1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Beast81

    Beast81 Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Das idd wel vet ik heb ze een tijd geleden ook voor jongens op het Transfanclub forum gemaakt, ga er gelijk aan beginnen :)
     
  2. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Vraagje aan Flavour, kan je mijn topic onderwerp even veranderen in niks, Het topic voor Level 1 racing heeft Divimus gemaakt, dus die van mij moet weg :) Anders hebben we dubbele topics
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ljikt al zo lang geleden he!
    [yt]4InGJpYr2b8[/yt]
    Geen zorgen, was tijdens een oefenrace :) Ik liet Denvan even de pitingang zien.

    EDIT:
    En wat een heerlijke rollende start was dit zeg (of niet Bigga ;) )
    [yt]oqVDHKR1A7E[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    Hoe racen jullie jongens?? Ik ben precies de Cyclist\o/ Ik kan niet als de King rijden..
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2013
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    I'm The King :)
    Wou ook nog iets vragen aan de mensen op dit forum.
    Ik zit met een probleem, mijn Office verloopt over een paar dagen, maar kan nergens het goeie Office pakket 2010 vinden. Weten een van jullie waar ik hem goed en gratis kan downloaden?
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Jullie zullen misschien zien dat ik nu niet echt altijd 100% up to date ben met de paatjes (Grid 2 cup uitslag & Sign up topic). dat is omdat mijn Photoshop op mijn Imac staat, maar ik zelf al een tijdje ben overgestapt op een Windows 7 PC waar geen Photoshop op staat. Ook werk ik nu in een andere kamer dan dat de Mac nu staat. Maar ik heb vandaag adobe besteld voor windows zodat ik weer lekker snel kan werken. :)

    BTW, ik ben combi van Cyclist en King. Ligt eraan hoe spannend het is. :+
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou ik denk dat wel lekker langer door kunnen gaan met de Forza Motorsport 4 competities, want de Xbox One komt pas in 2014 fucking naar Nederland.
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat meen je niet, waar heb je dat gelezen/gehoord?
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Laatst bewerkt: 14 aug 2013
  11. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Fuck die gratis game maar, Ik had een pre order staan maar die haal ik nou mooi weer weg.
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb trouwens een paar nieuwe feitjes over de XBOX One:
    Nieuws over de controller (zie spoiler)
    De Xbox One-controller moet ergens in 2014 ook te gebruiken zijn voor PC-games.

    Dat meldt Microsoft aan CVG. Microsoft werkt aan software die ervoor moet zorgen dat de controller werkt op PCs. Deze software moet er ook voor zorgen dat de Xbox One-controller automatisch bruikbaar is in games die al ondersteuning hebben voor de Xbox 360-controller.

    Vanwege verschillen tussen de twee controllers, kost het echter extra tijd om deze software af te maken. "Hoewel de controllers op elkaar lijken, hebben ze niet dezelfde technologie", aldus een woordvoerder van Microsoft. Hij noemt onder andere nieuwe draadloze technologie en de Impulse-triggers als voorbeelden van de verschillen.

    In een recent interview met CVG liet Microsoft weten meer dan 100 miljoen dollar te hebben uitgegeven aan de ontwikkeling van de Xbox One-controller. Naast de triggers die feedback geven bevat de controller ook een aangepaste vierpuntdruktoets en nieuwe analoge sticks die voor betere grip moeten zorgen. Ook merkt de controller in samenwerking met Kinect automatisch wanneer een andere speler de controller vasthoudt.

    Nieuws over de kinect van de Xbox One:
    De Xbox One functioneert ook wanneer de bijgeleverde Kinect-camera niet op het apparaat is aangesloten.

    Dat meldt Microsofts Marc Whitten in een interview met IGN. Bepaalde functies van het apparaat die Kinect gebruiken, zijn vanzelfsprekend niet te gebruiken wanneer het accessoire niet op de Xbox One is aangesloten. Welke functies dat zijn en in hoeverre het spelen van games hieronder valt, is nog niet duidelijk.

    Eerder werd echter nog door Microsoft gecommuniceerd dat Kinect vereist was voor de Xbox One om te kunnen functioneren. Microsoft gaf kort daarna al wel aan dat het apparaat een speciale stand zou krijgen waarbij de stem of bewegingen van de gebruiker niet geregistreerd worden.

    Volgens Whitten is die optie er nog steeds en kan de Kinect-sensor in zijn geheel uitgeschakeld worden. Zodra er een functie wordt aangesproken die Kinect vereist, vraagt de Xbox One aan de gebruiker of hij het accessoire weer in wil schakelen.

    Nieuws over oververhitting:
    Xbox One heeft noodscenario in geval van oververhitting.

    Mocht de Xbox One oververhit raken, dan kan het apparaat enkele van zijn functies uitschakelen en daarmee automatisch het processorverbruik terugdringen.

    Dat meldt Leo del Castillo, de general manager of console development, tegenover website Gizmodo.

    Castillo werd gevraagd hoe Microsoft geanticipeerd heeft op de kans dat Xbox One-gebruikers voorwerpen op het apparaat gaan zetten, omdat de bovenkant plat en rechthoekig is. Hij meldt dat er twee maatregelen zijn getroffen. Allereerst kunnen de ventilatoren op hun maximale capaciteit worden ingezet, iets wat bij normaal gebruik van de Xbox One niet nodig zou zijn.

    Lost dit het probleem niet op, zoals wanneer de ventilatiegaten volledig bedekt zijn door een voorwerp, dan kan de Xbox One enkele van zijn functies uitschakelen. Welke nog wel beschikbaar blijven, is niet bekend. Vervolgens wordt het processorgebruik teruggedrongen en zou er geen extra warmte meer worden gegenereerd. De eerste Xbox 360 had deze functie niet en zijn ventilatoren draaiden veelal op volle toeren om de warmte af te kunnen voeren.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het zou grotendeels komen omdat ze de consoles niet snel genoeg kunnen vertalen voor de launch. Ik, en zo'n beetje iedereen hier, game liever in het Engels. Snap niet waarom ze niet gewoon de Xbox hier uitbrengen en dan daarna een taal update online zetten.
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb je je geld al betaald dan?
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja, dat was ook een optie geweest, maar ik denk dat ze dat niet doen omdat ook jongere kinderen het kopen.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fuck jongere kinderen! :+
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nee via acceptgiro.

    Word hier zo schijtziek van. Heb vrijwel direct bij de launch een Xbox 360 gehaald. Super tevreden over want hij doet het nog steeds. 1x gezeik mee gehad maar dat werd netjes opgelost

    Nu ook zo'n 2 a 3 jaar Xbox Live. Werkte voor mij ook altijd goed dus was de Xbox One voor mij een makkelijke keus. Ben ik bereid om 100 euro extra te betalen voor dingen die ik eigenlijk helemaal niet hoef. Nee komen ze ook nog even leuk dat die hier niet komt meer in 2013.

    En dat terwijl ze tijdens de E3 nog leuk zaten te praten over in 2013 op 21 markten.

    Snap ze ook niet wat missen ze nu toch een hoop Kerst verkopen etc.
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga denk ik maar naar Duitsland toe om hem te halen XD
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120

Deel Deze Pagina