1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Prijsvraag en lezerimpressies] Splinter Cell: Chaos Theory demo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 feb 2005.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    XBW Prijsvraag: Splinter Cell: Chaos Theory demo
    In de aanbieding: 10 x een demo uit het nieuwste deel van Splinter Cell, Chaos Theory. Maar er zit wel een voorwaarde aan de deelname…namelijk het schrijven van een korte lezerimpressie die andere XBW leden vervolgens kunnen lezen!

    Deze week maak je kans op een demo Splinter Cell: Chaos Theory, het derde deel in de Sam Fisher reeks wat eind volgende maand op de Xbox zal verschijnen. We verloten maar liefst tien exemplaren, maar er zit wel een voorwaarde aan de deelname. Helaas wordt de userreview optie in V3 nog steeds niet overmatig gebruikt en daar zien we graag verandering in. Van de tien personen die een demo zullen winnen verwachten we een pagina lange impressie over de demo en een heel kort stukje over hunzelf en wat ze op XBW doen, waarvan de beste paar (misschien wel allemaal) op de hoofdpagina geplaatst zullen worden zodat anderen jullie meningen kunnen lezen!!!!!! Dit is je kans om beroemd te worden en naast de groten der aarde, de XBW crew uiteraard, op de site te zien zijn! :+

    [​IMG]

    De reden dat we niet direct naar de ‘prijsvraag’ linken op de hoofdpagina is om het aantal inzendingen enigszins beperkt te houden. maar bovendien willen we graag deelname van mensen die ook het forum (regelmatig) bezoeken, zodat de personen die de impressie schrijven ook herkend zullen worden door de rest van de community. De prijsvraag is daarnaast ook iets anders opgesteld als je gewend bent. Mocht je als winnaar uit de bus komen, dan ontvang je een mailtje en wordt je gevraagd of je wilt participeren door binnen een week na ontvangst van de demo een artikeltje te schrijven! Deze prijsvraag loopt slechts tot zondag en in principe ontvang je de demo begin volgende week. Dan heb je tot en met zondag om een leuke impressie te schrijven die je naar mike@xboxworld.nl mag mailen. Succes!

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2005
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk initiatief, ik heb em uiteraard ingevuld :)
     
  3. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik win ik win!
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    de vraagjes zijn niet al te moeilijk maar wegens de voorwaarde doe ik maar niet mee ;)
    zal al weining tijd hebben om het spel sowieso te spelen denk ik dan :'-(
    maar succes iedereen, wacht nu al vol spanning op de reviewtjes...
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ingevuld, alleen vind ik die 4e vraag nogal stom.
    Ik houd niet zo van die slagzin-achtige vragen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach ik heb hem even ingevuld ... moet alleen weer even tijd vrij maken voor een lezers impressie ;) ... Mag iemand weer eens mijn taalfouten eruit vissen :p

    Kunnen jullie aan deze prijsvraag niet nog een prijsvraag knopen

    Degene die de beste impressie maakt krijgt ook het origineel, als hij maar een review schrijft :D
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Die zit er juist bij om te zien hoe origineel je met taalgebruik bent. Als dat al niet lukt, zal een impressie goed verwoorden ook zeker niet makkelijk zijn. ;)
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook ingevuld. Vond SP1 helemaal geweldig...
     
  9. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    SUPER! ik heb ze beide gespeeld en wil dit 3de deel ook gaan spelen! jullie xbw crew zijn fantastich nu kan je er van profiteren dat je regelamtig op het forum bekijkt! de forum bezoekers heeft nu dus een grotere kans om te winnen! maar ik hoop niet dat ze naar je posts kijken..... ff een mailtje sturen dus.
     
  10. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkon, volgens mij moet je de prijsvraag invullen. Als je uitgekozen wordt krijg je een mailtje, jij hoeft dus (nog) niets te versturen ;). Ook staat de button voor de prijsvraag op de frontpage, dus waar je het feit op baseert dat forumgangers een streepje voor krijgen vraag ik me af.
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem ook ingevuld, nu maar hopen dat die demo volgende week door de brievenbus valt :)
     
  12. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Feit dat er naar het forum verwezen wordt is voor veel mensen alweer te ingewikkeld, echt waar. Bovendien wordt er hier beter gelezen als op de hoofdpagina. Ten slotte, iemand met 0 of extreem weinig posts heeft toch weinig kans bij de selectie. ;) Het gaat om wat bekendere gezichten in de community.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Dus iemand met 8,729+ post heeft meer kans .... damm 8)
     
  14. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    *) Moet ik wel men nieuwe xbox voedingskabel al binnen hebben :p
    Maar leuk initatief mike :) Hoop dat er leuke (objectieve) impressies komen. Zit er zelf namelijk nog over na te denken deze te kopen
     
  15. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo lkkr al.... Dus ik doej oowk niet meej... Maar ik gun het jullie allemaal want hij is egt super!!!
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    gelukkig maar :eek:... want ik snap niet wat je hebt opgeschreven... Zelf mijn spellingschecker snapt het niet en die heeft heel wat te verduren met mijn foutjes ;)
     
  17. tOm..

    tOm.. Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb oowk meegedaan.:) Ik vind hem niet zo moeilijk heb wel zin om wat over de demo te schrijven.:) Hopen dat ik win!
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk om iets over die demo te schrijven (ik heb natuurlijk ook meegedaan:D) maakt toch niet uit of ik win of niet (zou natuurlijk wel eluk zijn:p) maar ik koop die game toch wel.
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke wedstrijd, eens wat anders dan gewoon een game winnen, leuke "feedback" opdracht erbij, moeten jullie vaker doen! Heb ook meteen meegedaan natuurlijk. Ik heb altijd al een review willen schrijven voor publieke doeleinden. Mijn meningen en impressies van games in het xbw forum zijn daarom soms nog al uitgebreid. Vooral als ik enthousiast ben over een game. Zou leuk zijn als ik eens me typvingers goed kon trainen met de SC3 demo. Count me in O-) !
     
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook maar even ingevult.

    Een preview schrijven voor zo'n grote doelgroep is natuurlijk nooit verkeerd :)
    De demo zal trouwens ook niet verkeerd zijn :+
     

Deel Deze Pagina