1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bohhh die filmpjes zijn echt heerlijk. Lekker haantjes gedrag! Maakt het racen wel erg leuk. Gelukkig is er een raceleiding om het een beetje in de gaten te houden.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vanavond vanaf 20:30 ronde 3 van de Touring Masters op Norisring. De Audi heeft een goede snelheid op het rechte stuk. Hopelijk hou ik deze keer alles heel bij de start. :D

     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Oeeeh nice :D.
    Leuk om te kijken, helemaal met deze combo.
    E: Zo de knetter, Kevin wint gewoon beide races met een dikke voorsprong zo te zien :eek:

    Nog wat filmpjes van race 3 in ronde 1 van TCone op Zandvoort (ik race in server 2).
    Hele dikke start, van 11 naar 7de over de finishlijn, hele race dik verdedigd.
    http://gfycat.com/LegitimateThisBustard
    http://gfycat.com/BlackandwhiteSingleErin
    http://gfycat.com/TameSoftAlligatorgar
    http://gfycat.com/OptimisticImpracticalDolphin
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2015
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waren leuke races. Kevin had een betere kwali pace dan ik en kon daardoor erg goed de openingsfase door. Ik zat helaas wat vast in de chaos in T1 in beide races maar na laps 1 heb ik echt heerlijk gebattled. 1e race lang voor p5 gevochten maar daardoor de banden gesloopt en uiteindelijk snelheid verloren en p8 geworden. 2e race voorzichtiger gedaan met de banden en dan werkte goed. Lang gevochten voor p6 maar kwam er uiteindelijk niet langs en dus p7. Samen goed voor 30 puntjes, lekkah.

    Hier is alles terug te zien:



    Jammer dat de broadcast een beetje laggy is hier en daar.
     
    B Tender en loyallronin vinden dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ziet er leuk uit hoor. Natuurlijk veel te lang om helemaal te bekijken maar zette hem toevallig op 30:00 en kwam gelijk midden in een gevecht van jou. Wat een heerlijk circuit voor dit soort auto's overigens!
     
  6. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Laatste tijd wat meegelezen en pCars is al met al wel een teleurstelling gebleken ondanks dat het veel potentie had. Forza 6 zie ik niks in. RaceRoom ziet er heel tof uit en vooral de opzet ook, echter heb geen game pc (want Mac).

    Zit er nu dan ook sterk aan te denken om mijn X1 te verkopen en voor een PS4 te gaan. De stap van gamen met online race vrienden naar gamen met IRL vrienden is dan gemaakt. Al jaren ben ik binnen mijn vriendengroep de enige met een Xbox. Moet er nog even over nadenken..
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dan zou ik dat meteen doen. Ik zag dat er iemand zijn ps4 wil ruilen tegen een X1 hier op xboxworld.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou Forza 6 wel ff afwachten, nog maar een paar weekjes. Ben blij met de stap naar pc maar mis de groep wel.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik geloof dat Denvan en f1freaky weleens 0.000 uit elkaar hebben gezeten in Forza 4 of 5. :p
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    We missen jou ook hoor ;)

    Laatste tijd best vaak met Wiethok, United, Rossi, Racerblade en Crook (+ mensen die ik vergeet) aan het racen en het rijdt eigenlijk best lekker inmiddels. Helaas wel public lobby's omdat het met 6 man gewoon te rustig is... Ik ga maar weer eens opzoek naar nieuw bloed :cool:
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nieuw bloed is altijd goed :cool:
    idd als de lobby eenmaal goed is wil 10+ best wel lekker in een private lobby.. open lobby is ook niet echt fun. Das hopen dat je voor in komt en dan alsnog hopen dat je de eerste bocht overleefd:+
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had al wat op Tweakers gezet en heb ook even een korte post op het pCARS forum geplaatst.

    [​IMG]
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dat is het ding, zelfs als pcars goed werkt zit je maar aan max 16 man. Vind het heerlijk om nu met 24 en binnenkort met nog meer man op de baan te racen.
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat is voor mij iets voor de toekomst. Roep altijd dat ik gameplay belangrijker vind dan graphics maar bij Raceroom kreeg ik een beetje het idee dat ik een 10 jaar oud spel speelde. Komt mede door mijn laptop, die alweer 3 jaar oud is, maar als ik de filmpjes van jou zie ziet het er niet veel beter uit. Heb het PC gamen ook wel een beetje achter me gelaten, computer is voor werk/school en console is voor ontspanning.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zo denk ik er ook over.. Pc gaming ligt achter mij. De tijd dat ik elk jaar een compleet nieuwe pc bouwde is wel voorbij. Heb een monster van een laptop maar die staat sinds de installatie van win10 ook nog onaangeroerd. Gebruik mijn iPad voor surfen en wat andere zaken en gamen doe ik op de Xbox.
    Ik ben zeker van het oog wil ook wat, komt door mijn grafisch verleden denk ik. Starte laatst Forza 4 op de xbox360 en dat was al zo'n stap terug.
    Ik hoop nog steeds dat de Pcars patch de fun of racen met Pcars terug kan brengen heb niet voor niets 400+ uit gegeven aan een stuur en stand...
    Ik koop Forza 6 ook nog wel. Gewoon voor de fun.
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik mis het racen met de groep ook wel, en aangezien FIFA 16 nog even op zich laat wachten kan ik op z'n minst even de reacties op Forza 6 afwachten ;)

    Dit scheelde uit m'n hoofd gezegd ook maar een paar duizendste: https://flic.kr/p/ekMPcB
    Was in de oude DTM cup om plek 1 in de hoofdrace. Ik vs freaky. Eén van m'n mooiste races denk ik wel! Al werd ik helaas 2e..
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Raceroom is idd niet de mooiste game maar ook zeker niet de lelijkste. Uit filmpjes kan je nooit goed uitmaken hoe iets eruit ziet aangezien je daar altijd kwaliteit verliest.

    Fijne van Raceroom is dat het rete soepel loopt en de game een stuk sneller wordt ontwikkeld dan elk willekeurige game. Maar als je geen PC wilt gebruiken dan wordt het inderdaad lastig. :p

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    <3
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het ziet er ook niet slecht uit. Dat zeker niet maar het mist wel het ea aan pracht en praal. Maar zoals je zegt, het loopt soepel en dat is wel belangrijk met racen. Er is natuurlijk ook geen game te vinden die 100% oké is.
    Pcars ziet er goed uit, rijdt super lekker maar dan heb je het wel gehad.
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    pCARS moet het in mijn mening vooral hebben van de motorsport features en content, rFactor2 en Game Stock Car Extreme hebben het van de goede physics (echt een heel stuk beter dan pCARS) en Raceroom is een mengeling tussen de drie maar ontwikkeld het snelst. iRacing is ook leuk qua motorsport simulatie maar erg duur.
     

Deel Deze Pagina