[XOne] XLink Kai Evolution VII. Global Network Gaming

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Er was vroeger xlink Messenger , maar dat is sinds kort verandert .
    Er is nu Xlink Kai Evolution VII :

XLink Kai is a global gaming network - bringing together XBox, GameCube and PlayStation 2 users, in one integrated community. It allows you to play system-link enabled games online for free. Kai is the only service that is not console specific, and boasts one of the friendliest communites available.

Je kan je vanaf vandaag aanmelden en een XTag aanmaken , de software is helaas pas over een dag of 2 beschikbaar !
    Voor meer info check : Xlink Kai Evolution VII

Hopelijk werkt dit beter als XbConnect , want daar zijn heelehoop spellen laggy !

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd, en hopen dat er vele games zijn, want bij XBC is het vaak halo en af en toe een andere game.

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat ligt niet aan XBC zelf. De meesten willen gewoon Halo spelen ipv wat anders. Komt ook omdat veel spellen die je via XBC kan spelen ook Live ondersteunen en dan is het toch net wat makkelijker allemal

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat deze nieuwe xlink net als de vorige Xlink en als xbconnect gebruikt maakt van de system link functie van games, en omdat die functie niet erg geschikt is over lange afstanden lijkt het mij net zo laggy te worden als xbconnect.
    de vorige versie beloofde ook veel goeds, maar omdat iok dat programma nooit werkend heb gekregen heb ik nog geen orrdeel.
    proberen kan natuurlijk altijd ;)

5. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Xlink maakt gebruik van de LAN functie in de games. Maar om nou te zeggen dat het laggy is nee. Ik heb heel wat uurtjes met xlink gepeeld en er kon nog goed ge-gamed worden met een ping van 200. Het progje is zo gemaakt dat het zich automtisch configureerd naar het netwerk, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen. Verder zou ik zeggen probeer het zelf uit, vanacht om 01:00 onze tijd kun je KAI 7 downloaden. Het is vooal handig als je meerder consoles bezit, zo heb ik een GC en een XBOX en wat is nou handiger dan een alles in 1 progje :).

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  6. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er dan toch iets mis is met je computer of je internet-verbinding,want bij mij werkt het perfect.

Moet er allen wel bijzeggen dat ik met Halo wel eens een lag-game heb meegemaakt,maar dat komt dat Halo heel wat van je bandbreedte opslokt.
    Als je het zou proberen met mensen in de buurt(als het ze maar een lage ping hebben)dan zou het gewoon goed moeten werken.

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien het een Xlink gebaseerd systeem betreft heb ik de centrale Xlink thread ge-renamed (hernoemd, voor de neerlandici).

We gaan dus hiero verder met Xlink discussies.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina