1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XIII] Probleempje

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 26 nov 2004.

  1. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit uds vast bij XIII. Ik ben nu in dat kasteel waar de meeting van de consiracy plaats gaat vinden. Nu sta ik in een grote kamer met een obelisk-achtige steen met 4 L-vormige tekens erop. Bij die steen verschijnt een handje maar na indrukken van x gebeurt er niks. Verder heb ik in het aangelegen schilderatelier ook niks kunnen vinden. Wie helpt mij?
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Je moet naar dat kamertje gaan met al die schilderspullen. Als je bij het binnenkomen daarvan naar de muur loopt recht tegenover je, dan kun je op een steen drukken. Er gaat dan een geheime ruimte open met wat documenten en het ontbrekende stuk dat je in die grote steen moet doen.
     
  3. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem. Je moet naar een gangetje lopen dat daar vlakbij is en dan kom je in een kleine kamertje. In de muur zit daar ergens een steen die je los moet trekken. Dan moet je terug naar die grote steeb die losgetrokken steen in die grote steen stoppen.
     
  4. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Ik was net iets te laat
     
  5. Victor

    Victor Guest

    GothicRulez zegt het.
     
  6. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

    Het is gelukt. Het was echt raar, ik kom dat kamertje binnen en zie meteen 2 heel sterk omlijnde stenen en het was met1 raak. Toch wist ik bijna zeker dat ik alle stenen al af had gezocht.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  7. SRS

    SRS Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus sinds kort ook XIII; en ik voel me een ontzettende n00b, maar ik krijg het niet voor mekaar om op het dat van dat fbi gebouw met die grappling hook te schieten... hoe de f*** doe je dat? ik zie dat vierkantje wel.... en die meid geeft me dat ding ook wel... maar ik kom niet verder :mad: please help!
     
  8. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf. daar heb ik toen ook vastgezeten. Ik weet eigenlijk niet meer hoedik dat deed maar je moet zorgen dat je op het 4kantje richt en dan het logo van die grapple te zien krijgt. Dan kun je em afschieten.
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had dat eerst ook, ik wist niej eens hoe je die hook moet pakken:confused:
    maar toen kwam ik erachter dat je met die pad onder je linker thumbstick moest doen
    heb XIII BTW nu wel uitgespeeld maar het heeft een heel open einde :mad:
     
  10. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het raar dat er geen vervolg komt.
     
  11. SRS

    SRS Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er zelf achter gekomen.... ik kan nu ook lockpicken "WOEHOOEE!!" :) er stond ook nergens in het boekje ofzo.. hoe je dat ding moet afschieten; maar ik ben nu alweer een stuk verder :D
     

Deel Deze Pagina