1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XFNL DriftClan [FM2 Drift Clan]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kimi NL, 1 jan 2008.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Naam: XFNL DriftClan
    Clansite: www.xboxforum.nl
    Doel: Beat Project Blackjack
    Motto: Gaan voor Goud!
    Leden:

    Battle Ready
    XFNL Kajline (Recruiter/Leader)
    XFNL Kimi NL (Recruiter/Leader)
    XFNL SerialDrifter
    XFNL Jestar
    XFNL RuthlessLambo

    Battle Un-Ready
    XFNL Dutch Racer NL

    Over XFNL DriftClan:
    De opzet van de clan is: "Gaan voor Goud" en we gaan in de toekomst ook onze eigen toernooien opzetten en aan deelnemen. het driften wat de XFNL DriftClan doet is D1 driften. hierbij is de bedoeling dat je mooie tandemdrifts maakt op hoge snelheid en zo scheef mogelijk door de bocht. maar om dit te bereiken moeten we veel oevenen. Kajline en Kimi voelen elkaar erg goed aan en weten de lijn van de ander en zo hebben ze al mooie drifts gemaakt. er komt binnenkort een Introductie film uit op Youtube en er worden mooie Shows gefilmd.

    Maar om met onze clan hoog in de ranglijsten te komen op het niveau van Project BLKJ moeten wij een goede grote clan hebben. hierbij minstens 4 man en maximaal 10 man die allemaal stuk voor stuk goed kunnen driften en mooie Tandemdrifts kunnen maken.

    Wij hebben onze eigen Clan kleuren en logo en als je lid word en door de Try-Out komt krijg je een Rx-7 met de paintjob en de bijbehorende Body-kit. de Upgrades moet je zelf doen en wij willen je wel helpen met de Setup(als je dit zelf niet kunt). wij prefereren mensen die een goede inbreng hebben en creatief zijn met de Livery Editor in FM2.

    Dus kun jij goed driften en wil je eens een poging wagen. meld je aan hieronder en misschien kom je door onze strenge Try-Out.


    Grtz XFNL Kimi NL en XFNL Kajline


    Toelichting Battle Ready en Battle Un-Ready.
    Als je door de (simpele)Try-Out komt en bij de clan hoort kom je in het gedeelte Battle Un-Ready. deze mensen mogen alleen meedoen met Drift-Battles van de Clan zelf en waar GEEN andere teams worden uitgedaagt. willen ze naar Battle Ready dan moet je een Zwaardere Tandem-Try-Out doen. in deze Try-Out moet je op verschillende banen meerdere goede Tandems maken met 1 of meer Battle Ready leden. Als het is afgelopen hoor je NIET direct of je door bent of niet. we gaan eerst de Replay bekijken en kijken naar de afstelling van je Camber etc. als je camber bijvoorbeeld hoger is dan -1,5 word je niet toegelaten want dit is tegen de Drift Regels van FM2(de link naar deze Regels komt nog).

    Regels voor Try-Outs van Battle Un-Ready naar Ready
    Wanneer mag ik een Try-Out doen voor Battle Ready?
    Dit mag gelijk, maar mag maar 1x in de 2 weken. zodat als het niet lukt je nog 2 weken hebt om te oefenen.
    Hoevaak mag ik een Try-Out doen voor Battle Ready?
    3 keer... Lukt het hierna nog niet dan krijg je bericht en dan moet je over 4 weken nog 1x proberen. lukt het dan weer niet dan blijf je Battle Un-Ready, tot wij vinden dat je er klaar voor bent. dan mag je het weer proberen.

    Jij wilt een Try-Out doen?
    Je wilt een Try-Out doen? vul dan het volgende lijstje in en stuur dit naar mij en spitsy. PM ook even je MSN naar mij en spitsy. zodat de afspraken sneller gemaakt kunnen worden

    Gamertag:
    Datum van Try-Out:
    Tijd van Try-Out:
    De auto die je gebruikt + PI van je auto
    MSN:


    Als er een verandering in de datum/tijd komt zullen wij dit zo snel mogelijk melden via de PM en MSN.

    Je ontvangt een goedkeuring van ons als het goed is.

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    ---------------------------------------Media---------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    Filmpjes:
    Dit filmpje is gemaakt door XFNL Kajline. hij drift hier samen met JunkieNell. dit is dus de bedoeling van wat wij doen en gaan doen.
    [yt]6f-4lSknjvk[/yt]
    Dit filmpje is ook gemaakt door XFNL Kajline.
    [yt]kpk8oart-mU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Mooie startpost hoor, ikzelf ben niet zo goed in Forza maar de post is wel duidelijk.
    Trouwens het is nieuwjaar, heeft men dan niks beters te doen? (ik niet tenminste \o/ )
    Oja en gelukkig nieuwjaar
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja het zelfde.
    ik was net binnen dus had er wel tijd voor.
     
