1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW Reviews

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 29 mrt 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik heb wel een nieuwe arcade game voor je :p

    Poker Night 2 +/- Pokeren met allemaal verschillende personages. Zo zit Claptrap (Borderlands 2), Sam(Sam en Max) en Brock Samson (Venture Brothers) met je aan de tafel. Het spel zit vol dialogen en is meer ook een casual poker spelletje dan dat je echt een simulatie kan verwachten. Zo is de AI vaak heel vreemd door in eens all in te gaan of juist elke raise die je doet gelijk te folden. De conversaties zijn de eerste paar uur best leuk en hebben mij soms ook wel laten lachen, maar na verloop van tijd merk je dat er weinig te melden valt en de random conversaties ook niet skipbaar zijn en het spelletje constant afremmen.

    Als je op zoek bent naar een pokergame met leuke characters en die je af en toe speelt, kan dit best een aardig spel zijn. Zo niet, dan raad ik dit spel niet aan.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoewel hij al meerdere keren langs is gekomen:

    Red Dead Redemption + Voorheen zei ik altijd dat Mirror's Edge en Super Mario Galaxy voor mij de beste games van deze generatie waren. Totdat ik vorig jaar in oktober eindelijk deze game heb uitgespeeld. Dit is geen game, dit is een ervaring. _O_
     
  3. Witcher R

    Witcher R Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    welke game spelen jullie nu?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom vraag je dat in een review topic? :+

    [​IMG]

    Assassin's Creed: + Een grote klacht schijnt te zijn dat deze te snel repetitief wordt. Als ik mijn best doe zie ik wel dat er wat zit in die klacht, denk ik. Maar ik heb er zelf niks van gemerkt. Van begin tot einde bleef het leuk.

    Assassin's Creed II: + Gigantische verbetering tov de eerste. En ik vond de eerste al zo goed. Veel meer variaties in missies, veel meer dingen te doen. En Ezio is eigenlijk toch wel interessanter dan Altaïr.

    Assassin's Creed: Brotherhood: + De beste uit de serie. Alles viel perfect op zijn plaats. De setting, het gedrag van Ezio (nu wat minder een rokkenjager) en de variatie in missies ed. Gelukkig had de toevoeging van MP geen negatieve invloed.

    Assassin's Creed Revelations: +/- Dikke plus omdat Opa Ezio awesome is. Maar ja, alleen daarop de game beoordelen is niet goed. Deze heeft het gewoon net niet. Istanbul is niet hetzelfde als Rome. De game voelt wat gerushed aan. Een verplicht nummertje. Niet slecht, maar ook niet de kwaliteit wat we gewend zijn geweest.

    Assassin's Creed III: - Ik zeg het eerlijk; ver ben ik niet gekomen in deze game. De Amerikaanse setting is dodelijk saai. Dat verpest voor mij gelijk alle potentie wat de game misschien had. Wel de beste intro missie van de serie.

    Op naar Piratenland met ACIV!
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel nu Defiance/DD:Dark Arisen en moet eigenlijk nog wat restjes wegwerken van Bioshock Infinite, Crysis 3 en ik had nog wat dingen gehaald in de uitverkoop bij de FRS waar ik nu even niet op kan komen :+

    Defiance + Ik geef het gewoon een plus want het is anders dan andere games en de eerste MMO die ik speel die ik echt leuk vind. En dat is volgens mij vooral te danken aan het feit dat het zogenaamd 'skill based' is. Wat er eigenlijk op neer komt dat het een gewone 3rd person shooter is maar dan in een MMO wereld met de bekende MMORPG systemen er omheen

    Maar de gameplay is pure shooter gameplay waarbij headshots / schoten op zwakke plekken bij de exotischere vijanden het verschil maken.

