[PC] Xenosaga Episode II: Jenseits von Gut und Böse

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 7 nov 2005.

1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Platform: Playstation 2
    Genre: Role Playing Game

Vanochtend stond ik in de Free Record Shop toen mijn oog viel op dit spel. Ik had wel eens gelezen over het spel, maar heb er eigenlijk voor de rest geen aandacht meer aan gegeven. Na wat research lijkt dit me een hele aardige RPG. Deel 1 is nooit in Europa verschenen en dit deel is allang verkrijgbaar in de Verenigde Staten en Japan. Maar sinds 28 oktober kunnen wij Europeanen ook van dit deel genieten. Sinds Final Fantasy 9 heb ik zo'n soort RPG niet meer aangeraakt, maar voor dit deel ga ik een uitzondering maken. Xenosaga wordt in Special Edition-vorm uitgebracht. Samen met de game wordt een film-DVD gebundeld, die de gebeurtenissen in de vorige game vertelt (die ook nooit in Europa is verschenen).

Laat maar horen wat jullie van het spel vinden _0/ _0/

Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  2. --<)Sandro(>--

--<)Sandro(>-- The Green Maker

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je geeft weinig info over de game zelf en de graphics zijn ook niet egt bepaalt denderend. Rpg's zijn bij mij altijd welkom, maar ik heb totaal geen idee wat ik hiervan moet denken. Het enige leuke wat zo snel ff zie is dat er vrijwel alleen vrouwen invoor komen ;) .

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    gfx zijn slecht zo te zien. Maar het lijkt FF stijl. En dat kan ik opzich wel waarderen

4. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde de mensen hier alleen maar laten weten dat het spel in Nederland uit is. Je kan toch zelf best ook ff naar www.gamespot.com en www.ign.com om een paar reviews over het spel te lezen. Weet je precies hoe het spel in elkaar steekt. En over die screens, er komen ook genoeg gasten voor in het spel. Ik had gewoon een paar screens uitgekozen. En grafisch vind ik het wel meevallen, aangezien het spel al ruim een jaar uit is in Japan.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zag hem een dag of 2 idd ook in de winkel liggen en was aagenaam verrast. Hij kost alleen wel 60 euro natuurlijk, en dat heb ik er momenteel ff niet voor over. Ik denk dat hij toch niet zo erg zal aanslaan in Nederland, dus hoop ik dat ik hem vrij snel in de budgetbakken kan vinden. Dan pluk ik hem er wel uit, en koop ik hem denk ik wel.

6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al maanden :cool: (import)

Het is een zeer goede RPG, deel 1 (heb ik ook) was ook zeer goed. Maar deel 1 is beter dan deel 2 vind ik.
    Voor de RPG liefhebbers, dit is echt een aanrader. Maar helaas is het voor jullie moeilijk te volgen als je deel 1 niet hebt gespeeld. Dat vind ik het vervelende voor jullie, dee 1 niet uitbrengen.

Geen nood, Xenosaga DS komt er aan en dat is Xenosaga1 en 2 als 1 spel. Het is grafisch aangepast en heeft de vechtstijl van deel 1.

Ikzelf was vanaf deel 1 verslaafd aan het spel, zeer goed verhaal. Grafisch is het goed (voor PS2 begrippen)

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    seriously?
    that's realll good news m8!!11
    weetje ook wanneer?
    JAP release heb ik weinig aan, sinds ik geen Japs kan...

8. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net gekocht, zit wel in een mooi hoesje. Het verhaal zal wel moeilijk te volgen zijn, maar er zit wel een dvd bij waarop het verhaal van deel 1 wordt uitgelegd. Dat is wel goed. Maar ik zal zo een klein beginnetje maken met het spel.

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
  10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Release datum:

99-99-2006

lol

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    De dvd die erbij zit bestaat uit drie chapters. Na twee uur kijken ben ik op het einde van het tweede chapter. Het is dus best een lange dvd. Dit kijk ik eerst maar voordat ik het spel ga spelen zodat ik het verhaal beter begrijp. De dvd laat alle filmpjes zien uit het eerste deel, alleen de speelbare dingen zijn eruit gelaten (wat natuurlijk logisch is). Je weet natuurlijk niet precies wat er in de speelbare stukken gebeurd of wordt verteld over het verhaal. Maar dankzij die dvd krijg ik wel een goed beeld. Ik heb namelijk al wel een half uurtje het spel gespeeld, maar toen snapte ik het verhaal niet zo goed. Maar nu snap ik het al een stuk beter, zoals over de Gnosis en de Zohar.

12. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Spel kreeg een 8,1 in de PU. Heeft toevallig nog iemand dit spel recentelijk gekocht?? Vind het wel een vet spel, vooral het vechtsysteem. Alleen idd zoals in de PU staat best lange filmpjes.

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Aanschouw:

14. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo, ik kan ook wel lezen hoor. Gaat me sinds de basisschool al heel goed af. Ik bedoel wel mensen die het spel hebben gekocht sinds de Europese versie uit is. Aan jouw kan ik toch niet vragen hoe ver je bent. Je bent al maanden klaar met het spel.

Deel Deze Pagina