Als ik op xlink kan, waarom doet xbox live het dan niet? Ik gebruik twee netwerkkaarten en heb kabelfoon basic
kabelfoon basic? uhmmmmmmm is vrij langzaam knul voor live maarre wat heeft xbox link met xbox live te maken dan, en netwerkkaart heeft er ook niks mee te maken je moet gewoon router kopen, je router sluit je aan op je modem, en vanaf je router trek je kabels naar je pc's en naar je xbox zodat je xbox ook connectie heeft. Misschien stomme vraag maar heb je al een xbox live starterskit geinstalleerd op je xbox je vraag ziet er namelijk een beetje n00b uit, maar suc6 ermee, sorry als ik je verkeerd begrepen hebt
Wat bedoel je met Xlink? Xboxlink? Xboxconnect? In ieder geval, met kabelfoon basic is het haast niet te doen om op Xboxlive te komen! Minimale van kabelfoon is iig Standaard, wij hebben zelf Premium... Met Premium heb ik af en toe lag... dus dan is het niet te doen met Basic. Ga een stap hoger zou ik zeggen! = CF =
ja heb zelf ook premium, maar bijna nooit lag hoor, had eerst ook gewoon basic, dat is een inbelverbinding tog, dus als die knul op live wil dan moet ie tog ze ouders ff lief aankijken en overstappen op minimaal kabelfoon premium, je kan gewoon goed games joinen, vrijwel zonder te laggen, hosten is wat moeilijk omdat je dan gewoon merkt wat voor monsterverbindingen sommige gasten hebben die bijvoorbeeld gewoon 12 man kunnen hosten bij dtm 2 terwijl er bij premium maximaal 3 mensen worden aanbevolen :{ slaap lekker ltr
Heel simpel je hebt nog geen ICS=internet delen ingesteld ... je internet word niet gedeeld ... Xlink werkt via het netwerk het data verkeer van ineternet gaat via pc naar je xbox .... bij xbox live heb je een gedeelde (= een "soort" directe verbinding) verbinding nodig //edit zie de centrale internet delen/ics thread hoe je dat moet doen en stel daar ook je vragen, want dan blijft de kennis centraal