xbw.nl mIRC chat?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NeMeHoB, 14 okt 2003.

1. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik... Ik denk; kom ik download mIRC, om eens een x nuttig over xbox te chatten. Afijn, kom ik op dat irc-channel. Gaat het ten 1e niet eens over xbox. Schijnt het dat ik een of ander script heb, waar ik de ballen niet van begrijp-> krijg een hoop gezeik van de zogenaamde -mods- o.i.d. word ik vervolgens gekicked/gebanned... valt me erg tegen, van een overigens verder goede site!!

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vreemd, ik had nergens last van tijdens het chatten. Ging niet altijd over xbox maar was wel gezellig. Misschien handig om nieuwste versie te downen, heb ik ook gedaan, geen last van scripts en vreemde dingen.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De chatbox is juist niet bedoeld om over de xbox te praten, daar hebben we het forum al voor. De chat is bedoeld om gewoon gezellig te kletsen over van alles en nog wat. Af en toe over de Xbox, maar meestal gaat het heel ergens anders over.

Het probleem bij jou was echter dat je een ontzettend irritant script gebruikte, wat ons allemaal irriteerde. Meerdere malen waarschuwden we je om dat script niet te gebruiken, en toch bleef je doorgaan. Vandaar dat ik het op een gegeven moment zat was. Jammer maar helaas toch geheel je eigen schuld.

Oh en trouwens, ik verplaats deze naar Website problemen, suggesties en opmerkingen.

/edit: verplaatsen is al gebeurd zie ik :eek:

4. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    vertel mij maar es hoe ik dat script uitzet, want ik snap et niet vriend

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :{

sorry wilde net replyen dat ik hem hier heen had gezet

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Anders download je de standaard "kale" mirc, dan weet je zeker dat er niks irritants gebeurt.

www.mirc.com :)

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou je op de script-kenners-manier kunnen vertellen hoe dit moet, maar ik denkt dat het vele malen makkelijker is om gewoon de nieuwe versie van mIRC te downloaden, en die te installeren. (Zorg ervoor dat je andere mirc folders eerst leeg zijn!)

8. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik probeer wel zoiets (nieuwste dl;en)

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, wel over Fancy Forum:eek: _O_ :+

Maar dat is de enige plaats waar je op deze wereld offtopic over dingen kan lullen, en dan echt offtopic...

10. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kan eraf ik heb antwoord zat zo>>>

11. mastapiece

mastapiece Guest

*Belt de plaatselijke XBW-reinigingsdienst

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zo werkt dat niet :)

Deze thread kan gewoon blijven staan, niemand die zich eraan stoort, en wie weet kan een ander er nog iets nuttigs uit halen of zelfs iets ontzettend belangrijks aan toe voegen.

Dus hij blijft gewoon open staan :cool:

13. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Héhé ok.....

Deel Deze Pagina