Voor de fun enzo je weet wel.
    Dan het idee dat hier rond de 2000 mensen actief zijn op dit forum, tja.

    Stel dat gamers zelf hun tv en xbox 360 meenemen naar een grote locatie. Een hele grote zaal afhuren enzo en lannen met pdz of cod or whatever.

    De mensen die geintresseerd zijn zullen zich dan op een bepaalde tijd kunnen inschrijven tot een bepaalde tijd/aantal mensen. Misschien is 100 mensen wel een leuk idee.

    Drinken inbegrepen (5 consumptiebonnen per persoon ofzo) en dit zou dan rond de 15 euro per persoon kosten. haha, met 100 man in een zaal lekker nonstop gamen.

    Uiteraard TV en Xbox 360 zelf meenemen.

    -------------

    EDIT://Het is maar een idee. Laat weten of je interesse heb.

    Als er genoeg interesse is kunnen we hier altijd nog verder over praten.

    (Als dit een fout topic is flame me dan niet please, ik bedoel het goed) Maar close dit thread dan.

    btw ik heb dit al een keer met ps2's gedaan. Echt een aanrader.

    Voorbeelden:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Een hoop troep aan het einde van de dag, maar zeker de moeite waard.

    Dit was maar een zaaltje waar 50 man in konnen..

    Greetz.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Laat ik zeggen dat het mij best wel vet lijkt om een keer met zo iets mee te doen.
    Je zult dan natuurlijk wel een aantal personen moeten hebben die het totale geheel goed kunnen en Willen gaan organiseren.

    Hier in ons dorpje Mierlo, wordt ook elk jaar een PC lan party evenement gehouden.
    Genaamd, XIELAN.
    Oftewel, contacten genoeg. Aangezien ik de personen ken die dit organiseren.
    En zo zullen er nog wel meer op dit forum rond lopen die hiermee ervaring hebben.

    Qua Animo zit het denk ik wel goed. ALs ik al kijk naar mijn omgeving, waar zat kerels zitten die dit wel interessant zullen vinden om mee te doen.

    *site van die kerels : http://www.xielan.nl/
     
  3. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Mja t leek mij ook wel vet opzich hoor :D

    (niet omdat ik 't gespost heb hoor).

    Maar misschien is Utrect of Amsterdam of Eindhoven ofzo een goede locatie voor de lan.

    Maargoed..laat maaar rollen die meningen..!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat denk ik nooit lukken. Stel je wilt dit in Rotterdam doen. Dan zou het voor iemand zoals ik een half uurtje met de auto rijden zijn. Maar iemand uit Groningen moet dan 2 uur rijden...

    Opzich is dit een leuk idee, maar of mensen daar nou echt naar toe willen is ook nog de vraag, denk ik.
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van ni het midden van het land :p
    Als het niet te ver weg is heb ik er wel een goed gevoel over.
     
  6. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Jah idd, zoiets als A'dam of Utrecht. ongeveer in die streek.
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is natuurlijk hardstikke leuk en we hebben daar wel vaker over nagedacht. Maar het is er nooit van gekomen omdat het voor ons erg veel werk is momenteel. We proberen de website al zo goed mogelijk up-to-date te houden, laat staan dat we ook nog een dergelijk (wel erg leuk...) evenement organiseren.

    Ik ben er van overtuigd dat het wel een keer gaat gebeuren, maar wanneer, effe afwachten! Tot die tijd kunnen jullie natuurlijk wel speculeren en ideetjes de ronde laten gaan, dat is alleen maar leuk. Misschien handig om die bruikbare tips overzichtelijk in de eerste post te zetten op een rijtje.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    je hoeft het ook niet te organiseren Mirik ... laat de leden wat doen ... misschien kunnen sommige het in hun zolder kamer houden ;)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk kan dat, maar dan is het geen XBW meeting/lan party, dan is het een Lanparty georganiseerd door iemand anders. :)
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er bier? lijkt me leuk :D
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat >DutchEverlast< dat ook wel voor een deel bedoelt?
    Of >DutchEverlast<, wil jij echt een Lan Pary, Georganiseerd daar XbW?
    Of wel een Lan Party, georganiseerd door iemand anders, MAAR met alleen XbW leden?

    Het is maar net wat je wilt.
    Het animo zal er vast wel zijn lijkt mij.
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    AMSTERDAM RAI ahahha zou wel vet zijn wie betaalt de stroom ?? alleen we pu gameplay koste al 10.000 euro aan stroom ahhaha
     
  13. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaaaaaat....dan heb ik gelijk een Hernia met zowel men tv en eigenlijk ook wel met die xbox 360 O-) ..verder wel leuk idee!
     
  14. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah de gameplay heeft dan ook wel wat meer stroom verbruik dan onze TVtjes en Xboxjes.

    En een zaal bij de RAI huren??? Heb jij wel enig idee hoeveel dat kost?? Een hele hoop!!! Voor ons niet te betalen in ieder geval.

    Maar de plek van de LAN moet dan wel in de buurt liggen. Liefst in een bekende stad zoals Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam of iets in die richting. Want als je ergens zoiets doet in een onbekend gat in Nederland dan kan je er alleen heen met navigatie systemen :p
     
  15. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    heb jij je 360 nou :D

    En ja Myst, eigenlijk het tweede. Hetm ag door iedereen georganiseerd worden als er maar wel goed afgesproken wordt, en dat er alleen maar XbW-Forum/site leden komen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  16. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee. *doet mee als het zover is.
    Mijn mening gaat voor Utrecht, lekker centraal. Het liefste dan in de buurt van station Utrecht Centraal.
    Welke games zullen er gespeeld worden? Voor de Xbox wil ik sowieso Halo 2. Degenen die de Mappack hebben moeten hem dan ook meenemen, dan kunnen we tenminste ook andere leuke maps spelen ipv alleen maar Coagulation, Headlong, Ascension, Lockout en Battle Creek. (ja ik heb hem zelf)


    /edit: waarom staat dit topic hier? Misschien een idee voor de Mededelinggroep (of hoe dat dan ook heet daar:+)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  17. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet niet perce in een bekende stad liggen. Denk eerder een centrale plek zoals Utrecht makkelijk bereikbaar voor iedereen en denk een reistijd van max 3 uur!
     
  18. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    helemaal mee eens.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    hmm maar iemand moet ook ruimte hebben .. Menneer Witkees organisseerde altijd leuke toernooien :)
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een heel leuk idee....ik zou graag wel meedoen.
     

Deel Deze Pagina