Zo, iedereen is weer volop bezig met Midtown Madness 3 vanwege de MM3 Challenge. Maar helaas is dit alleen maar checkpoint. Dus vandaar dat ik een klein 2 vs 2 Capture the Gold toernooitje opzet.
Het is de bedoeling om klein te beginnen, aangezien eerdere vastgelopen toernooien wat groter van aanpak waren probeer ik het zo maar. En als deze goed gaat zet ik later wat grotere toernooien op.
De bedoeling is dat 8 teams van 2 personen zich hier opgeven. Waarna we ons via een afvalsysteem naar de finale werken. Dus eerst team1 vs team2, 3 vs 4, etc. Dan de winnaar van 1 vs 2, tegen de winnaar van 3 vs 4, etc.
Het lijkt mij een leuk idee om elke week 1 ronde te rijden (van de 3 rondes in totaal). Zodat men niet gebonden is aan tijdstippen, waardoor meer mensen mee kunnen doen. Dit vergt dan wel wat organisatiewerk en discipline van beide teams om samen een geschikt tijdstip te vinden. Uiteraard zetten jullie zelf een server op, nemen jullie zelf contact met elkaar op, en lossen jullie zelf jullie problemen op.
We spelen met deze regels, onder deze omstandigheden:
Teams: Yes
Car: Mini Cooper (verplicht!); neem de kleur van je team
Drop Locations: Random
Score Limit: 1200
Time Limit: None
Gold Weight: Heavy
----
City: Paris
Season: Summer
Time of the Day: Noon
Weather: Clear
(XBW nick/gamertag/e-mail adres)
*=Captain, deze zorgt ervoor dat de afspraken fatsoenlijk gemaakt worden!
Team 1:
-Biscuitje*/Biscuit NL/thijssen_rene@hotmail.com
-Daniel NL/Daniel NL/daniel.vliegtuigfan@myrealbox.com
Team 2:
-twi*/bartje twi/twi@hetnet.nl
-Death Meat/color]/Death Meat/martijnvos@hccnet.nl
Team 3:
-n.e.r.d/edjuhh/edje_in_da_house@msn.com
-Biscuitje/Biscuit NL/thijssen_rene@hotmail.com (als invaller)
Team 4:
-de luie hond*/Nimrod NL/jansenarm@hotmail.com
-boomer/boomer NL/masterarno@hotmail.com
Team 5:
-Lekkerbek312*/Lekkerbek/robpel@xs4all.nl (msn is susanrobert@hetnet.nl)
-Ini/Chrono NL/ini@wanadoo.nl
Team 6:
-Thomas*/Crazy Killer NL/thomas_a1989@hotmail.com
-LeoGeo/LeoGeo/leondijkman@hotmail.com
Team 7:
-Stryker*/Tex NL/walter_v32@hotmail.com
-Bullitt NL/Bullitt NL/degekstezombie@hotmail.com
Team 8:
-Tha Great One*/Satu/Wilt z'n adres niet op XBW (PM-en!)
-DMX/DvE 704/?
Ronde 1:
Team 1 (Biscuit NL+Daniel NL) versus Team 2 (bartje twi+Death Meat) --> Winnaar: Team 2 (bartje twi+Death Meat)
Team 3 (edjuhh+invaller) versus Team 4 (Nimrod NL+boomer NL) --> Winnaar: Team 4 (Nimrod NL+Boomer NL)
Team 5 (Lekkerbek+Chrono NL) versus Team 5 (Crazy Killer NL+LeoGeo) --> Winnaar: Team 5 (Lekkerbek+Chrono NL)
Team 7 (Tex NL+Bullitt NL) versus Team 8 (Satu+DvE 704) --> Winnaar: Team 8 (Satu+DvE 704)
Ronde 2:
Team 2 (bartje twi+Death Meat) versus Team 4 (Nimrod NL+Boomer NL) --> Winnaar: Team 4 (Nimrod NL+Boomer NL)
Team Team 5 (Lekkerbek+Chrono NL) versus Team 8 (Satu+DvE 704) --> Winnaar: Team 8 (Satu+DvE 704) (niet gespeeld)
Finale:
Team 4 (Nimrod NL+Boomer NL) versus Team 8 (nog niet bekend) --> Winnaar:
Laatst bewerkt: 29 jan 2004