1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Profiel-Wannahaves

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door jellejelle, 30 mei 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Hallo allemaal _0/,

    Ten eerste wil ik even kwijt dat ik die profieloptie die met V3 is gekomen echt super vind. Het zou alleen leuk zijn als er ook een wannahaves list bij zou komen net zoals op IGN. Is dit mogelijk? Zo ja _O_
     
  2. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat bedoel je met wannahaves dan?
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Games die je misschien wilt :9?
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dus ik denk dat ie bedoelt: Welke games je hebt, en welke games je graag wilt. En bij de games het cijfer erachter wat ze hier op xbw gehaalt hebben. Lijkt me niet moeilijk te maken, want je laat de mebers gewoon uit een lijst reviews/games kiezen die uit zijn, en de wannahaves gewoon et zelfde, en die worden na de release verwijderd ofzo. Lijkt me iig wel gaaf !
     
  5. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je toch in je sig zetten?
     
  6. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja welke games je hebt kan erin...Maar welke games je wilt kun je daar niet inzetten...Het zou dus ook cool zijn om een Gamescollection en een Wishlist op te kunnen maken in je profiel...Eigenlijk heeft ie gelijk, het is een leuk idee. Dus als de designers van deze website ff extra vrije tijd hebben, zou het best wel cool zijn om deze functie erin te bouwen :9
     
  7. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    zet er dan meteen iets bij waar je neer kan zetten wat je had.
     
  8. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou helemaal mooi zijn, zeker omdat IGN zo tráág gaat
     
  9. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je toch al; als je effe goed kijkt word het ergens verteld. ik zal nog kijken of iets kan vinden.
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat is het nut van een wishlist? Wat hebben anderen daaraan bijvoorbeeld? Ik zie het nut niet.. Leuk dat jij Halo 2 wilt... wie niet? Welke games je hebt is relevant voor Xbazar etc. Welke games je wilt zie ik nog niet echt het nut van in.
     
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    het kan ook relevant voor Xbazar zijn welke games je wilt: dan ziet bv. iemand dat, en stuurt hij / zij een pm. (maar dan kan je denk ik beter een thread openen in xbazar, toch?) euhm... dus ben ik 't volgens mij toch wel met je eens :p
     
  12. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijjk heeft dat nut!! Is toch leuk om te zien wat de meeste mensen willen, anders zetten mensen het toch in hun sig en dan is het toch stukken onoverzichtelijker ^^ Dus maken die hap! :D
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens: wishlist hoort ertussen! Houd anders een poll en beslis op basis daarvan of er een wishlist moet komen of niet... :)
     
  14. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    HAHAHA.. Achjah het heeft wel wat aparts.. 8)
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat bedoel ik. Een gameslist kan al via XBW menu bovenin de menubalk van het forum en dan naar een van de edit-opties, maar een wishlist zou ik gewoon een leuke aanvulling vinden

    Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik ben niet zo'n shooter-fan en kijk dus ook niet erg uit naar Halo2. Het is gewoon ook leuk om een beetje de intresses van mensen te vergelijken.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  16. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    wishlist is idd nutteloos... Ik denk niet dat het iemand interesseert naar welk spel iemand anders uitkijkt! Tis alleen leuk voor jezelf (als het al een leuke toevoeging is..)
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een stevige schop. Er zijn een aantal mensen die het wel willen en een aantal niet, kunnen we hier geen poll van maken. De uitslag is natuurlijk niet beslissend, maar wel een indicatie _0/
     

Deel Deze Pagina