1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Bille

    Bille New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Coldzero, ik speel F1 2017, dirt 4, Forza Motorsport 6 en WRC 6. zou graag een afstelling doen die bij alle games past, als dat kan.Ik vind dat er geen uitleg bij zit van Thrustmaster zelf...ik weet niet hoe ik de instellingen kan wijzigen, laat staan hoe ik ze moet instellen.Dank bij voorbaat voor reacties. Grts, Bille
     
  2. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Stuurinstellingen zijn voor elke game apart. Het is daarom niet mogelijk (op de Xbox al helemaal niet) om een globale setting toe passen.

    Maar als hij in alle games te gevoelig is, dan heb je misschien aan je stuurratio gezeten. Draait het stuur in de game onder dezelfde hoek als jouw TMX? Dus als jij 90° stuurt, staat hij in het spel dan ook 90°?
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als bovenstaande aangepast is (dus je stuur draait meer dan jij aan input geeft) kun je dit aanpassen met de mode knop + vierpuntstoetsen.

    On the bottom left corner of your base there is a "MODE" button. Holding that and hit Dpad left the Red light with flash Green.

    1 flash 270
    2 flashes 360
    3 flashes 540
    4 flashes 900
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Op deze locatie zijn handleidingen van Thrustmaster voor deze set te vinden:

    https://support.thrustmaster.com/en/product/tmx-pro-force-feedback-en/

    Verder inderdaad wat @Jimmy J. en @ColdzeroNL zeggen.
     
  5. Bille

    Bille New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt coldzeronl , Jimmy J en B Tender. Ben nu momenteel van wacht op mijn werk tot vrijdag.Zal alles eens bekijken en uitproberen in het weekend.
    Hoop dat ik iets kan aanpassen en er een beter gevoel bij krijg.Nu bij de minste beweging naar links of rechts ben ik de wagen kwijt.Ben wel nieuw met xbox one en gaming en racen met stuur.Nogmaals, merci voor de respons :thumbs:
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Klinkt inderdaad alsof hij op stand 1 staat (270°) terwijl de meeste games er van uitgaan dat hij op stand 4 (900°) staat.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Herkenbaar probleem, heb een tijd met een TS-XW gereden en hem ook op die manier een paar keer moeten aanpassen. Ook omdat die soms na lang niet gebruiken terug ging naar een bepaalde/standaard setting.

    Verder wel een prima stuur, kortom zal hiermee inderdaad wel opgelost zijn.
    Enkel als toevoeging, het stuur heeft nog een paar van die sneltoetsen zoals het aanzetten van een automatische koppeling. Kortom zeker de moeite om eens na te kijken.

    Succes en veel plezier!!
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Had het in het koopjes-spotten-topic gepost, maar te interssant om niet hier ook, iets directer, met jullie te delen denk ik:

    ===========================================================================

    Jongens dit is een hele interessante denk ik!

    Xbox Live Ultimate, tijdens de E3 geïntroduceerd en in feite een combinatie van Xbox Live Gold + Xbox Game Pass, heeft een heel interessante introductieaanbieding:

    Namelijk 1 maand voor 1 euro ipv voor EUR 12,99.

    Nu denken jullie, joow lekker boeiend dat scheelt 11,99, daar kom ik m'n bed niet voor uit.

    Het toffe is... MS converteert hierbij bestaande Xbox Live Gold abonnementen, tot hoogstens 36 maanden, naar Xbox Live Ultimate, bij de aankoop die ik hierboven noem van die ene euro. Dus om er maximaal van te profiteren is het handig dat je nog een hoop Live Gold hebt staan. Live Gold is natuurlijk goedkoper in aanschaf dan Live Ultimate.

    Dus wat deed ik.. Ik had nog tot april 2020 gold.. Heb voor 2 jaar Xbox Live Gold bijgekocht (xbox fanboy hier, dus durf ik wel aan), voor bij elkaar EUR 88,xx, met automatisch verlengen aanvinken kreeg ik er nog 2 maanden bij, dus ik kwam (toevallig!) precies uit op Gold tot en met 9/6/2022.

