XBW Profiel - Voorkeuren - Missende Game

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Securer, 27 nov 2004.

1. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is maar een klein detail en dus ook eigenlijk geen punt ;) maar...... ik ben een perfectionist eerste klas en een game die ik heb staat niet in het lijstje om toe te voegen namelijk World Championship Snooker 2004.
    Zou hier normaal gesproken geen thread voor aanmaken maar heb in de afgelopen tijd dit 3x geprobeerd via het formulier via contact op de mainsite door te geven maar geen response *) (duh...prioriteiten :9 )

Nogmaals...het slaat nergens op maar ik ben graag een muggezifter (of was het muggenzifter? O-) )

Dank alvast.

Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nu Kan 't, succes!

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wow...response en solution time van 12 minuten _O_
    Dankje *)

4. Victor

Victor Guest

Ik miste vroeger ook een paar games maar dat is nu verholpen.

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nix gemerkt maar nu merk ik het ook nooit meer :p

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik moet dat lijstje zo nu en dan maar is gaan bijwerken :D

7. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Prince of persia ww staat er niet bij.
    maja dat zal wel komen doordat ie pas 2 dagen uit is en er nog geen review is?

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er hoef toch niet perse een review van te komen, wil PoPWW in het lijstje komen te staan:confused:
    De lijst heeft gewoon een update nodig, wel goed dat er even gemeld wordt dat er sommige games niet inzitten.

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    nee natuurlijk niet! maar als xbw het spel heeft gereviewd dat ze er dan pas "aan denken" om 'm erbij te zetten ofzo

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nah, meestal waneer ze nieuws over een bepaalde game posten denk ik. of bij een aankondiging

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn lijst ingevuld.
    Ik ruil/verkoop veel games, daardoor heb ik er veel meer gespeeld dan dat ik thuis heb liggen. Zou het niet makkelijk zijn om aan te kunnen geven in deze lijst welke games je hebt, en welke je al gehad hebt?
    Ik heb nu alle spellen die ik gespeeld heb in de lijst staan, omdat ik zo'n lijst alleen handig vindt om bij te houden wat ik gespeeld heb.
    Nu zien mensen alleen de spellen die je hebt als ze iets aanbieden op de xbazar waardoor ze iets aan kunnen bieden wat je al gespeeld hebt.
    Nu is de lijst in mijn ogen niet meer dan een manier om te patsen met je spellen.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk idee, maar je kan toch ook gewoon de spellen in de lijst zetten die je hebt, en die je hebt gehad ( zoals je het nu hebt). Zo kun je voor jezelf en voor andere laten zien welke je gehad hebt en welke je nu hebt. Alleen kunnen de andere er dan geen onderscheidt bij maken, no big deal imo.

13. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook zo ja, maar echt duidelijk is het niet. Het lijkt me niet al te moeilijk om zoiets toe te voegen. De optie hoeft alleen nog een keer erin gestopt te worden en het veld moet een andere naam hebben. Ik denk dat het wat toevoegt, want nu heb je er niet veel aan.

14. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    He, hoe doe je zoiets ? Ik ben best al wel lang lid van dit forum en een trouwe bezoeker, maar dat heb ik nog niet gezien.

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet je op de main page doen bij profiel => voorkeuren

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hou denk ik mijn IGN altijd up to date en gebruik xbw om gehads te maken. Het probleem is dat ik dit al vanaf V3 zeg

17. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ik mis ook een game in die lijst namelijk: spongebob: battle for bikini bottom

Laatst bewerkt: 1 jan 2005
  18. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ook de GotY-Edition van TES III: Morrowind ontbreekt.

19. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus niet de enige die dit irritant vindt. _O_ Het zal niet de bedoeling geweest zijn dat je een tweede site erbij moet betrekken.

Het zou wel leuk zijn als een mod zou reageren hierop... ik heb het vorig jaar 8) al gepost, en nog steeds geen reactie |:-

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, om je profiel zo te veranderen dat je en je games en je gehad-games apart kunt scheiden, zal er denk ik veel werk geleverd moeten worden door degene die daar over gaan van XBW. Programeren ofzo, dara heb ik verder geen verstand van.

Je kan natuurlijk wel op je gewone profielruimte je gehad-games neerzetten. Heb ik ook gehad, maar ik hield ze niet echt meer bij, Nou heb ik alleen mijn deals er staan.

Deel Deze Pagina