Clan name: XpLiCiT GaMinG GodZ Clan Tag: XgG Website: Coming soon Games: Call of Duty 4 Gears of War Rainbow six:Vegas 2 Actief op: Gamebattles ConsoleGaming Contact: XgG I SubZ3ro : dts-subz3ro@live.nl Roster: Call of Duty 4: XgG I SubZ3ro XgG I HitM3n XgG I FlexXx XgG I EviLeYe XgG I Silsu XgG I ChicoLama XgG I Godfather XgG I eXploDe XgG I Midway64 Gears of War: XgG I OuTLaW XgG I Slim Shady XgG I whitneyy Rainbow six:Vegas 2: XgG I Goddes XgG I Midway64 (Recruiting) Joinen: Je kunt altijd Try-Out vragen. Clanmatch? Call of Duty 4: http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-4/team/xgg-i-xplicit-gaming-godz1 Aard van de clan: Veel winnen, maar zeker ook voor de gezelligheid!
Jeezz man vanwaar al die naam veranderingen. DtS, Tx, sOs, uL en dan mis ik er geloofijk nog:{ En zijn er zoveel weggegaan of is je rooster niet compleet?
@ Raoul: de roster is nog niet helemaal af, maar wel bijna. Heel veel mensen zijn gekickt, we gaan alleen nog maar verder met de mensen die nog iets willen doen. @ Godfather: Wat wil jij gaan doen?
uL bestaat niet meer....en de helft is weg en blijven ook weg. geef ons gewoon een nieuwe start zonder gezeik. en als je probleemen hebt kom dat dan via xbox clan match uitvechten.
Hey man ik had gehoort dat het CoD 4 team goed gaat gewonnen van vVv en EnVy en KwH geloof ik en ook nog de nummer 8 van gamebattles eergister netjes jonges dikke props Greetz XgG I SaDist
In je aanduiding onder je naam staat uL I SadiStiK, je GT is vK Mathic NL en je post als XgG I SaDist, lolol
Hebben jullie me gemist!? Alles goed met XgG? Lang niet gesproken... Ik dacht zal ff weer wat van me laten horen...
Ja Klopt ik vindt ook jammer ik snap het wel ik zelf sta ook op het punt om loesoe te gaan ik laat nog weten of ik blijf of niet maar de kans is klein ik bedoel maar ze doen niet eens moeite om mij op het roster te zetten dus ja egt 1 chillere clan als XgG bestaat niet maar als het gaat om regelen dan is het minder