1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[xbw.nl] - <title>onzin</title>

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XaeroFuN, 13 okt 2003.

  1. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok de mensen die een "beetje" verstand van HTML (of meer) hebben, moeten direct al weten wat ik bedoel met de "titel" van deze post (mits je een vaste xbw klant bent)..

    Misschien is ik miereneukerig, maar misschien is 1 iemand van xbw.nl dat wel:)..
    het volgende vind plaats;

    Om de paar weken staat er wel iets anders banaals in de title van xbw.nl..
    Ja, ik meen het.. ik vind dit gewoon echt pure onzin hoor..
    ik noem er ff een paar;

    Xboxworld.nl: Source en Beta van V3 nog niet uitgelekt!;
    Ok hoe dit is echt het toppunt, ik zoeken op 't forum of er iets aan de hand was wat ik eventueel had gemist over de zogenaamde "v3" (ja weet wat et is), maja geen info over zogenaamde uitgelekte beta/source... dus, conclusie!; OMG, ik geloofde mijn ogen zowat niet man! dat je dit werkelijk als titel durft te posten! als dit niet naar aanleiding van de hl2 leak/beta is, Nou dan weet ik 't ook niet meer..
    [dus heel krom/negatief gezegd; omg, jullie "proberen" nu helemaal naar het hl2 niveau te klimmen, terwijl dat helemaal niet hoeft! waarom jongens.. waarom zou je dit er neer ztten als niemand het er over heeft {behalve jullie zelf {o.a. op msn/irc schat ik dan}}]

    De plek voor de Xbox Bounty Hunter!;
    zucht.. ik kan hier echt niks over zeggen hoor, echt niet..
    is dit nu dan wat je echt een "coole" titel vind? (niet dat ik vind dat je een coole titel er neer moet zetten ofzo hoor!..)
    en ok, ik geef toe, dit argumentje over deze titel is een beetje "gebaseerd op nix enzo", maar dan nog, denk eens helder man.. slaat toch nergens op die titel?

    Ridders van de xbox republiek (ofzo..);
    argh hoever kun je gaan! (ok dit zal het laatste voorbeeld zijn wat ik noem, maar dan nog, jeeetje..)
    Dit is toch gewoon niet leuk/mooi/professioneel/uitdagend/"of whatever een site als xbw.nl eruit zou moeten zien" (en ja een titel zegt veel!)

    maar w8! er is meer!;
    maar ben het alelen vergeten:9 , jmmr eigelijk maja.. als iemand nog wat leuke titels kan noemen|:-, ik geef er commentaar over met liefde :)
    Maargoed, ik kan me goed herinneren dat er genoeg banale title's hebbe gestaan, om hier een post over te maken (herinner me ineens de title "sneller dan collin mcrea (ofzo)", ah komop man, diepe zucht!)


    Ok dat was dat, few het is eruit,
    ff een disclamimer dan;
    Nee ik ben niet anti xbw, ben juist erg pro..
    Nee wil xbw niet beledigen en zoek ook geen gezeur..
    Nee ben nie dronken/sagga/whatever ivm tijdstip
    Ja ik wil gewoon iets duidelijk maken (en dit blijkt dus de enige manier te zijn, want pm's sturen naar admin's etc helpt nix, aangezien je toch geen reply's krijgt)
    en Ja ik zeg dit echt om xbw.nl te helpen, ik check de site minimaal 3x per dag, en yes i love 't forum etc etc..
    En als je als "mod" of "andere bevoegde".. Denkt dat je het nodig vind dit topic te sluiten.. vooral doen joh.. zo help je het forum echt, btje alle topics sluiten (nee hier was niet eerder een topic over, daar niet van hoor), en alles sluiten waarop "niemand zogenaamd wat over te vertellen heeft" (Terwijl ik maar al te graag altyd wil reageren [mits ik wat zinnigs heb] en dan er altyd 8er kom dat dat topic gesloten is, waarop ik wou reageren), en ook vooral sluiten als je denkt dat dit xbw.nl "schade" aan zal gaan richten, doordat het misschien negatief overkomt, want dat is dus onzin..
    En als je denkt ik met "jullie/jongens" JOU* bedoel, dan heb je het fout.
    * = je valt hieronder als je een normale/guru (forum.)xbw.nl bezoeker bent, dus iedereen behalve de mods enzo

    hoever kun je gaan.. denk je dan..
    ja dat is de vraag he, de 1 vind de title's (ja heb zo m'n bronnen) super irri, en de ander weet niet eens dat er uberhaupt de heletijd van title's werd geswitched!..
    Ik vind het in ieder geval wel behoorlijk irri,
    en ja ik weet het, als je je eenmaal ergens aan ergerd, is het veel easyer je er de 2de x aan te ergeren, maargoed, wat moet ik eraan doen dan! (nee niet negeren die title's!) Ik vind gewoon dat het moet ophouden (LoL lijkt net alsof ik tegen de ... president van de USA praat), het is imo gewoon irritant, on-professioneel (terwijl jullie je best doen dat wel te zijn!), en het slaat gewoon nergens op..

