Voor de leden van XboxArena en Xboxworld organiseer ik een Xbox Live Toernooi. Ik ga gebruik maken van een systeem waarmee het straks makkelijker word toernooien op te zetten.
Ik post hier de standen en de volgende matches. Graag wil ik kijken of dit systeem bruikbaar is voor andere xbw/xa toernooien, omdat voor dit systeem een registratie nodig is moet je het volgende doen:
Hoe registreren?
Ga naar: http://xboxlifestyle.com/alp/register.php
username = Xbox Live gamertag
first name = Forum naam
last name = Welk forum (bijv XBW of XA)
Meld je aan bij het Halo 2 Toernooi
Selecteer het Halo 2 toenooi en speel mee! Als je aan een Team battle wilt mee doen.. maak dan een clan naam en spreek hier af met mede spelers.
Wanneer spelen?
Bij de team matches moet een match binnen een week gespeeld worden. Afspraak met je tegenstander.
Bij Slayer wil ik een vaste speel dag gaan gebruiken dit kan eventueel in overleg, maar de meerderheid telt. Welke speelavond (club avond komt jullie het beste uit)?
Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag. Het tijdstip word dan in iederg geval 19:30. Als er meer rondes gespeeld kan worden dan doen we dat natuurlijk graag op dezelfde dag, zodat we weten wie de winnaar is.
Met welke maps word er gespeeld?
Er is een map voting systeem gespeeld... de maps welke de meeste stemmen krijgt word als eerste gespeeld (enz)
Uitslagen
Post na elke match hier de uitslag (met een link). Wat als er geen feed beschikbaar is? Ik kies voor elke groep iemand uit welke verantwoordelijk is voor het bijhouden van de standen.
Wie spelen er mee en hoe word de ronde ingedeeld
De eerste ronde word automatisch en random ingedeeld. Vervolgens gaan de beste 4 door met slayer. De winnaar van de clan matches gaat autmatisch door naar de volgende ronde.
Vragen?
Ik zal deze thread bij houden + eventuele vragen beantwoorden. Tevens komt er een link op de tijdelijke toernooi site naar deze thread
Veel plezier!
NB Natuurlijk post ik hier ook de matches ... dus je weet dan tegen wie je moet
Laatst bewerkt: 4 mei 2005