Deze game lijkt me wel vet! Weet iemand of je er mee op Xbox LIVE! kan gaan? Of er multiplayer in zit? Hier lavast een screenshotje: Hij komt als het goed is 26 september uit! Dat duurt nog wel even maar ja dat heb je hopelijk ook wat.
Lijkt me ook wel wat... Volgens mij zit er multiplayer en xbox live! ondersteuning bij... nog wat screens: http://www.xbox-portal.com/actu/x02/xiii/x02_xiii_06_big.jpg
Ja het ziet er lekker uit ook vooral die filmpjes die ik heb gezien! Toch vind ik dat Cell-Shaded wel wat hebben.
Ik vraag me vooral af in hoeverre het het spel ook echt leuk maakt. Ok, het is cool als je een vijand 'hoort' via 'tap-tap-tap' plaatjes, en het is vast en zeker cool in de 1e twee levels. Maar hoe het spel verder zal spelen en ontwikkelen is nog altijd erg belangrijk en het cell-shaded laagje erover heen maakt het spel niet in 1x de top.
Ja dat vind ik net wat minder die "AUCH" en dan die "TAP TAP" Maar hebben jullie hem al gespeelt? Zo ja, schrijf je er nog een previewtje over? Thx alvast! [OFFTOPIC] Vandaag krijgen jullie mijn geld voor Steel Battalion! Jippie! Ik vind dat jullie mijn 20 euro extra wel verdienen![/offtopic]
hmm mij lijkt het eigenlijk best wel een simpel spelletje. maar door die cell-shaded graphics valt ie op tussen de andere doorsnee shit. maar je kan et wel met live spele dus dat is dan weer super.
Ja cker wel mooi ik heb zin in LIVE! in de hoop met mooie modes ^^ En hoeveel wapens zitten er eik in het spel??
Ja en dat tap,tap,tap als er iemand aankomt, msschien ga ik voor dit spel wel dolby kopen..............als die goed is het
ik hoop dat de game vernieuwend is aangezien ik eiegenlijk de gewone shooters een beetje bue begint te geraken. Er komen zoveel fps shooters uit die op elkaar lijken. Ik heb nu Ghost Recon, mijn eerste tactical shooter dit geeft toch weer wat verniewing na de games als unreal tournamnet en andere spring en schiet op alles wat beweegt en ren in het dolle rond games
Cell shaded is kunst (is mijn mening). Misschien wordt ie overgehypet, maar ik denk het niet. Ubisft heeft zich goed bewezen met xbox (tactical)shooters, zie Splintercell& Ghost Recon...Ik heb vertrouwen in de toekomst van XIII edit nieuwe preview en screenshots: voor preview:Klik! voor de screens:Klik!!!
ik vind shell-shaded echt vet. JET SET RADIO!!! maar dit is toch anders shell-shaded dan in jet set. bij dat spel was ook de achtergrond heel cartoony. hier is de achtergrond mooi 3d en de voorwerpen enzo shell-shaded. erg goed gedaan