1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat op dat Skyrim niet beoordeelt kan worden op voice-acting als Max Payne 3 en Deus EX, omdat Skyrim zoveel meer bied aan variatie. Zelfde geldt voor 'vreselijke combat'. In een shooter of hack 'n slash geldt dat wellicht, maar Skyrim biedt bijvoorbeeld ook magic, dat werkt alles behalve slecht, maar je ziet alleen de minpunten en vergeet de pluspunten. Maar nu is het klaar. Buiten dat ben ik wel met je eens dat de menu's niet lekker werken. ;)

    Iedereen mag een mening hebben, anders moet ik niet op een openbaar forum komen. Maar wanneer de argumenten die erbij horen aangevallen worden, mag je die ook normaal verdedigen ipv me afschilderen als een jehova die vertelt hoe anderen moeten beoordelen, want dat heb ik nooit gezegd.

    Vriendjes? :b:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeker vriendjes. :D

    Ik heb helemaal geen probleem met discussies over reviews of dat mensen het niet met me eens zijn. In je eerste post leek het er meer op dat je de mening op zich, dan de argumenten aan het vallen was.
    Maar goed, dat gezever is over en uit.

    Nu, de vreselijke combat; Er zit voor mijn gevoel helemaal geen impact achter je acties en het voelt allemaal wat houterig aan. Voor goede combat in een RPG: Dragon's Dogma. (ok, is niet first person, maar het kán dus wel)
    Dat samen met een wereld die ik persoonlijk vreselijk saai en levenloos vind aanvoelen (ik ben allergisch voor grijs), dan vallen dingen als de voice acting etc je opeens 100 keer erger op. Waar ik me er in Oblivion totaal niet op ergerde, omdat de wereld veel leuker om te verkennen was.

    Ik heb de game 30 uur geprobeerd leuk te vinden, dus het is niet zo alsof ik het na 10 minuten opgaf, haha. :+ Alle kleine dingen vormen samen 1 grote ergernis en teleurstelling. Want het is niet alsof ik niet enorm naar de game uitkeek.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou, zorg er dan voor dat er ook plusjes voor die game komen :p

    Ik begin wel:

    Oblivion +Voor mij de reden dat de xbox 360 in huis kwam, mijn pc was absoluut niet sterk genoeg om het te draaien en na gameplay beelden gezien te hebben, móest ik deze game gewoon hebben. Voordat ik überhaupt een console had was deze game al in huis.
    Afgezien van de oblivion poorten, heeft het ook alle verwachten dik waargemaakt.

    Skyrim + Waardige opvolger op een van de beste spellen in mijn ogen. sfeer is minder en dat komt vooral door het winterse landschap. Echter de eerste keer dat ik een draak tegenkwam, zal ik niet snel vergeten :p
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Plusjes voor die game? Dat weiger ik toe te voegen! :+

    (startpost is helemaal bijgewerkt als het goed is. Hopelijk niet weer iets vergeten :p)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hallo? Nu al niemand meer die zich de moeite neemt wat regeltjes te posten?
    Nou zeg. Ik had meer van jullie verwacht. :'-(
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Okay :+


    Burnout Paradise: + Toffe racegame in een openworld setting, gevarieerde arcade-racegame en een zeer toegankelijk online systeem met toffe challenges.

    The Saboteur: + Onderschatte sandbox game die zich afspeelt in Frankrijk tijdens WOII. Sfeervol neergezet en vermakelijke actie.
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne 3: + Een game die imo niet genoeg aandacht heeft gekregen. Een geweldige straightforward action-shooter game met een goed verhaal! (Ik raad ook aan om MP 1 en 2 te spelen voor het verhaal of om iig een samenvatting ervan te lezen.)
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Fine, ik schrijf er nog wel wat meer :p

    Left 4 Dead + Meest awesome co-op zombiegame die ik heb gespeeld. Ook een game die eindelijk eens een goeie MP weet te integreren in de game. Heeft toendertijd heel het zombiegenre nieuw leven ingeblazen.

    Bulletstorm +/- Zolang je niet verwacht dat het een ijzersterke game is, kan je erg veel plezier uit deze game halen. Schieten werkt heerlijk en heb toch een leuke tijd beleeft met deze game.

    X-com Enemy Unknown + Eigenlijk zonder enige verwachting de game gehaald. Zolang je turn-based niet storend vind, is dit een van de beste strategische games van vorig jaar. Heerlijk hoe genadeloos sommige games nog kunnen zijn ipv aangezien elke beslissing een bepaald gevolg heeft.

    UFC Undisputed 3 +/-Voor een vechtgame leuk, maar meer voor af en toe met vrienden te spelen. Leuk spel, maar niet meer dan dat.