    [offtopic]sorry dat ik er gewoon een freakin lang bericht van heb gemaakt, maar het is wel bter, want dat schept meer duidelijkheid en verminderd nutteloze berichten..
    (plus ik ben gewoon een iemand die alles eruit gooit als 'ie 1x bezig is)[/offtopic]

    EDIT; AHHH Nee! Shit, drukte perongeluk (na serieus wel 30x een preview post) op SEND/POST Message! wat ik dus niet eens wou, en er is hier niet eens een DELETE button? zucht, wou het morgen pas posten (had et al opgeslagen in een .txt). Naja boeie, mijn standpunt blijft:) Check morgen wel ff weer of ik iets kan verbeteren in mijn post.. hoop alleen dat mijn post niet negatief word opgevat/gesloten word:'-( :p
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Re: [xbw.nl] p<title>onzin</title>

    You've made your point, aangezien ik niet over content van de mainpage ga, en dus ook niet over headers en titels, ga ik hier verder ook niet over oordelen, maar één ding moet ik wel ff kwijt:

    Ik vind het jammer dat je nou gelijk zoiets moet melden. Als jij iets zinnigs te melden hebt (en dat heb je, of wij het er nou mee eens zijn of niet), dan sluiten wij je topic heus niet zomaar. Het aantal gesloten topics valt reuze mee de laatste tijd, dat is bewust ons beleid. Als er een slotje geplaatst wordt, dan is dat meestal terecht. Dus om daar vooraf al een punt over te maken, is in mijn ogen niet helemaal terecht.

    Goed, dat moest ik gewoon ff kwijt, meer heb ik er in dit topic niet over te zeggen, dat laat ik aan de crewleden over.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    oh, ik zie nu ook dat dit in het verkeerde forum staat. Ik verplaats hem ff naar het Website problemen/suggesties/opmerkingen forum, daar hoort ie thuis.
     
  4. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [xbw.nl] p<title>onzin</title>

    Hmz, owkee, zou kunnen:) houd het niet echt bij, maar heb wel een paar x gehad ik graag wou reageren [en dus ook een serieus antwoord had] en het niet meer kon..
    maja boeie, wou dus alleen maar ff zegge in dat stukje dat ik het tof zou vinden als dit topic niet gesloten zou worden:) [wat dus ook vast niet gebeurd na het lezen van jouw post:9 ]


    je zei ook later;
    hmm ja wist 't dat ie verkeerd zou gaan staan, maja.. zoals ik al zei, wou de post niet eens direct posten, was er niet klaar mee, etc etc.. maja, hij's lang zat:) plus hij staat nu in de goede afdeling dus, wat wil je meer:9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  5. thomaskubin

    thomaskubin SpongeTomSquarePants

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    niet veel beters te doen zeker....? tering hey


    /Mod Niet zo loos posten a.u.b., aan bijdrages als deze heeft niemand wat, staat ook niemand op te wachten, en is ontzettend irritant. Post zinnig of post niet.


    Gewijzigd door DarkwingDuck
     
  6. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de title's zouden je inderdaad kunnen irriteren, maar op het forum heb je er geen last van en als je dan de dingen op de mainsite bekijkt kan je daar toch gewoon niet naar kijken?

    Ik zie het probleem niet echt... Ze proberen er gewoon wat leuks van de maken en de huidige vind ik eigenlijk om eerlijk te zijn wel mooi gevonden...

    Maar als je dan trouwens zo pro-xbw bent, waarom zit er dan een hele negatieve ondertoon in je post... Je kan het toch ook wat vriendelijker brengen? :9
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoezo stoort de titel je?hij staat alleen in je titlebar. Soms merk ik niet eens dat ie is veranderd maar goed. Wat stel je dan voor? Gewoon Xboworld.nl houden? Ik vind het persoonlijk wel leuk..
     
