hey, ik heb tot mijn vreugde ontdekt dat ik mijn favoriete site www.xbw.nl ook op mijn mobiele telefoon kan bezoeken. ik heb echter een nadeel ontdekt en dat is dat hij gewoon wordt weergegeven (dat betekend inclusief alle mooie frontpage plaatjes), dit vindt ik wel een nadeel. verder errug mooi.
meschien is het handig dat xbw een speciale layout maakt voor op de mobile. www.mobile.xbw.nl of zo iets.
vaag, die link doet het gewoon, ze hoeven van mij trouwens niet perse een speciale versie te maken, maar gewoon de plaatjes weghale behalve de banner ofzo. (das toch niet zo meoilijk )
Ja eerst was jorrit fanatiek bezig met de imode.. maarja tegenwoordig is het daarbij gebleven . Ik bezoek hem nog dagelijks btw.
op mijn telefoon doet alles het gewoon perfect hoor. kan ook op forum posten etc. duurt alleen zo lang voordat je wat getyped hebt /edit ik ga dus gewoon naar www.xbw.nl geen speciale i-mode shit ofzo.
Een tijdje geleden was er iets te doen over dat icoontje in de adresbalk en op de i-miode site staat ie gewoon...
mijn telefoon heeft dus internet explorer, daarom kan hij hem helemaal weergeve, alleen die plaatjes kosten zoveel €€