    Dus hoe erg ik ook loop te kutten met mn levels en mods en perks en noem alle RPG elementen maar op, een goede headshot red je uit elke situatie en dat zorgt ervoor dat ik lekker onbekommerd me door alle verhaal missies en random encounters heen knal

    Technisch is de game aan de ene kant niet geweldig (textures, draw distance en animaties zijn echt niet geweldig OMDAT het een MMO is) maar de gameplay is fun en de hoeveelheid content lijkt voor mij nu al bijna eindeloos te zijn

    Of het echt helemaal aan te raden is hangt er natuurlijk bij elke MMO vanaf of het gaat aan slaan natuurlijk. Het risico bestaat altijd dat de game na 3 maanden zo dood als een pier is

    Maar ALS je twijfelt, stap dan nu in. De meeste launch problemen zijn verholpen en de hoeveelheid spelers en wekelijkse nieuwe content is nu nog stijgende.

    ps. Defiance heeft als extraatje ook nog een parallel aan de game lopende serie die in de US op Scyfy word uitgezonden. De serie is nog niet geweldig maar het is wel een leuk extraatje en geeft wat meer inzicht het Defiance universum
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    Amazing Spiderman: +/-

    Ik heb heel wat Spiderman games gespeeld, maar deze komt er echt wel boven uit!Verhaal speelt zich af na de film van Amazing Spiderman.Dus mocht je deze spel willen spelen, dan raad ik je eerst aan om de film te gaan kijken.
    Verhaal komt snel op gang en is niet moeilijk om te begrijpen. Wil je langere speelduur spelen, kan je altijd nog de side missies mee pakken.

    Side missies: Er zijn ook wel een aantal toegevoegd om de speelduur langer te maken, maar veel herhalingen en dit is eigenlijk wel een gemis.

    Slingeren: Oei, wat moet ik hier over zeggen.. Slingeren is echt realistisch gemaakt. En ja het is echt geweldig! om met Spiderman rond te gaan slingeren in Manhattan om mensen te helpen die in nood zijn van vijanden of de politie helpen met boeven pakken en die bijvoorbeeld weg willen rijden in een auto.

    Gameplay: Je kan ervoor kiezen om met Spiderman vijanden met de vuist tegen te gaan. (Met combo's) Of je kiest voor de rustige manier en je besluipt ze van boven en spint een spinnenweb om de vijanden. Uiteraard aan jou de keus. Bovendien beschikt Spiderman upgrades, zodat je sterker wordt tegen Scorpion of andere vijanden van Spiderman. Deze upgrades kan je upgraden door High tech kistjes of level omhoog te gaan door vijanden neer te meppen.

    En het voor de verzamelaar: Heeft de ontwikkelaar 700 stripboekjes verstopt in heel Manhattan. Zodra je de 700 boekjes hebt gevonden, krijg je een verrassing een strip van Spiderman, deze kan je lezen in het hoofd menu.
    Tevens ook andere stripboekjes en Oscorp bandjes verstopt in de game. Wil je meer te weten komen over Oscorp, dan kan je ervoor kiezen om alle bandjes te gaan zoeken in de levels. Ben je ééntje vergeten? Geen nood je kan zo weer terug naar je chapter om nog de stripboekje/ Oscorp bandjes te halen.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2013
  7. zeus93

    zeus93 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Totally agree with you there.. :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, alles weer netjes bijgewerkt. Hopelijk foutloos. :+ Kom maar op met meer! :cool:

    @Leis: Heb je ook Web of Shadows gespeeld? Is Amazing Spider-Man dus ook beter dan die?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En werkt het slingeren weer net zo als in Spiderman 2 op de oude xbox? Want dat was awesome


    edit://

    volgens mij niet? als ik dit filmpje kijk lijkt het alsof hij net als in alle andere nieuwe games gewoon aan de lucht slingert en dus niet zoals in Spidey 2

    [yt]0UQWUGVaCrw[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Assassin's Creed: +/- Hoge verwachtingen, bleek toch tegen te vallen door de repetitieve gameplay, desondanks waren de graphics ongekend en dus een visueel pareltje.
    Assassin's Creed II + Geweldige game die zeker geleerd van zijn voorganger waardoor er genoeg te doen was en veel variatie was, topgame!

