XIII Demo

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 8 aug 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De demo van de cell-shaded shooter XIII is op verschillende sites nu te vinden. Hij is ongeveer 80MB groot en de 'minimum'systeem eisen zijn 800 Mhz Cpu, 128 MB ram, Direct X 8.1 32MB kaart .
    Je kan hem o.a. lokaal downloaden op games.telenet

Hier vind je ook andere links om de demo te downloaden maar er zijn ongetwijfeld nog andere site waar je hem kan downloaden.

[EDIT]Ik heb de demo gespeeld en hij is beter dan ik verwachte (ik verwachte eigenlijk niets van die game). Grafisch is hij al in orde en de gameplay is leuk, vooral als je iemand ongemerkt in zijn hoofd schiet (ik geef de voorkeur aan een pijl).[EDIT]

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    He bedankt, ben hem ff aan het downen. Zal zo laten horen wat ik ervan vind.

3. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de download. Heb hem net effe zitten spelen. Echt wel een brute game... Wordt mijn pc/xbox collectie zeker wel mee aangevuld :D

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vind het 1ste leven beetje te simpel....2de heb ik nog niet gespeeld maar het speelt in ieder geval heerlijk en het ziet er top uit!

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het eerste level het leukst. Goede sfeer, en het gebruik van woorden als TAP TAP TAP en BLAM etc is echt goed gedaan. Ook het strip achtige als je iemand neerschiet.

Toppie. Maar of ik hem ga kopen op de xbox... Er zijn nog zoveel andere games die komen dus..

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oeh wat speelt dit spel heerlijk. Wel jammer van de kleine frame drop die er af en toe inzit. En hij liep een keer goed vast maar dat gebeurd met elke game wel eens. Crossbow rullezzzz!!

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hier nog wat links voor de demo

1e link

linkje 2

Voor als je de andere vol zitten, ik vind de demo in iedergeval zwaar lijp. _O_

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    $h!t ik moet werken, maar ik dl em alvast
    thnx voor de links
    @flood

9. ITNL

ITNL Guest

downloading.... ben benieuwd of ik deze moet hebben voor m`n boxje.

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Kut computer!!! Loopt ie weer te zieken dat er iets niet goed is gegaan met het downloaden.(3e keer) Tijd voor een nieuwe

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    nee he, mijn pc kan hem net niet aan :'-(. Ik moet een nieuwe hebben.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij loopt ie heerlijk soepel zonder één of andere framedrop of schokken. :9

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Deze ga ik dus ècht niet halen. :{

De graphics zijn trouwens veel minder dan ik had verwacht. Ligt zeker niet aan m'n PC.

14. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik hem net gedownload, installeer ik hem, klaar om te spelen geeft hij weer zo'n error aan.

General protection fault!

History: UD3DRenderDevice::confused:etRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::eek:penWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Is mijn videokaart niet goed genoeg, of is het wat anders ?

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Van die fout had ik ook last, alleen dat was in een resolutie van 1600x1200 daarna was ook de hele map verracht etc etc, en moest ik hem ff opnieuwe downloaden. Alleen ik krijg zo'n monitor fout dat hij geen signaal meer krijg. Naja, dan maar in een window spelen ter grote van 9/10 van het beeld.

16. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Vet relaxt spel dit....net effe demo gespeeld.....die pijl is echt kewl om te zien :)

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij doet ie het gewoon goed. grafisch valt het allemaal een beetje tegen maar ik heb maar een 64mb geforce 2
    het spel zelf vind ik op zich cool (goeie sfeer, besturing, gameplay etc)
    live zal dit spel ook wel gaan rocken

/edit
    heb net nog een level gespeeld en dit spel is echt brutus
    military base ziet er grafisch trouwens veel beter uit dan het 1e level vind ik

18. Ajax

Ajax Guest

ik heb em ook gespeeld alleen je kan vet snel doodgaan bij die levels(vooral die militairy base)
    voor de rest is dit een Top spel

wanneer komt de mulitplayer demo?

19. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Had 'm ook gedownload en ff gespeeld. Jammer dat de resolutie niet op 1280x1024 kan (dan maar 1024x768 ). Verder wel leuk dat het weer eens wat anders is, maar inderdaad ben je wel snel dood. Deze ga ik zekers kopen (op de PC) als die ook goed gereviewd wordt!

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    als je veel sneakt ga je niet zo snel dood
    spel geeft me btw beetje hetzelfde gevoel als Goldeneye

Deel Deze Pagina