1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    euh, bij de plaatjes zeg maar van de spellen staat er een prijs en dan excl. verzending, als je rechts kijk zie je t lijstje van de pre-orders en daar staat incl verzending! wat is t nou?
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds wanneer heeft XBW een shop?


    Edit: Laat maar ;) Zie het al :+
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is exclusief, is nog foutje, thanks! We hebben dat op het laatst veranderd, vandaar.
     
  5. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok dan is t goed :) ik zag net ook staan dat het excl is omdat als je besteld er verzendkosten bij komen :)
     
  6. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, mooi werk Kobolt ! Site ziet er echt
    heel nice en pro uit, top. 1 Vraagje. Als jullie samenwerken met GCSHOP, waarom maakt gcshop dan een extra winkel met identieke prijzen?
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is al gefixed, dat foutje!

    Wij maakte deze extra shop met dezelfde prijzen, het maakt niet uit waar je die titels besteld, maar dan moeten wij ze wel promoten, en dat doen we in onze preorder shop.
     
  8. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, wil graag jullie ermee helpen en de games kopen zooi... Als ik 't geld had...:{
    :mad::mad:
    Maarja, nieuwe maand, nieuwe kansen, nieuw geld...
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    No worries, denk er aan, het is vooral om jullie te helpen en games goedkoop te houden! De verdiensten die het voor ons en GCshop opleveren zijn simpelweg voor de 'moeite', in geen vorm echte winsten. (dat is duidelijk te zien aangezien we meestal ruim 10 euro onder winkelprijs zitten, moet je je bedenken dat winkels die normaal in de zak steken! :) )
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel goed gedaan. Echt helemaal Top ! MAAR Ik heb zojuist Splinter Cell: Chaos Theory ge pre-ordered en toen kreeg ik een E-mail van GCshop. Dus eigenlijk is het gewoon GCshop maar dan met een XBW Engine en Extra pagina ervoor toch ? ;)
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    GCshop doet inderdaad alle afhandeling! Dat zou onlogisch zijn als wij dat zouden doen, wij zijn al bezig met het maken van een site, niet het runnen van een shop. Effectief koop je bij hun, alleen promoten wij niet ALLE GCshop titels, alleen de toptitels kun je bij ons preorderen. Maar of je het bij GCshop besteld of bij ons maakt niet uit, wij krijgen ook het kleine aandeel in het minibeetje winst dat we maken als je daar besteld. Maar niet voor titels die niet bij ons in de preorder shop staan!

    Snapje? :)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  12. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ow, de XBW-crew word er zelf ook beter van, daar komt de aap uit de mouw :+
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat dacht jij dan, dat ze dit voor de lol doen ofzo ;)
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe bedoel je? Is niet logisch om een shop te openen als het alleen geld kost, vrind! :)

    Edit: Het is maar hoe erg je het vind de laagste prijzen van het land te betalen voor je games...heheheheh
     
  15. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zou misschien ook makkelijk zijn als er een knop op de main-page komt om snel naar de pre-order pagina te komen.
     
  16. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit alleen ben ik de enige die dat lettertype in de rechter bovenhoek, onder preorder shop en op de buttons onleesbaar vind? Ik moet me er echt op concentreren wil ik het kunnen lezen.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga naar winkelwagentje? (moet er wel iets inzitten natuurlijk...)

    Over het lettertype, ik zal er naar kijken, thanks!
     
  18. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry, ik bedoelde een link vanaf de main-page van xbw.nl naar die winkel-site
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ohh!! Ja, dat komt allemaal nog, eerst effe de site zelf. :)
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Kun je ook via de XBW site naar de shop? Wel cool trouwens dat jullie er een hebben. Ik zal er als ik geld heb een game bestellen.:cool:
     

Deel Deze Pagina