    From Dust +/- Originele game maar viel toch tegen, misschien iets te hoge verwachtingen
    Dorito's Crash Course + Voor een gratis game heel erg mee vermaakt, steeds proberen om toch boven die ene van je friendslist boven te komen heeft mij een tijdje vermaakt.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2013
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik neem aan dat Dorito's en ACII een plus zijn? :p
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Slingert aan de lucht inderdaad. Game deed me twee keer weinig (op 360 en PC gespeeld). Web of Shadows blijft de meest awesome Spidey-game van deze generatie.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja :+
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog nooit gespeeld. Ik ga deze meteen straks even aanschaffen en kijken of deze beter is dan The Amazing Spider-Man. O-)
    Ouh, wordt nog lastig om te krijgen, spel komt uit 2008?

    Je slingert inderdaad in de lucht, maar hier merk je vrij weinig van. Werkt allemaal erg lekker.
     
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ook maar eens bijdrage's gaan leveren aan dit topic.

    Bulletstorm : + Zeer toffe game, Geweldig op hoeveel manieren je iemand om kan leggen. De explosie's waren erg tof en speelde erg lekker weg.

    Farcry 3 : + Goed verhaal, Mooie open wereld. Vaas ook een van de tofste personages die ik ooit heb gezien in een game! Jammer dat die er niet veel in voor kwam.

    Binnekort zal ik ook de letter I eens een game geven, Ga binnekort beginnen aan Inversion :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eventjes vluchtig geteld (dus fouten zijn altijd mogelijk :p) en momenteel zitten we op 99 verschillende games en 185 reviews!

    Wie zorgt voor de 100e game?
    En voor nog 15 reviews? :+
     
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dead Island +: Toffe game. Je zit op een prachtig subtropisch eiland! Het enige mindere is dat er overal zombies zijn. Je kunt zelf weapons maken en je character heeft 3 skill trees: Survival, Fury en Combat. Veel vrijheid en veel quests.
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Nou ja, dat zal ik maar doen dan:

    Far Cry 3: +/-. Begrijp me niet verkeerd: het is echt geen slechte game. De game heeft mijn verwachtingen echter totaal niet waargemaakt.

    -Om te beginnen is het aimen in de game gewoon merkbaar minder dan eigenlijk bijna alle moderne shooters. Dat komt omdat ze het verzonnen hebben om de verticale sensitivity lager te zetten dan de horizontale, en een lichte aim acceleration toe te voegen (de reticle gaat steeds iets sneller). Dat is echt verschrikkelijk en hoort gewoon niet meer in een moderne shooter thuis.

    - Verder vond ik de sidequests nogal forgettable, en wist de wereld me totaal niet te pakken. Niet zoals dat bij Tomb Raider bijvoorbeeld wel het geval is.

    - De main story vond ik nogal voorspelbaar en niet echt boeiend.

    - Je vrienden, die je dus moet redden in de game, zijn volkomen oninteressant, en het boeide me vrij weinig wat er met ze gebeurde. Dat is jammer, want de main storyline draait voor een heel groot deel om het redden van deze vrienden.

    + De villains in deze game zijn de beste villains die ik in een hele lange tijd ben tegengekomen. Dat komt niet door de vormgeving: afgezien van Vaas zijn het eigenlijk hele generieke karakters, maar de voice acting is echt van een ongekend hoog niveau binnen deze game. Ook de facial animations zijn echt ongekend goed. Dit zorgde ervoor dat je echt een hekel kreeg aan de villains, en dan weet je dat je goede villains hebt gecreëerd.

    + De graphics zijn echt ontiegelijk goed. Ik snap nog steeds niet hoe ze het bij Ubisoft voor elkaar hebben gekregen om zo een grote game er zo goed uit te laten zien.

    + De game zit echt vol met content. Naast de overvolle single player zit er ook een aparte co-op storyline in, en een full-fledged multiplayer, waarbij ook weer een map-editor zit. Super Ubisoft!

    + Een skill-tree die echt wat toevoegd! Hoe moeilijk is het? Erg moeilijk als ik veel games bekijk. Deze game heeft het echter wel volkomen door.

    al met al dus niet wat ik er van verwacht had.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2013
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wat had je dan verwacht 8)
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, is veel beter dan Web of Shadows. Irritante camera begint mij wel te irriteren.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013

Deel Deze Pagina