    Genoeg? Ik weet zo 1,2,3 niet meer :+
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadows of the Damned +

    Lollipop Chainsaw +

    Typische japanse games met heerlijke absurde humor en goede hack n slash actie. Degelijk upgradesysteem en zeker waard om een keer doorheen te spelen.
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen is Shadows of the Damned geen hack n slash. :p
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar zeker wel een plus :D

    Shadows of the Damned: + Het is eigenlijk niet meer dan een Third Person Shooter met een 'Unreal' look. Vooraf dus afgeschreven.
    Later opgepikt voor weinig. Bleek een heel leuke game te zijn die, ondanks het op het eerste oog wat standaard uiterlijk, heel fris aanvoelt. De humor is ook heerlijk. (met drollen als checkpoints en een hoop 'big boner' grappen heeft het niet een heel hoog niveau, maar toch leuk. Johnson en Garcia zijn ook een heerlijke combo)
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou dan doe ik het ook maar:

    Shadows of the Damned: + Oh Suda 51. Wat een heerlijk bedrijf. Een van de betere games die ik heb gespeeld op de Xbox, puur omdat hij zich weet te onderscheiden van de rest. Schieten voelt goed aan, humor is echt geweldig en setting is echt top. Geweldige game!

    Lollipop Chainsaw: + Wederom Suda 51. Deze is wel wat minder dan Shadows of the Damned, maar nog steeds erg leuk. Als je toe wilt komen aan je hack-and-slash portie, is dit een goede game. Wederom geweldige humor en goede gameplay. Jammer genoeg is ie wel erg kort (5 uurtjes, ongeveer)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie nu pas dat er gisteren buiten die van Tyspolir nog meer reviews waren gepost. 8) Top. :b: Ben ze nu allemaal aan het toevoegen.

    Keep 'em coming!

    Huh, maar wat wil je dan dat ik doe?
    Al is er zo te zien sinds je post al wat meer geplaatst in het topic. Dus het begint op gang te komen? ;)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ninja Gaiden 2 + Iets minder als zijn voorganger maar nog steeds een erg goede game.

    Red Dead Redemption + Steengoede western game, de sfeer van de game is echt adembenemend.

    Trials: Evolution + Erg vermakelijke, doch frustrerende game, leuk om even te doen om daarna naar de winkel om een nieuwe controller te kopen.

    Halo 4 +/- Ik weet niet, viel toch wat tegen, SP redelijk makkelijk op Legendary uitgespeeld, Multiplayer maar even gespeeld, Halo onwaardig vind ik, maar wel redelijk vermakelijk.

    Fallout 3 + Geweldige game die ook de sfeer helemaal goed weergeeft.

    Just Cause 2 + Heerlijke freeroam game om gewoon lekker te ouwehoeren met de grappling hook, ook erg goede graphics gezien de omvang van de game.

    Duke Nukem Forever - Wat een schijtgame.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Deus Ex: Human Revolution: + Shooter met RPG elementen met een prachtig verhaal, mooie omgeving & setting, en ontzettend veel sfeer. De actie is goed, en het einde is ook goed gedaan. Een beetje ondergewaardeerd.

    The Darkness:
    + Ondergewaardeerde shooter, die al vrij oud is. Mooi verhaal, actie is goed, de setting is tof alleen de multiplayer valt tegen. Dus je koopt hem voor de singleplayer.

    The Darkness 2:
    +/- Iets minder dan zijn voorganger, over de overgang naar cell shaded graphics kunnen de meningen verschillen en de game is niet open world meer zoals het eerste deel. Desondanks toch een toffe shooter die je in een uur of 8-10 uitspeelt.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dulle, UFC is nou niet bepaald turn based strategie te noemen :+ Other than that: Good job :b:

    edit: en toch misschien een idee om vanaf nu gewoon per genre spoilers te hebben?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2013
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    grmbl, er moet toch altijd een foutje in sluipen. :mad: Maar het laat wel zien dat tenminste iemand het leest. :+ Dank je.

    Ja, per genre denk je? Niet op alfabet? Met genres kun je verschillende games op verschillende plaatsen zetten. Alfabet is niet veel discussie over mogelijk en misschien gemakkelijker terug te vinden.

    (Daz en Jorrie, die van jullie voeg ik zometeen toe :p)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Alfabet heeft mijn voorkeur.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jullie kennen allemaal de geweldige functie van CTRL+F? Het zou me zoooooveel werk besparen als ik niet overal anchors hoef te plaatsen. :+ Misschien alleen Anchors naar de letters toe, maar niet naar iedere aparte game.

    Ben van plan om het dan zo te doen.

    M

    Mass Effect, Mass Effect 2, Mass Effect 3, Max Payne 3, Mxxx, Mpoera, Msdfayufa, Msdasijdieaf, Meaotiawe, Mairu8375w3, aASndASND=m asnfsa hfiasugfahdsbfhdasfas , safjasfhsif as, Enzovoorts

    EN DAN HIER DE GAMES


    De games ook even buiten de spoiler noemen zodat een eerste CTRL+F search je al vertelt of de game te vinden is in de startpost/spoiler.

    Of iemand een beter/mooier idee? Toch echt per game een anchor?
     

Deel Deze Pagina