Ben vanavond even wezen kijken bij de game Xpo aangezien deze morgen opengaat, maar kon zo snel niets van Xboxworld zien tijden de korte rondleiding/briefing die ik had voor morgen. @Kobold, volgens Monique was jij er altijd als eerste bij met stands e.d., maar ze had je vandaag nog niet gezien. Bouwen jullie de stand pas morgen op ? Of heb ik gewoon niet goed genoeg gekeken.
Je bedoelt vandaag (zie posttijd ) Gameparty.net heeft foto's van het opbouwen (niet van de xbw stand, maar van de hele HCC dagen): http://www.gameparty.net/nieuws/item/6912/ [edit]Aangezien de stand van XBW voor een groot deel afhankelijk is van sponsors, kunnen we een stand pas zo laat regelen dat hij niet meer op de website van gamexpo of hcc dagen komt en ook niet in het boekje dat je tijdens de hcc dagen krijgt.
zow... ik was er vandaag... wat een kleine stand zeg... het stelde echt niks voor... sorry dat ik het zeg.... 4 tv's en 3 xboxen?????....
Ik wist het, ik dacht je al te herkennen... Ja, kan best, wij zijn tevreden met zoveel TV's en een groot plasmascherm. In tegenstelling tot onze collega's van o.a. cubezone en gamer.nl viel er bij ons het meeste te spelen. We hadden echter wel een tekort aan Xboxen ja, waardoor we niet alle TV's konden gebruiken. Maar lannen met PGR2 is cool.
Ik vond het erg gezellig bij de XboxWorld.nl stand. Niet allemaal opgefokte mensen die alle hallen afrennen op zoek naar de goedkoopste harde schijf of monitor, maar een aantal mensen die lekker relaxt aan het gamen zijn op erg leuke TV's (ik zou er graag ééntje in m'n kamer willen hebben). Bovendien viel me op dat er erg veel 'gewone' mensen stonden te kijken, vergeleken met andere stands (zowel grote als kleine). Kortom, ik vond de XboxWorld.nl stand top!