Xclusive?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta NL, 23 aug 2002.

1. Vegeta NL

Vegeta NL The Immortal

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me echt steeds meer aan het feit te ergeren dat alle X-Box Xclusives zo langzemerhand ook op andere consoles gaan verschijnen.

Halo -> PC
    Hunter: The Reckoning -> NGC
    Enclave -> NGC
    Wreckless -> NGC (vandaag bekend)
    DOA 3 -> Alleen 1e jaar xclusive

Op deze manier houden wij geen exclusives meer over en ik vraag me dan toch af waarvoor ik mijn box heb gekocht.

2. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je der bij dat DOA3 alleen 1e jaar exclusive is? deze game is door MS zelf uitgegeven, dus dat lijkt me sterk...

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Je noemt er nu 2, Enclave en Halo zijn nooit Xbox exclusives geweest. Kwil graag weten wat je bron voor DoA3 is en over die andere 2 heb je gelijk maar dat houdt je in deze biizz.

Draai het anders eens om, hoeveel games hebben wij wel niet die andere PS2/PC/NGC exclusive zouden zijn?

Genoeg lijkt me zo:+

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wreckless is ook op PS2, al hele tijd terug bekend gemaakt :+

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo was voor de PC bedoeld
    Hunter, ja joh? Dat is pech hebben.
    Enclave, Boeit me niet
    Wreckless. Zij krijgen multiplayer optie.. Snik
    DOA3.. Lijkt me stug. Ninja Gaiden en DOAXV komen tot nu toe ook alleen op de Xbox.

DOA4 is helaas nog niet bekend, maar zal ook waarschijnlijk alleen op de Xbox verschijnen. MS heeft goeie deal met Tecmo en Team ninja..

6. Vegeta NL

Vegeta NL The Immortal

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden heb ik dat gehoord...helaas heb ik er geen bron van en ik hoop ook van harte dat het niet zo is....

7. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste wordt een 'xclusive' contract normaal maar voor een half jaar afgesproken en ten tweede telt de PC niet als console.

Verder, kijk nog maar is op je Enclave boxje, daar staat geen 'only on xbox' op hoor (als ie uberhaupt al binnen een half jaar op een andere console is).

Tot slot, wat mij betreft mogen ze de spellen ook op andere consoles uitbrengen, ik heb toch de beste graphics en dd5.1 geluid.

NB Heb je wel eens naar Wreckless op de PS2 gekeken, dat werkt alleen ten goede van de Xbox hoor, zo mogen er van mijn meer titels gepoort worden, dan is de concurentie zo weg.

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, heb hier screens van de PS2 versie in een boekie. Retelelijk ! Nog wel in development natuurlijk maar het lijkt op een Psone spel...

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lolz,

De Playstation2 Is de Psone van de Xbox 8) 8)

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van DOA3 stond op DGS-online maar daar is niks van waar.

11. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    johhh wat maakt het nou uit???
    we weten allemaal dat de xbox uitgaves veel beter presteren :+

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    halo is xbox exclusive.

met xbox exclusive word bedoelt dat het alleen uitkomt op de xbox CONSOLE.

daar word dus alleen de consoles mee bedoelt. en de pc valt daar buiten.

13. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen maar PROJECT EGO naar voor brengen.Voor zo'n games heb ik mijn X-box gekocht.Deze game is ALLEEN OP X -BOX omdat het gewoon niet mogelijk is op een PS2.Je hebt nu éénmaal een harde schijf nodig om dit spel te spelen en de PS2 komt daarmee veel te laat.Volgens een pol op het net zijn er maar 20% van alle PS2 gebruikers die een HD gaan kopen (het eerste jaar) Met zo'n exclusieve games moet X-box naar voor komen omdat PROJECT EGO een totaal nieuwe speelervaring is die alleen maar op een totaal nieuw systeem kan gespeeld worden.......X-BOX.Er zijn een paar games die ondertussen naar andere consoles verhuizen maar die zijn niet belangrijk voor X-box.De nieuwe generatie consoles is begonnen met de PS2 die met hun 'emotion engine'de manier van spelen zou veranderen.Sorry ,maar daar is na 2 jaar nog niets van in huis gekomen.De X-box is dan de grote uitzondering omdat je voor een veel betere prijs kwaliteit verhouding wel kan genieten van die vernieuwende spelervaringen.PROJECT EGO,BRUTE FORCE,UNREAL CHAMPIONSHIP,MORROWIND,MIDTOWN MADNESS,STAR WARS KOTOR,STEEL BATALLION,BC,etc.Allemaal games die veel meer gebruik maken van één of andere nieuwe spelervaring op CONSOLE gebied.(en de meeste zijn x-box exclusief)

14. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo komt nooit uit op pc, let op men woorden

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is nu ECHT in ontwikkeling hoor :) en ze zorgen er heus wel voor dat die enorm vet is zodat mensen een Xbox gaan kopen voor deel 2 , die natuurlijk ook pas anderhalf jaar na de Xbox versie op de PC komt

Deel Deze Pagina