XBW nieuwsbrief?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door RumbleBumble, 1 jun 2003.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De vakantie komt er weer aan. Veel mensen gaan voor meer dan een paar weken op vakantie. Als je terugkomt lees je natuurlijk niet meer alle nieuwsposts na. Zou het niet handig zijn om in de vakantie-weken een nieuwsbrief te maken, die naar de users wordt gestuurd? Er zegt me trouwens iets heel zacht dat dit vorig jaar wel gebeurde, maar dat weet ik niet zeker :)

_O_

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan ook gewoon even terug bladeren lijkt me in de nieuws post,maar die nieuwsbrief kan wel handig zijn,zou hij dan gewoon uit alle nieuws posts moeten bestaan?(vanaf een bepaalde- tot een bepaalde tijdperiode

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    zou idd wel handig zijn, iedere week of maand gewoon eentje met de meeste informatieve got to know nieuws berichtjes

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Interessant :) Even kijken of er animo genoeg is onder jullie :)

5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik stem voor.:)

6. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet gelijk zoals bij IGN elke dag, maar het lijkt me wel handig in de vakantiemaandjes. Of er moet iemand zin hebben om om de 2-3 dagen zo'n ding te schrijven?

7. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik de vakantiemaandjes zou wel handig zijn ja.:)

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Als er zo'n nieuwsbrief komt denk ik dat we het beste twee keer zo'n brief schrijven. Eentje in juli met de highlights en eentje in augustus. Je kunt natuurlijk ook gewoon even terug kijken op XBW zelf. :)

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel handig zijn ja, ik ga 6 weken op vakantie. Das zwaar hoor, zonder XBW :'-( :9.

10. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, twee nieuwsbrieven voor 2 volle maanden is een beetje weinig of niet? Of het moeten wel behoorlijk lange briefkes zijn :9 Ik dacht meer aan 1'tje elke week?:confused:

11. p1m

p1m Guest

ja of om de zoveel nieuwsposten onm de tien of zo..

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me email box is al zo vol :'-(
    Voor de duidelijkheid; ik ben tegen!

Laatst bewerkt: 1 jun 2003
  13. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het wel niet te vaak doen anders staat na een maand je e-mail box helemaal vol.

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan toch ook alleen maar de echte nieuwtjes erin stoppen? Nou dan :9.

15. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah zou ik na m'n zomervakantie wel willen. Ff alles uitprinten, in het zonnetje gaan zitten en ffiez lezen :)

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwsbrief behoort kort maar toch informatief te zijn, geen heel verslag van de hele zomervakantie dus.. En info van games weglaten lijkt me niet een geschikt idee aangezien je dan weer mensen krijgt waarvan het nieuws hun favo. game er niet tussen zit. Maarja, its up to the crew..

17. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ieder z'n eigen mening natuurlijk. Ik zou het opzich wel handig vinden als ik elke dag/week een mailtje kreeg met alleen al de links naar alle nieuwe posts/artikeltjes... Want als je nu een paar dagen niet actief bent moet je eerst 50 nieuwspostjes terug om te kijken wat je laatste gelezen post is... :)

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Maybe aparte mailinglist

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Maak daar maar zeker van. Ik ga niet op vakantie en ik zit daar echt niet op te wachten ofzo :x

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Nieuwsbrief is eigenlijk al klaar. Had ik een aantal weken geleden gemaakt en zal ik binnenkort mee beginnen. Is dus niet geheel nieuw :) Een aparte mailing voor de vakantie-gangers vind ik wat erg overdreven though :)

Deel Deze Pagina