XBW MotoGP 2 Competitie: Deel 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 8 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De eerste races zijn verreden, de uitslagen bekend en reeds een spannend klassement opgesteld! Alles is te vinden op deze pagina.

    Volgende week zondag rijden we op Jerez en Le Mans.

    We zoeken nog een goede host voor de C poule daar Eastmaster volgende week niet aanwezig is!
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ooooooooooh ik ben de eerste die reageert:cool: . trouwens tronky ik kijk al uit naar de race van zondag*)
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tronky dúrft niet meer te racen :D
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ja want ik ga winnen:{. heb je trouwens de site al geupdate met de uitslagen van de races ik wil weten wie er in welke poule gewonnen heeft
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja alles is geupdate.
     
  6. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een domme vraag hoor maar kan ik nog meedoen?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Even kijken, er zijn wat open plekken. Sowieso één in C, doordat Kaliet/Wishkid zo aardig is geweest zich NIET af te melden (grrr) en waarschijnlijk een plekje in B omdat Tronky te schijterig is om mee te doen.

    Wat is je ranking?
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net de site bekeken. goed race verslag_O_ _O_ _O_ . spannend aan de kop van poule C jammer dat ik "maar" 9e sta
    trouwens ik heb tronky in mijn msn lijst staan maar hij wil wel meedoen maar hij had echt een netwerk probleem. hij is neit te schijterig om mee te doen dus geefzijn plaats ajb niet weg:'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta op dit moment 2901ste van de wereld. Niet geweldig maar ben er zel fbest trots op. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  10. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ging inderdaad wel lekker allemaal gisteren. Alleen jammer dat ik de eerste race niet mee gedaan heb... (was vergeten Eastmaster aan mn friendslist toe te voegen :p)
    Anyway, Phakisa was wel spannend aan het eind. Eastmaster haalde me steeds in als ik aan kop lag maar ging in een van de laatste laps onderuit... Volgende week beter! ;)

    BTW: Eastmaster, komt er nog een raceverslag bij poule C?
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  11. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    welke site?
    als ik vragen mag
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ah please zo dom ben je toch niet.

    die link boven aan de page???????
    link naar de website???
    vast niet.
    ook niet proberen even op te klikken.:p
     
  13. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    je bedoelt motogp.xbw.nl
     
  14. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje rustig met dat commentaar. Moest je de vorige topic es gelezen hebben kon je zien waarom ik niet racte. En ik heb helemaal geen schijt en ik ga nu ook niet als een gek racen om mijn oude niveau te verbeteren. Ik ga gewoon meedoen voort plezier:) Volgende week zal ik dan maar 2u vanop voorhand die internt kabels versteken.
    (het kan enorm lang duren als het druk is...)
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi jongens _O_ !

    Alleen jammer van die uitvallers he (incl. mij) 8e is wel erg laag maarja ik zal vast nog wel klimmen.

    Ps: Is Go Ahead nu host ofniet?
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Waar staat het wedstrijdverslag op de site?

    Edit: Jah ik zou ook wel graag willen weten of ik nu de host ben of niet. Ik vondt het trouwens zeer vervelend dat ik en nog 5 andere gasten telkens lost connection hadden.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat snap ik, ik vond het zelf ook vervelend, maar we kunnen er weinig aan doen. Denk dat we nu toch een aardige oplossing hebben gevonden :confused:

    In ieder geval...in principe was Godie aangesteld als host. Die kon door omstandigheden gister niet hosten dus we weten niet of het bij hem wel of niet lukt. Danny, hartstikke bedankt dat je wilde hosten, en meeracen ;), maar denk dat dit de volgende keer niet weer moet proberen. Ik heb er niets op tegen als Go Ahead het in het vervolg gaat doen, maar denk toch dat we in eerste instantie vast houden aan Godie als host. Die hebben we gekozen als host ivm zijn verbinding e.d. Maar het is altijd fijn om te weten dat we een goede host achter de hand hebben in de persoon van Go Ahead. Of Godie moet zeggen van...

    Het verhaaltje kan je lezen bij Poule B - Verreden Races. En dan op één van de banen klikken en ff naar onder scrollen :cool:
     
  18. ReApHeR

    ReApHeR Graveyard Squad

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een kleine foutje op de site verbeteren wouter. Als je op een link in de spotlight frame klik gaat hij naar zichzelf toe. effe de target veranderen dus.


    Wat mij wel handig lijkt is om even met de mensen die eruit werden gekickt een test rondje te draaien op een avond van de week. De avond maakt mij verder niet uit dus zeggen jullie het maar (go ahead/2fast etc etc) Dan kunnen we even kijken of jullie er niet bij mij worden uitgekicked. Zo ja dan gaan we gewoon bij go ahead op de koffiehost :D

    P.S. op jerez en le mans word het een mega drama voor mij :D moet daar nog flink oefenen. Geld eigenlijk voor rotsj en mij ;) Dit zijn onze slechste banen. Denk dat lemans een baan is waar een constante rijder met gemaak zal winnen, ik ga per rondje bijna wel 1 keer op me snufferd ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  19. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wedstrijdverslag staat bij de verreden races, onder de rankings... :)
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zie anders niks. Ik krijg alleen die paar banen te zien en verder niks.

    Edit: Meneer ik heeft het gevonden |:-

    Edit 2: Ik vindt het een leuk en interresant om te lezen wedstrijdverslag geworden.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina