1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    :+:lol:

    We zien wel hoe het gaat lopen. :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Loopt tot nu toe wel lekker. Afrika gekozen als basis en die meld toestanden klinkt leuk, vooral als extra. 3 missies gedaan, 2 gewonden maar, ook al was het easy. Ook alle missies gaven easy aan als moeilijkheidsgraad. Hebben ze dit ook aangepast, omdat ik nu ook easy voor de game heb gekozen??? :eek:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niet te vroegen juichen Yellow. :emo::'-(:lol:
     
  4. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Klote ben nu te laat met die 2K actie ..

    Hij is nu weer 60 eu, FACK!!
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat nu. Gebruik je wel over watch als je moved
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niet vaak genoeg kennelijk. Ik wil te graag schieten denk ik. :F::+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gaat beter nu met die overwatch shit. Verlies minder mensen, moet ze nog wel tactisch plaatsen. Heb slechts één ongelukkige dode gehad, omdat die gehoekt werd op een vervelende manier die ook al in het origineel zat. Ik had dit mannetje namelijk wel in een goede positie gezet, gedekt door tenminste één teamgenoot in overwatch. Helaas door gif gestorven. De overige drie doden zijn wel degelijk mijn fout. :+

    Woensdag met mijn vader even naar de MediaMarkt om even rond te sneupen, misschien neem ik het origineel ook wel mee. :+O-)
     
  8. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week Enemy Unknown voor 5 euro meegenomen bij de FRS in Doetinchem.... misschien ligt ie bij een ander filiaal ook wel voor zon mooi prijsje...
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die heeft ie. Hij wilt de fysieke van Enemy Within
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Enemy Unknown, aangezien de achievements allemaal anders zijn. Ik kan namelijk nog genoeg halen bij Enemy Unknown. Enemy Within had ik voor 20 euro bij de 2K deals. Maffia II was ook maar 5 euro toen, maar die game heb ik al eens gehad en trok me toen al niet, gameplay wise dan.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je had Enemt Unknown toch
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inderdaad. ;)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik hou nog steeds vol in beide versies van de game. :cool:
    Bij EW heb ik nu mechs en bij EU alleen veel doden, maar merk wel dat het goed is om iedere keer nieuwelingen te gebruiken. Dan gaan er maar een paar dood om de zoveel missies. Volgens mij zit ik bij EW al tegen of over de 100 dagen en daar begint het nu eindelijk makkelijker te worden. EU is een stukje overzichtelijker, maar ben trots op dat ene landgenootje, Korver, die gewoon een stuk of 7 kills in zijn eentje maakt zonder echt gedekt te staan en van alle kanten beschoten word. Iedere keer was het mis en dan is het leuk om zo'n missie te overleven. _O_

    Het vangen van levende aliens vind ik alleen nog kut. Iemand tips??? Smokey, jij misschien??? :confused:
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ze met een pistool low hp (onder 3 blokjes) schieten. En dan stunnen. Maar sta nou maar WEL in cover xD
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik sta ook in cover, maar je kan weinig beginnen tegen die vliegende dingen die in eens van plaats veranderen en in eens achter je staan, of naast je, en je dan killen. Was dit niet een probleem van de originele game? Heb het nog niet zoveel gemerkt in EW, maar ook daar heb ik het wel meegemaakt.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon in overwatch gaan. Zodra ze achter je komen of bewegen kan je ze al schieten
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    True, maar het klote er aan is dat ze soms gelijk zelf schieten en ik dan één van mijn mannetje kwijt ben. Erger nog is dat ze dat vaak doen op een moment dat ze nog niet eens op de map verschenen zijn. Dus dan komen ze aanvliegen, precies genoeg afstand om neer te dalen en één van mijn mannetjes af te maken. Zo frustrerend. 8) Gelukkig heb ik nu in EU wel een paar upgrades ook, hopelijk helpen die een beetje met de missie die ik nu aan het doen ben. Nog geen council leden verloren en dat zegt ook wel wat een paar maanden verder in mijn game. :+
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom moet je altijd je mannen in overwatch en niet te ver lopen. Dus geen dubbele beurt zeg maar.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij rush jij inderdaad dan, ik had daar nooit last van. Minstens 2 man in over wach (vooral snipers zijn heerlijk) en dan die assault laten rennen.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ben nu net gestart met de Alien Base missie. Doe je even een schietgebedje??? O-)

    En hoe gaat het eigenlijks verder na die missie? Aangezien de game dan toch officieel uitgespeeld is???

    Heb een paar upgrades, 6 man team geloof ik. Niet iedereen heeft de upgrades omdat dat om de één of andere reden niet kon. Heb vooral zware explosieven mee. Ik ga die shit in overwatch helemaal aan stront schieten. :9
     

Deel Deze Pagina