Voor de genen die nog gewoon anoniem op de site rondhangen en gewoon alleen het nieuws lezen....het XBOX FORUM is de BOM ! Dus Word gewoon gezellig lid... Het is het vetste forum dat ik heb meegemaakt Cya
Hierin moet ik je gelijk geven, dit is een erg vet forum! Ik vind het ook altijd een beetj edom dat je wel altijd alles leest maar dat je niet reageeryt
ik heb hier ook eigenlijk een hele tijd op het forum rondgekeken voordat ik lid werd, maar nu reageer ik nog steeds vrij weinig.
Ik vind ook dat iedereen lid moet worden Is ook gewoon een soort ehm, tsja iets vanne ' Ik hoor erbij '.
Ja als je nagaat dat er op de wereld 6 miljard mensen wonen en er "maar" 700 mensen hier zijn aangesloten ben je toch behoorlijk uniek zeker als je de enigste bent uit Schiedam
Zeker, Mijn broertje heeft trouwens gister ontdekt dat ik niet de enige in Noordwijk ben met een Xbox !! Jaha, 'maar' zon 50 meter bij mij vandaan woont iemand anders met n Xbox Mjah hij keek naar binnen ofzo (waarom zou die dat doen??) en zag toen paar gasten Blood Omen 2 spelen op de Xbox
Oh dus je bent nog wel de enigste in Noordwijk met een xbox die een goede smaak heeft ik bedoel Blood omen sorry hoor. :r
Ik ken nog niemand die een x box heeft wel heb ik iemand overgehaald om er wel een te kopen dus komt er binnen kort een bij!
Yep kijk maar naar mij ik ben sind een member van dit forum ben gewoon de . Ik ben nu het populairste jongetje van de school Dus word nu gratis lid, en kom zo zorgenloos het leven door
Ik snap het nooit, waarom zou je alleen de posts hier lezen, en niet zelf reageren. kbedoel, als je hier toch een heftige Xbox discussie ziet, dan register je toch gelijk, en post je gelijk mee... Quote van Jennifer Love-Hewitt (of zoiets) in I know what you did last summer
Mjah je hebt soms ook mensen die gewoon een forum doorlezen voor de informatie, en nog geen mening hebben. Misschien dat we binnenkort wel iets doen met dta je je moet registreren voor bepaalde coole features op de site
Ik reageer wel heel veel, soms nutteloos maar meestal om mensen te helpen of om hulp te vragen. Dit is de beste site met het beste forum. zij er dan ook mensen uit hoofddorp die een xbox hebbenzet het op mijn prive mail.