  8. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    alinea 1; ja dat is waar, maja kijk ook vaak op de mainpage dus, en nee als je je daar aan irriteerd ga je er alleen maar meer naar kijken/irriteren

    alinea 2; ja klopt ook wel, maar vind dit gewoon zwak/speels/on-professioneel staan! niet dan? dat past er gewoon niet bij [bij de rest dus]

    alinea 3; Ja probeer Zoiets maar te posten zonder een ondertoon:), en achter elke regel een smiley is ook zo wat..
    vind het gewoon maf, en er kan best wel mee gestopt worden.. als je op google zoekt, zie je in 1x zon rare titel, dan heb je echt zoiets van "whatever?" niet dan?


    Ugamer zei;
    Hmm zoiets ja!:9 , hehe, ja tis misschien wel iets persoonlijk.. maargoed ik vind het gewoon niet kunnen en nep staan.. soms als ik die titels lees, dan zak ik Echt bijna door mijn stoel heen hoor:)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  9. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaa dat he speels overkomt is misschien wel waar... Dit kan op google raar staan maar andere mensen vinden het ook weer leuk... Afwegen is het dus een beetje :confused:
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is op zich wel raar op het forum moet alles netjes gebeuren, maar op de mainpage proberen ze zelf wel lollig te zijn. Maar aan de andere kant is de titel wel weer gelinkt aan een nieuwsbericht of een andere gebeurtenis. (Alleen wie verzint die teksten toch? Want ik vind ze meestal wel een beetje raar 8) )
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wie zegt dat je op 't forum geen lol mag hebben? :eek:
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Bwhehehe, hilarisch. Ik zie dat topic ook nooit staan, maar ik weet wel dat als de keuze tussen 'saai' Xboxworld.nl is of 'xboxworld.nl: quasi grappige tekst' is dan weet ik het wel. Als je jezelf eraan ergert dan lees je die titelbar gewoon niet. :)
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik let er eigenlijk niet zo op, op die titel balk. Maak me eigenlijk ook niet uit wat je er neer zet (het is niet voor niks een titel balk ;) ) Ik irriteer me in iedergeval niet aan.

    Offtopic: Wanneer komt die V3 eigenlijk uit voordat ie wel uitlekt :p
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar kan ik juist boos om worden :+

    maar even zonder dollen, tja, toen ik deze titel las dacht ik gelijk zo van, EINDELIJK.. hoewel het er juist omgkeerd staat maar dat terzijden.

    Maar xbw.nl is niet een site om over Jan Peter balkenende te praten, nee over de xbox, jongeren whatever.. dan maakt die titel toch niks uit?
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    kerel, je stoort me naar mijn mening wel erg snel aan dingen:+ Als iedereen zo snel geirriteerd zou geraken:cool:
    Naja ik vind het wel positief dat je zelfs met zulke problemen op het forum terecht kan. Vind sommige titels eigenlijk wel redelijk hilarisch dom, en daardoor toch wel geinig gevonden:)
     
  16. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een mooie Title : "xbw taoed jou feng regelmatig" alhoewel deze vond ik best wel aardig..........
     
  17. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar waarom zou dan de titel gelinkt moeten zijn aan wat dan op dat moment "hot" is.. (*john denkt nu aan de banale V3 title*, is dat hot dan? is toch gewoon pure onzin die titel, lijkt net aand8 trekkerij, of gewoon niet weten wat je er neer moet zetten, en er dan maar onzin neer zette). en ook al zou het passen, (soms vind de titel wel ok hoor, Heeel soms..) maar dan is/staat het nog gewoon dom/te speels/etc..

    en ja, wie verzint ze toch altyd?

    en nee -•I©£-BÕÿ ik stoor me niet te snel aan dingen, echt niet:)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  18. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan de lol altijd wel inzien van die titeltjes.
    En nog iets, niemand verplicht je om hier te komen kijke, of de titelbar te lezen, of mee te doen in het forum.
    En ik vind dat al zouden er kleine dingetjes je niet bevallen hier, er genoeg tegenover staat wat er voor zorgt dat je hier weer elke dag ff komt kijke, voor het laatste nieuws e.d.
    Dus ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat er xboxworld.nl in. Dat je dan niet dezelfde humor hebt als degene die de titels bedenkt daar moet je je maar ff overheen zetten.
    Je bent ook maar te gast...
     
  19. DeYous

    DeYous xbox rules

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ze zijn niet altijd even grappig ofzo (nu wel), maar ik vind het gewoon een beetje bij XBW horen! dit is de enige site die ik ken waarvan de titel verandert naar gamenieuws, en dat moet zo blijven!
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    vind sommige wel komisch, zie ik er iets anders staan dan normaal kijk ik altijd wel ff wat ze nou weer voor onzin bedacht hebben ;)
     

Deel Deze Pagina