XBW remote tracker

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Chevalric, 12 sep 2002.

1. Chevalric

Chevalric Guest

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onzin...
    Als je dat nieuws aan je bez. geeft, laat je ze maar naar xbw gaan, niet gaar linken :mad:

3. Chevalric

Chevalric Guest

Afgezien van het feit dat ik je niet helemaal volg, snap jij mij niet helemaal, geloof ik.

De data die zo vrijgegeven wordt, hoeft niet meer te zijn dan de titel + de link naar XBW. Er wordt dus geen daadwerkelijke content gegeven. Verder kun je degenen die de XML data willen gebruiken verplichten (via disclaimers, copyrights, etc.) om de gegevens alleen te gebruiken om naar de artikelen van XBW te linken.

Dit zgn. deeplinken is namelijk niet verboden door copyrights of zo... Is een tijd terug nog een rechtszaak over geweest (kranten.com site).

Als er iemand echter misbruik van maakt, kun je die persoon op basis van ip blokkeren of zoiets :)

Daar komt nog eens bij dat een hoop nieuwssites dit tegenwoordig doen, dus het is echt geen idioot voorstel :+

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2002
  4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Er is zoiiets, ik zal em ffies opzoeken.

5. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
  6. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Hij doetet weer :p

wil je 'm zelf in je page opnemen, plak er dan deze code in:
    Code:
    <script src="http://archief.xboxworld.nl/tracker/tracker.js.php?aantal=10" type="text/javascript"></script>

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kan dat niet wat kleiner allemaal? Wordt vrij groot zo, je kan alles ook gewoon via <br> onderelkaar pleuren of toch in een tabel maar nu zit er net ff teveel ruimte tussen

8. Chevalric

Chevalric Guest

Hm, is het niet helemaal... Dit geeft direct HTML weer... Wat ik wil is de data in XML... Net even anders... :)

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    ja, maar hek nu geen tijd voor :p

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    druk man zeg, ik zou de site graag op wap, imode en pda formaat zien kan ik altijd reageren.

11. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het helemaal niet (wit scherm), als ik dit in de titel balk intype: http://archief.xboxworld.nl/tracker/tracker.js.php krijg ik wel wat maar dat ziet er niet uit.... allemaal \n'+ ' onder elkaar en helemaal onderaan staat het nieuws, maar als ik dit invul bij de titelbalk: http://archief.xboxworld.nl/tracker/tracker.js krijg ik de bron!!!! is dat de bedoeling?!? :confused:
    neem aan dat die niet voor mij bedoelt is...

12. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet al waarom hij het niet doet...

al een titel van news staat er "pagina's" en javascript denkt dat die ' een "code" is, heb dat veranderd en dan doet hij het wel goed...
    misschien dat jullie daar iets op kunne verzinnen??

javascript denkt dat de ' een tekenreeksconstante is...

Deel Deze Pagina