    Vervolgens met bovengenoemde aanbieding de boel geconverteerd voor een euro naar Xbox Live Ultimate. Ben ik dus voor EUR 88+1 klaar, 3 jaar XBL Gold en Game Pass (NB: moet ik wel opmerken dat ik nog ongeveer een jaar Live op m'n account had staan en die nu dus niet hoefde te kopen).


    Zie hier voor de aanbieding
    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/byik7t/xbox_game_pass_ultimate_is_1_now/

    en hier voor meer info. Even lezen, daar is het duidelijker uitgelegd dan hierboven.
    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/byik7t/xbox_game_pass_ultimate_is_1_now/
    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/bykwhg/psa_gamepass_ultimate_offer/
    Disclaimer: Ook zelf even de boel goed lezen en uitzoeken hé jongens. Bezint eer ge begint.

    EDIT:
    Ging dus van dit..
    [​IMG]
    ..naar dit..
    [​IMG]
    ..voor een al met al best schappelijk bedrag:)

    36 * EUR 12,99 = 467,68. Best veul geld normaal gesproken ^^ Koop je twee xboxen voor haha.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  9. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Heb net ook e3 gekeken, en daarna op reddit :)

    heb net dus 2 jaar aan xbox live gekocht en omgezet! dat is wel dik hoor! Wel even automatische facturatie uit zetten nadat je alles hebt aangeschaft.
     
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Waar haal je voor 2 jaar Gold? Ik kan max 12 maanden selecteren.

    Edit:// never mind, je kunt gewoon redeemen

    Edit2:// Thanks @B Tender ! Tot 1/6/2022 Live Ultimate voor 92,- :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2019
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wat is een goede/snelle plek om Xbox live te halen?
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik gebruik al zo'n 10 jaar deze site
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Thanks, scheelt toch weer een paar euro met de site die ik gebruik.
     
  14. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik heb dus de hele avond games van game pass lopen downloaden. 500gb totaal aan games en is nu bijna klaar :)

    Alien isolation
    F1 2018
    Forza horizon 4
    Halo 5
    Prey
    Quantum break
    En nog wat kleine spellen
     
  15. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Laatst bewerkt: 11 jun 2019
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Tijdens het afrekenen kwamen er nog kosten bij waardoor het een stuk duurder uit kwam bij het adres waar ik ze normaal haalde.

    Toch bij mij vertrouwde dealer besteld... Normaliter (inmiddels 3 jaar) binnen een minuut een code, nu paar uur verder en nog steeds niets.

    Weet iemand tot wanneer deze actie loopt?
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ook.

    Hangt van de betalingsoptie die je kiest. In een vroeg scherm staat dat ze schatten dat er een paar euro bijkomt, maar als je vervolgens voor ideal kiest verdwijnen die transactiekosten weer.

    Geen idee tot wanneer hij loopt.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jongens, ik heb vandaag wéér iets supergaafs ontdekt!!
    Ik heb die RS-dash-app, en toen ik die vandaag opstartte, viel me op dat ik op het hoofdscherm zag staan dat m'n resultaten werden geupload.

    Dus ik dacht.. eens effe kijken wat dat inhoudt. Blijkt dat ik bij het aanschaffen van de app en profiel had aangemaakt waarop ik kon inloggen op https://rscloud.pocketplayground.net

    En daar worden allerlei superinteressante dingen bijgehouden van m'n sessies, practice en race, wanneer de app aanstaat. Zie onderstaande screenshots (volgens mij race 2 op Sakitto) voor een impressie:

    Ik wordt echt helemaal leip van grafiekjes als deze <3<3, en weet dat sommigen van jullie deze app ook gebruiken. Wilde het jullie daarom niet onthouden!!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Bidle en Kimi NL vinden dit leuk.
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Haha holy shit, dit is geniaal

    Ik gebruik de gratis RIG-dash, maar die heeft deze optie niet volgens mij.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zal mijn account ook eens tevore halen. Gebruik deze nu ook al een tijdje naast mijn andere dash.
     

Deel Deze Pagina