  4. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil misschien wel eens een keer een try-out doen. Ik drift al sinds forza 1 uitkwam dus dat zit wel goed. En kan ook nog eens met de livery editor overweg ;) ik heb geen filmpjes van Forza 2, (geen capturecard meer =( ) maar heb nog wel een (heel oud) filmpie van forza 1 :D Ja de muziek is kut maar dat zeggen er meer hehe, vond het wel toepasselijk.
    http://www.youtube.com/watch?v=DTHzBN4wf0M
    Nou ja ik hoor het wel jongens
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je Driftstyle zag er toen goed uit. dus ik ga er van uit dat het nu net zo is of beter.

    Je mag me toevoegen in je freindlist. Mijn GT is KIMI NL alles hoofdletter
    en dan spreken we een datum plus tijd af...
     
  6. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja is nu inmiddels wel wat verbeterd ;) betere physics ook nu.
    Nog een vraagje trouwens, is het de bedoeling dat iedereen in die Mazda drift?
    De RX-7 vind ik namelijk niet zo'n fijne auto om mee te driften, ik drift eigenlijk alleen met het zwaardere spul (Cadillac CTS-V en de nieuwe Dodge Charger)
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er graag bij willen, driften is me lust en me leven, alleen jammer dat ik XFNL Kajline niet kan joinen. Volgens Kimi is het dezelfde persoon als XFNL Spitsy, die kan ik niet joinen vandaar.

    En wat serialdrifter zegt, moet je driften met die RX7? Mag het niet met een andere auto met dezelfde paint? Ik drift namelijk het best met mijn Toyota Supra RZ.

    @ serialdrifter: Ik voeg je wel ff toe. Het liefst heb ik zoveel mogelijk drifters in me lijst. Wat is je gamertag?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ja het probleem vind ik eigenlijk met die dikkere auto's isdat ze nooit zo mooi zijn.

    ik zal het erover hebben met Kajline over de verschillende auto's.

    heb gister ook een RZ gemaakt en ik vind hem erg moeilijk in een goede tandem te krijgen en instabiel. het is een S887 volgens mij.

    ik houd jullie op de hoogte over de ontwikkelingen.. alle informatie kan ook worden teruggevonden op de site als die online komt.
     
  9. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, sommige mensen vinden de RX-7 ook niet mooi :9 Maar maakt niet uit, kan me wel aanpassen hoor ;)

    En Rimlight racer; SerialDrifter ofcourse :9
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een verkeerde afstemming erop. Ik zal mijn afstemming eens sturen. Misschien vind je hem dan beter. Mijn Supra is een S865.

    Ok, ik heb je al toegevoegd. :)
     
  11. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ok, ik kom er later op de dag nog wel even op, kunnen we even kennismaken ;)
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je mag BTW elke auto gebruiken wat je wilt.
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is goed nieuws :) Maar ik zal ook voor de zekerheid een RX-7 aanschaffen en afstellen.
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, het lukt nog steeds niet om Kajline te joinen. Ik ga maar eens opzoek naar een nieuwe router.

    Ik heb op aanraden van een aantal mensen maar eens race slicks en de breedste bandenmaat onder me Supra gelegd. Hij is nu wel erg moeilijk in een drift te krijgen, maar als ie eenmaal drift is ie veel stabieler.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nee.. moet je niet doen.. terug gaan naar Y-Rated.. is beter in controle te houden..

    owja pak ook ff de Street Intake Upgrade mee want dat zorgt voor een vele betere driftauto en geen Turbo op je Supra want die is bloedirritant
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Jongens belangrijke Mededeling..

    Misschien gaat DDA een onderdeel worden van de XFNL clan. mijn Medeoprichter XFNL Kajline onderhandelt hierover met de FM2 Teambaas van XFNL. dus in de toekomst ALS het doorgaat worden er andere Auto's gemaakt en word er weer vanaf voor af aan begonnen met de Clan. de Site en Forum gaan dan ook niet door...
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ok, dan is het nog even afwachten wat betreft de try-out of niet? Maar we kunnen zoiezo wel een keertje van te voren samen driften als je wil.
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Y-Rated is idd beter in controle te houden, maar slicks laten veel hogere snelheden toe.

    Als het goed is heb ik Street intake, of een sport, weet niet meer. Ik heb nou niet echt last van die turbo, maargoed zal hem eens weghalen. :)
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    @ Serial Drifter.. ik heb je FR geaccepteerd.. als je online bent nodig ik je een keer uit.
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok komt goed ;)
     

Deel Deze Pagina