XIII Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door L.A., 19 feb 2004.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik ben weer eens verder gegaan met XII, maar ik kom even niet verder. Ik heb net dat level gedaan met het opblazen van de onderzeeer en nu moet ik twee gasten gaan afluisteren. Sta in kamer, doe raampje open en moet dan afluisteren in gebouw tegenover me, maar op gegeven moment loop die gast weg en dan krijg ik mission failed. kan hem wel klein stukje volgen, maar dan ben ik hem kwijt...wat moet ik doen????

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  2. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    je moet er zowiezo voor zorgen dat je de lijken van de mensen die je hebt neergeschoten/neergeslagen voordat je in die kamer was, goed verstopt in een van die kleine "kamertjes met maar 1 deur. Als je die vent volgt met de microfoon gaat hij heen en weer lopen. Op een gegeven moment verdwijnt hij achter een muur. Je moet "voor" die muur, dus bij het dichtst bijzijnde raam, wachten tot hij weer terug loopt (en dat is heel snel). Nu moet je hem gewoon weer blijven volgen

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok tnxs, ik ben al stuk verder, maar nu zit ik, volgens mij bij het einde even vast. Ik moest de kamer van die 20 gasten zoeken, heb ik gedaan..maar op gegeven moment moet je zo'n pas uit een bureau halen. Daarmee kom je zo'n deur in. Beneden staan 2 gasten. die schiet ik dood, in de kamer staat zo'n soort kunstwerk. Als ik daarvoor ga staan zie ik wel handje maar ik kan wel 1000x op X drukken.....er gebeurd niets. Dus wat moet ik daar doen? terug kan je niet meer.. er is wel klein soort kunstenaarskamertje naast met allemaal verfpotten enzo, maar daar ligt alleen medikit.Kan iemand me aub helpen????

4. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet in dat "Kunsternaarskamertje" zijn, als je goed kijkt, zit er ergens in de muur, waar het net even anders lijkt dan de rest van de muur, een geheime kluis, druk dan op X...
    In de muur ligt een laatste stukje van het beeld, gebruik het stukje vervolgens op het beeld en je bent weer een stukje verder :)

Suc6

Deel Deze Pagina