Het is me opgevallen dat er geen XIII thread is bij deze dan. Ik zelf heb XIII en het is best wel leuk op live.
:{ leuk voor jouw maar wat is de bedoeling van deze thread wil je 1:afsprken maken met mensen via live? 2:dingen via live te weten komen van andere? enz enz enz Volgende keer een beetje duidelijkere thread
Gewoon een thread over XIII. Ik heb die namelijk nog niet gezien (van live dan) Gewoon de algemene thread.
Ik geloof dat alleen mods een centrale thread mogen maken dus ik denk dat deze gaat sluiten. Maarja, misschien heb je geluk en blijft ie open
Oh dat wist ik niet. Maar dan hoop ik dat de mods dan een XIII thread zullen maken, want ik vind het namelijk een goed spel. Please mods.
Damm he wat is dit... Had dan ff ook iets nuttigs gedaan... Oh en als de mods er eentje maken dan wel a.u.b. XIII en niet Xiii Maar misschien was ie er niet omdat er geen behoefte aan was... Maar ja ik houd mijn mond want ik ben hier niet degeen die oordeelt... Dat zijn natuurlijk de Mods en Admins
ik vond em echt uberslecht, het speelde gewoon NIET goed.. maarja dat is mijn mening. ik heb de strips ook niet gelezen dus misschien kan dat ontzettend veel invloed hebben op de speelervaring
ik heb de strips niet gelezen en ik vind het echt een leuk spel.. best lange singleplayer en multiplayer veel verschillende dingen te doen
Dit live forum is bedoeld voor de live kant van een spel. Een spel met live, waar niet specifiek de live kant wordt besproken, hoort thuis in het games forum. XIII on live, vind je hier XIII de game, vind je hier Heb je wat te melden, vragen of op te merken? Graag in 1 van die draden. dicht