1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] hulp gevraagd bij level 30

Discussie in 'Algemeen' gestart door Beowulf, 11 jul 2004.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    In level 30 SSH-1 Military Base - Forbidden Entry moet ik eerst ongezien voorbij een soort van balie, dan iemand van achteren neerslaan in een kamer met kluisjes en hem wegleggen in de douches, dan naar een hal waar op de hoek een bewaker heen en weer loopt, een camera is en nog een bewaker aan de andere kant van de hal. Die bewaker krijg ik nog wel neer maar zodar ik de hoek om ga ziet de camera me, ook al is die de andere richting op gericht :confused:

    En het erge is dat ik er de eerste keer wel gewoon langskwam maar ik weet niet meer hoe ik dat deed. Meer geluk dan wijsheid denk ik. Ik had me daarna niet goed genoeg verstopt.

    Hoe moet ik nou voorbij die camera komen ??

    Please Help !

    Beowulf
     
  2. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    De camera is nogal vaag inderdaad, maar wat ik vond is dat je vooral snel moet zijn en je weinig van de camera moet aantrekken. Indien dit niet lukt probeer hem op een ander moment neer te halen, als in: nadat hij een bepaalde hoek om is gegaan. Zo niet, gewoon veel trial-and-error :)

    Succes nog,

    Ruben
     
  3. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gevonden, ik moest nog een man neerhalen die door die camera keek, een stukje terug. Ik denk dat het me van hieraf wel lukt en anders horen jullie het vanzelf ;)
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eerst dat 'hok' van die gast binnensneaken, en hem neerslaan... daarna naar de kluisjes en vanuit daar door een ventilatieschacht (kan ook gewoon 'omlopen')
     
  5. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    kheb de game vorige week uitgespeeld :) *)

    "To be continued" (altijd zo iritant he!)
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij mij werkte de camera niet leek het wel ik stond er pal voor heen en weer te rennen en hij deed het nie
    Was wel vaag :p
     

Deel Deze Pagina