Ik zag op www.gcshop.nl dat de game nog maar 25.50 kost. Ik wist wel dat prince en beyond good and evil voor een leuk prijsje in de winkel kwamen. Verkoopt xiii slecht??? (zou de game bijna vorige week kopen voor 50 euro )
Nou ik heb in elk geval begrepen dat het een heel gaaf spel is dus thanx voor de tip heb gelijk besteld. Ik denk dat ze gewoon zelfde doen als met Beyond G&E en POP, dus de prijzen omlaag gooien.
in alle winkels ligt ie ook voor 29,99. egt geniaal. ik heb net counterstrike gekocht maar dat vind ik ruk dus ik ga m lekkr ruilen voor XIII en een classic
Niet alleen XIII maar ook Rainbow Six 3 is €30,- bij nedgame.nl Als Ubi dit doorzet zullen veel ontwikkelaars/uitgevers dit voorbeeld volgen, gevolg is Goedkoope Games
als ubi soft zo gaat stunten gaan andere makers hopelijk snel volgen. Want xiii is zeker een goed spel (reviews gemiddelde
Tis idd Ubisoft die veel nieuwe spellen goedkoop aanbiedt. Dat zie je ook in de pre-orders van hun games. Het zou echt mooi zijn als andere spellen ook goedkoper zouden worden
Jullie dachten toch niet dat Ubisoft dit voor de lol doet he? Ondanks dat het zeer goede games zijn verkopen ze bij lange na niet zo goed als dat men verwachte. Vandaar nu deze prijsverlagingen. En dit tegenvallende resultaat kan ook weer gevolgen hebben voor het uitblijven van eventuele vervolggames.
Thnx voor de tip, ga het meteen bestelen Wel jammer voor Ubisoft dat zulke 'grote' titels niet zo goed verkopen, maar ja........ nu hebben wij weer goedkopere games!!!
Ik las ook laats dat de games van Ubisoft super goed verkopen. Dit natuurlijk door de heerlijk lage prijzen. Als meer itgevers dit gaan volgen zou het erg prettig zijn!
offtopic: kan je in multiplayer(dus non-live) tegen bots of niet?? Kga em morgen echt halen. Hopelijk wordt rainbow six 6 ook 30 euro
Ja dat kan. Ik heb hem ook laatst bestelt, en vind het een geweldige game. Bots, Team Deadmatch tegen bots. Online spelen, scoreboards en systemlink heel erg veel opties het is heel erg mooi gedaan die cell shaded grapics. Ik raad je hem echt aan!
Beters, ik wou dit spel net gaan kopen. Ik wist al dat 'ie bij play.com zo goedkoop was, maar dat hij nou ook voor een zeer aantrekkelijk prijsje hier in de winkels ligt, is helemaal ideaal, morgen gelijk ff naar de dixons